Miksi mies ottaa yhteyttä vielä 5 vuotta sen jälkeen kun nähtiin viimeisen kerran?
Yhteydenotot häiritsee ja olen siitä kertonut. Mitä tarvetta vielä noin pitkän ajan jälkeen lähestyä?
Kommentit (40)
Ikää kun tulee, niin koittaa vielä hanakammin, jos pääsisi tutunvitun päälle hytkymään. Huoriinvoisi mennä, mut ku se maksaa.
Minullekin yksi exä laittelee välillä viestiä, vaikka ollaan tavattu viimeksi lähes 20 vuotta sitten. Enkä ole kertaakaan edes vastannut viesteihin mitään. Jonkinlainen mt-ongelma todennäköisesti.
No mun miestä lähesty just joku vuosien takainen tapailukumppani, jolla reilusti alle vuoden ikäinen lapsi kotona. Kertoi siis lapsestaan itse.
Mies oli aika ihmeissään, etenkin kun miehellä oli koko heidän tapailun ajan Tinder ladattuna ja hän tapaili muitakin (nainen tiesi sen). Kyseessä ei ollut edes kunnon suhde.
Kuka edes haluaisi deiteille naisen kanssa, jolla vauva kotona?! Ja mitä sen naisen päässä liikkuu, keskittyisi vauvaansa…🤦🏻♀️
Eli onhan näitä roikkoja molemmissa sukupuolissa😵💫
Ei mies pimpsasta niin välittänyt. B rappuun oli jatkuvasti survomassa munaansa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikää kun tulee, niin koittaa vielä hanakammin, jos pääsisi tutunvitun päälle hytkymään. Huoriinvoisi mennä, mut ku se maksaa.
Täähän se ois ja jos ap. on antanut persereikää herkästi ja jopa nauttinut siitä, on miehellä vakaa pyrkimys päästä samalle reiälle vielä. Ehkä hänen oma vaimonsa ei anna ryppistä.
Uhkaa lähestymiskiellolla (pätee myös tekstiviestittelyyn). Tepsii hyvin.
Onkohan sama exä kuin mulla? Ahdistaa, kun on niin epävakaa ettei tiedä jos ilmaantuu ovelle. 5 vuoteen ei olla nähty mutta soittelee.
Minulle ei soita koska olen vaihtanut numeron. Viimeksi seisoi samassa kassajonossa ja tuijotti koko ajan. Olin kahdestaan lapsen kanssa ja alkoi kyllä ahdistaa tuo. Ap
Olet saanut vastauksia, taitaa puuttua ne "olet niin vastustamaton ja kaunis, ettei saa mielestä" -vastaukset. Hupakko.
Pi**u. Ollut parisuhteessa. Onnea ilman tinder
Hänellä on suhde päättynyt, mutta seksiä pitäisi saada jostakin. Uusiin ihmisiin tutustuminen on kuitenkin vaivalloista ja aikaa vievää, joten on paljon helpompaa yrittää lämmitellä vanhoja tuttuja.
Minuun ottaa säännöllisesti yhteyttä mies, joka kuvitteli olleensa rakastunut 16-vuotiaaseen minuun ollessaan itse 36, naimisissa ja kahden lapsen isä.
Olen nyt itse 34, enkä todellakaan ymmärrä mitä tämä edelleen haluaa. Saati ymmärrä, millä helvetillä mies on perustellut itselleen, että 16-vuotiasta on ihan ok hakkailla.
Vierailija kirjoitti:
Päivän vakijankkaus ilmiannettu
Kyllä tuosta perheellisyyslisäyksestä voisi antaa armopisteen eli 1/5.
Koska mies on mielenvikainen jos ahdistelee.
Se en ole minä. En ole vastannut edes tekstareihisi.
xmies