Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa yhteyttä vielä 5 vuotta sen jälkeen kun nähtiin viimeisen kerran?

Vierailija
28.12.2021 |

Yhteydenotot häiritsee ja olen siitä kertonut. Mitä tarvetta vielä noin pitkän ajan jälkeen lähestyä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se en ole minä. En ole vastannut edes tekstareihisi.

xmies

Vierailija
22/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kun tulee, niin koittaa vielä hanakammin, jos pääsisi tutunvitun päälle hytkymään. Huoriinvoisi mennä, mut ku se maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin yksi exä laittelee välillä viestiä, vaikka ollaan tavattu viimeksi lähes 20 vuotta sitten. Enkä ole kertaakaan edes vastannut viesteihin mitään. Jonkinlainen mt-ongelma todennäköisesti.

Vierailija
24/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miestä lähesty just joku vuosien takainen tapailukumppani, jolla reilusti alle vuoden ikäinen lapsi kotona. Kertoi siis lapsestaan itse.

Mies oli aika ihmeissään, etenkin kun miehellä oli koko heidän tapailun ajan Tinder ladattuna ja hän tapaili muitakin (nainen tiesi sen). Kyseessä ei ollut edes kunnon suhde.

Kuka edes haluaisi deiteille naisen kanssa, jolla vauva kotona?! Ja mitä sen naisen päässä liikkuu, keskittyisi vauvaansa…🤦🏻‍♀️

Eli onhan näitä roikkoja molemmissa sukupuolissa😵‍💫

Vierailija
25/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vakijankkaus ilmiannettu

Vierailija
26/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies pimpsasta niin välittänyt. B rappuun oli jatkuvasti survomassa munaansa. Ap

Vierailija
27/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kun tulee, niin koittaa vielä hanakammin, jos pääsisi tutunvitun päälle hytkymään. Huoriinvoisi mennä, mut ku se maksaa.

Täähän se ois ja jos ap. on antanut persereikää herkästi ja jopa nauttinut siitä, on miehellä vakaa pyrkimys päästä samalle reiälle vielä. Ehkä hänen oma vaimonsa ei anna ryppistä.

Vierailija
28/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa lähestymiskiellolla (pätee myös tekstiviestittelyyn). Tepsii hyvin.

Vierailija
30/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama exä kuin mulla? Ahdistaa, kun on niin epävakaa ettei tiedä jos ilmaantuu ovelle.  5 vuoteen ei olla nähty mutta soittelee. 

Vierailija
31/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei soita koska olen vaihtanut numeron. Viimeksi seisoi samassa kassajonossa ja tuijotti koko ajan. Olin kahdestaan lapsen kanssa ja alkoi kyllä ahdistaa tuo. Ap

Vierailija
32/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut vastauksia, taitaa puuttua ne "olet niin vastustamaton ja kaunis, ettei saa mielestä" -vastaukset. Hupakko.

Vierailija
34/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi**u. Ollut parisuhteessa. Onnea ilman tinder

Vierailija
35/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piparia ja kannikkaa

Vierailija
36/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on suhde päättynyt, mutta seksiä pitäisi saada jostakin. Uusiin ihmisiin tutustuminen on kuitenkin vaivalloista ja aikaa vievää, joten on paljon helpompaa yrittää lämmitellä vanhoja tuttuja.

Vierailija
37/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ottaa säännöllisesti yhteyttä mies, joka kuvitteli olleensa rakastunut 16-vuotiaaseen minuun ollessaan itse 36, naimisissa ja kahden lapsen isä.

Olen nyt itse 34, enkä todellakaan ymmärrä mitä tämä edelleen haluaa. Saati ymmärrä, millä helvetillä mies on perustellut itselleen, että 16-vuotiasta on ihan ok hakkailla.

Vierailija
38/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hullu.

Vierailija
39/40 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän vakijankkaus ilmiannettu

Kyllä tuosta perheellisyyslisäyksestä voisi antaa armopisteen eli 1/5.

Vierailija
40/40 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on mielenvikainen jos ahdistelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi