Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa seksistä kuin pahan mielen

Vierailija
28.12.2021 |

Onko tätä siis pakko jatkaa avioliitossa, valvollisuusseksiä miehen fyysisten tarpeiden täyttämiseen. terv. väsynyt nainen

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko, saa erota

Vierailija
2/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voi luoja, luuletko täältä saavan tyhjentävän vastauksen?!?! Oisko tullut sianjättöaika jos on tollasia ajatuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis voi luoja, luuletko täältä saavan tyhjentävän vastauksen?!?! Oisko tullut sianjättöaika jos on tollasia ajatuksia?

Jos nainen ei halua seksiä, mutta mies haluaa, niin mies on automaattisesti sika?

Ihanko olet tosissasi?

Vierailija
4/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tunnen itseni hyväksikäytetyksi huoraksi, jos suostun seksiin. Koska en saa seksistä itse yhtään mitään. Lisääntymisiässä se vielä menetteli, koska lapset olivat kuitenkin toivottua tavaraa. Mutta nyt päälle viiskymppisenä kaikenlainen halailukin äijän kanssa oksettaa.

Vierailija
5/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan rohkeasti: oletko varma, että olet hetero?

Vierailija
6/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mar! Minulle tulee absoluuttisesti paha mieli seksistä!

Vierailija
7/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tilanne on ilmeisesti ollut toisenlainen, kun on suhteeseen asti päädytty. Milloin tilanne muuttui ja seksistä rupesi tulemaan vain paha mieli?

Vierailija
8/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, tunnen itseni hyväksikäytetyksi huoraksi, jos suostun seksiin. Koska en saa seksistä itse yhtään mitään. Lisääntymisiässä se vielä menetteli, koska lapset olivat kuitenkin toivottua tavaraa. Mutta nyt päälle viiskymppisenä kaikenlainen halailukin äijän kanssa oksettaa.

Oletkohan edes hetero?

Vierailija
9/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa hakukoneeseen aseksuaalisuus, niin löytyy keskusteluja aiheesta. Ei tosiaankaan ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa, jos ei itse halua. Seksittömiäkin suhteita on - ihmisten tarpeet on erilaisia ja omia rajoja kannattaa kunnioittaa. Toki kumppani voi sitten etsiä läheisyyttä muualta, jos kokee sen välttämättömäksi.

Vierailija
10/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisten kusettajien ei pitäisi ikinä ryhtyä parisuhteeseen. Pistää vihaksi tuollaiset naiset.

Vierailija
11/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei kiihota ja sille on syynsä. Kyllä siihen pikkuisen muutkin asiat vaikuttavat, kuin ettei "ap olisi hetero".

Vierailija
12/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun miehesi on ilmeisesti vaan niin huono seksipuuhissa siksi se ei innostuta sinua. 

Vierailija
13/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika. Häpeäisi.

Vierailija
14/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero, luulisin tai sitten aseksuaali. Avioseksi on liian pitkään kestävää rynkytystä. Toivon aina että se olisi nopeasti ohi.

Vierailija
15/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hei, joulu ohi.....

Vierailija
16/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä AP sitten on avioliitossa kyseisen miehen kanssa? 

Vierailija
17/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sun miehesi on ilmeisesti vaan niin huono seksipuuhissa siksi se ei innostuta sinua. 

Tai sitten ap on aseksuali.

Vierailija
18/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole pakko harrastaa myötätuntosexiä. Itse erosin haisevasta ukosta ja muutin  pieneen ihanaan kaksioon. Ja kyllä,  se sopiva sexikumppanikin löytyi kuin ihmeen kaupalla vaikka yksin lasten kera oli aikomus elää loppuikäni.  Aloin myös matkustella.

Vierailija
19/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei kiihota ja sille on syynsä. Kyllä siihen pikkuisen muutkin asiat vaikuttavat, kuin ettei "ap olisi hetero".

Jännä, että tällä palstalla toisinpäin oleva tilanne ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Jos nainen esimerkiksi lihoaa, niin mies on pinnallinen sika, jos ei enää kiinostu seksistä.

Vierailija
20/54 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanokaa naiset tuntuuko se rynkytys teistä sitten hyvältä? Jos minun alaosasto on vaan tunnoton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän