En saa seksistä kuin pahan mielen
Onko tätä siis pakko jatkaa avioliitossa, valvollisuusseksiä miehen fyysisten tarpeiden täyttämiseen. terv. väsynyt nainen
Kommentit (54)
siis voi luoja, luuletko täältä saavan tyhjentävän vastauksen?!?! Oisko tullut sianjättöaika jos on tollasia ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
siis voi luoja, luuletko täältä saavan tyhjentävän vastauksen?!?! Oisko tullut sianjättöaika jos on tollasia ajatuksia?
Jos nainen ei halua seksiä, mutta mies haluaa, niin mies on automaattisesti sika?
Ihanko olet tosissasi?
Sama täällä, tunnen itseni hyväksikäytetyksi huoraksi, jos suostun seksiin. Koska en saa seksistä itse yhtään mitään. Lisääntymisiässä se vielä menetteli, koska lapset olivat kuitenkin toivottua tavaraa. Mutta nyt päälle viiskymppisenä kaikenlainen halailukin äijän kanssa oksettaa.
Kysyn ihan rohkeasti: oletko varma, että olet hetero?
Kyl mar! Minulle tulee absoluuttisesti paha mieli seksistä!
Jossain vaiheessa tilanne on ilmeisesti ollut toisenlainen, kun on suhteeseen asti päädytty. Milloin tilanne muuttui ja seksistä rupesi tulemaan vain paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, tunnen itseni hyväksikäytetyksi huoraksi, jos suostun seksiin. Koska en saa seksistä itse yhtään mitään. Lisääntymisiässä se vielä menetteli, koska lapset olivat kuitenkin toivottua tavaraa. Mutta nyt päälle viiskymppisenä kaikenlainen halailukin äijän kanssa oksettaa.
Oletkohan edes hetero?
Laittakaapa hakukoneeseen aseksuaalisuus, niin löytyy keskusteluja aiheesta. Ei tosiaankaan ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa, jos ei itse halua. Seksittömiäkin suhteita on - ihmisten tarpeet on erilaisia ja omia rajoja kannattaa kunnioittaa. Toki kumppani voi sitten etsiä läheisyyttä muualta, jos kokee sen välttämättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisten kusettajien ei pitäisi ikinä ryhtyä parisuhteeseen. Pistää vihaksi tuollaiset naiset.
Ehkä mies ei kiihota ja sille on syynsä. Kyllä siihen pikkuisen muutkin asiat vaikuttavat, kuin ettei "ap olisi hetero".
Ap sun miehesi on ilmeisesti vaan niin huono seksipuuhissa siksi se ei innostuta sinua.
Olen hetero, luulisin tai sitten aseksuaali. Avioseksi on liian pitkään kestävää rynkytystä. Toivon aina että se olisi nopeasti ohi.
Miksi ihmeessä AP sitten on avioliitossa kyseisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ap sun miehesi on ilmeisesti vaan niin huono seksipuuhissa siksi se ei innostuta sinua.
Tai sitten ap on aseksuali.
Ei todellakaan ole pakko harrastaa myötätuntosexiä. Itse erosin haisevasta ukosta ja muutin pieneen ihanaan kaksioon. Ja kyllä, se sopiva sexikumppanikin löytyi kuin ihmeen kaupalla vaikka yksin lasten kera oli aikomus elää loppuikäni. Aloin myös matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ei kiihota ja sille on syynsä. Kyllä siihen pikkuisen muutkin asiat vaikuttavat, kuin ettei "ap olisi hetero".
Jännä, että tällä palstalla toisinpäin oleva tilanne ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Jos nainen esimerkiksi lihoaa, niin mies on pinnallinen sika, jos ei enää kiinostu seksistä.
Siis sanokaa naiset tuntuuko se rynkytys teistä sitten hyvältä? Jos minun alaosasto on vaan tunnoton?
Ei oo pakko, saa erota