Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten aloittaa tammikuussa laihdutus,kun kuntosalit ovat kiinni?

Vierailija
28.12.2021 |

?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka menisit lenkille ja söisit terveellisesti? 🤔

Niin, kumma että jotkut eivät osaa harrastaa ulkona liikkumista vaan hikoilevat enemmin sisätiloissa. Kun kävelee reippaasti kovassa pakkasessa, saa varmasti terveen punan poskille.

Hommasi joskus kuntopyörä sen takia, ettei liikunta jää säästä kiinni. Poljin sen rikki ja sit vaihdoin crosstraineriin, kun ihastuin siihen täysin kokeillessa.

Ehdottoman kannattavia ostoksia!

Vierailija
22/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän ruokavalion avulla laihduttaminen ei kannata: pudotetusta painosta jopa 30% on silloin tyypillisesti lihasta. Ja nimenomaan lihasta ihminen tarvitsee, jotta pysyy toimintakuntoisena iän karttuessa ja jotta aineenvaihdunta pysyy toiminnassa. Mitä enemmän lihasta, sitä paremmin ravinnosta saadut kalorit palavat. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö ravinnosta kannattaisi jättää kaikki huonot kalorit pois, mutta itseään kuihduttamalla ei saa hyviä tuloksia.

Onneksi lihasta saa muualtakin kuin kuntosalilta. Kannattaa tehdä kotijumppaa (netti on täynnä ohjeita) ja ulkoilla reippaalla sykkeellä vaihtelevassa maastossa, hiihtää, käydä kuntoportaissa jne.

Ja kun salit taas aukeavat, sulla on jo hyvää pohjaa aloittaa määrätietoinen treenaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni käynyt kuntosalilla enkä koskaan ollut lihava. Oletko kuullut ulkoilusta? Aloita vaikka kävelemällä joka ainoa päivä 45 min tai juoksua 10 min.

Vierailija
24/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä kuntoilla ilman kuntosaliakin. Käy lenkillä, pyöräilemässä, jumppaa kotona. Youtubesta löytyy vaikka kuinka paljon ilmaisia kehonpainoharjoittelu ohjelmia. 

Vierailija
25/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on geeneissä lihooko vaiko ei. Toki siihen voi itse hieman yrittää syömällä vaikuttaa, mutta osa ei pysy hoikkina kuin olemalla loppuelämänsä nälässä.

Melko harvalla on geeni, joka aiheuttaa holtitonta lihomista ruokavaliosta huolimatta.

Mun sisarukset ja lähisukulaiset kummaltakin puolelta on ylipainoisia eli voisin mäkin vaan vedota geeneihin ja jäädä sohvalle levittämään persettäni.

Olen kuitenkin lenkkeillyt teinistä asti joka arkipäivä ja opetellut tekemään hyvää ruokaa kevyemmistä aineista ja pysynyt hoikkana.

Vierailija
26/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni käynyt kuntosalilla enkä koskaan ollut lihava. Oletko kuullut ulkoilusta? Aloita vaikka kävelemällä joka ainoa päivä 45 min tai juoksua 10 min.

miten luulet että huono kuntoinen jaksaa juosta edes minuuttia

Vierailija
27/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika idiootti kysymys

Trolli, mutta voisihan tää olla jonkun vanhan salimaken aivopierukin. 

Vierailija
28/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka menisit lenkille ja söisit terveellisesti? 🤔

Niin, kumma että jotkut eivät osaa harrastaa ulkona liikkumista vaan hikoilevat enemmin sisätiloissa. Kun kävelee reippaasti kovassa pakkasessa, saa varmasti terveen punan poskille.

Kävely on terveellistä, mutta ei sillä lihaskuntoa kasvateta. Ihminen tarvitsee monipuolista liikuntaa.

Vierailija
29/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla paino nousee eikä putoa. Ruokavalio kuntoon ja lenkille. 

Turha sinne lenkille on mennä. Liukastuu vielä ja katkaisee jalkansa. Riittää, kun vähentää lenkkejä ruokapöydässä.

Toiset tahtoo myös pitää huolta terveydestään. 

Sitä suuremmalla syyllä on parempi pysyä poissa liukkailta alustoilta. Säilyypähän terveempänä.

Vierailija
30/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on hyvää liikuntaa ylipainoiselle.

Vierailija
31/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on geeneissä lihooko vaiko ei. Toki siihen voi itse hieman yrittää syömällä vaikuttaa, mutta osa ei pysy hoikkina kuin olemalla loppuelämänsä nälässä.

Melko harvalla on geeni, joka aiheuttaa holtitonta lihomista ruokavaliosta huolimatta.

Mun sisarukset ja lähisukulaiset kummaltakin puolelta on ylipainoisia eli voisin mäkin vaan vedota geeneihin ja jäädä sohvalle levittämään persettäni.

Olen kuitenkin lenkkeillyt teinistä asti joka arkipäivä ja opetellut tekemään hyvää ruokaa kevyemmistä aineista ja pysynyt hoikkana.

Kuka tässä on mitään holtittomasta lihomisesta puhunut? Siis kukaan muu kuin sinä.

Vierailija
32/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa niin paljon päivässä että seuraava menee tyhjentäessä ja sitten uudestaan. Kk päästä olet ihan zombiena posket lommolla.

Vierailija
33/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuntosalin" ja treenipaikan aloittelija löytää lähes mistä tahansa. Mielikuvitusta mukaan. Netti on täynnä treenivideoita. Painoksi sopii lähes mikä vaan. Huonekalut tehokäyttöön. Voimajoogassa käytetään kehon omaa painoa.  Ulkona voi siirtyä auratuilta reiteiltä peltohangille sekä lumisiin metsiin. Ideoita on loputtomasti. 

Vierailija
34/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksee sen kolmessa osassa

Vierailija
35/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilin ruma sana etteikö voi itse vaikuttaa. Ex jonka kanssa on yhteiset lapset tekee mulle samaa kuin moni muukin. Mulla lukee itselleni näkymöttömällä otsassa avaudu, kerro tälle kaikkea. Tiedän ihan liikaa. Asioista jotka ei kuulu eikä edes kiinosta.

No niin tähän hoikuuteen ja lihomiseen. No ex ei mun silmissä ollut koskaan lihava. Iso oli tietenkin kun siellä oli lapsi sisällä. Kertaakaan en arvostellut ja seksiäkin sai viimeisilläänkin. Tosin asentoja piti vähän säätää.

Myöhemmin eron jälkeen on kertonut kuinka hänellä on lopultakin suhde ruokiin normalisoitunut. Painonsa on kuulema myös normaalin rajoissa ettei yritä laihtua kuivan maan oravaksi. Sitä on jos äänestä voi jotain päätellä niin olivähän anteeksi pyytävä. Tajusi vasta eron jälkeen että olin oikeassa niistä sairaista dieteistä. Niin mä en edes pyytänyt laihduttamaan,

Mitä vaan saa syödä kun ei syö älyttömästi liikaa. Eikä se ole mailmanloppu jos puntari näyttää pari kiloa ns. ylimääräistä. Hyvin karkeasti voi sanoa että kilot miinus metri on kohtuullista. Huom. hyvin karkeasti. Itseä ärsyttää kaikessa turha nipottaminen.

Vierailija
36/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotijumppaa, hölkkää ja ulkona liikkumista ja kevyempi ruokavalio. Säästää myös rahaa salijäsenyyden verran, jolla voi ostaa vaikka vaatteita tai matkan kesäksi 👍

Vierailija
37/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Vierailija
38/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä myös jääkaapin ovi kiinni. Se on tärkeämpää.

Sinne jääkaappiin pitää hankkia kasviksia ja kevyttä proteiinia syötäviksi.

Vierailija
39/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kuntosalit olisivat auki, laihdutusbuumi loppuisi viimeistään helmikuussa. Nyt se loppuu jo tammikuussa.

Vierailija
40/43 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä harmi jos on syntynyt huonokuntoiseksi, sitten ei auta kuin juosta lyhyitä pätkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi