En saa seksistä kuin pahan mielen
Onko tätä siis pakko jatkaa avioliitossa, valvollisuusseksiä miehen fyysisten tarpeiden täyttämiseen. terv. väsynyt nainen
Kommentit (54)
Minä yritin myös seksiä avioliitossa, en saanut. Omaan kivaankaan ei rauhaa järjestynyt. Vaimon heitin pellolle ja jo helpotti, suosittelen muillekin.
Sano nainen mitä vaan. Tai pyysi. niin Ei. Pelkää jyystöä miehen haluksi. Mies isompi, vahvempi, se vaan panee.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole pakko harrastaa myötätuntosexiä. Itse erosin haisevasta ukosta ja muutin pieneen ihanaan kaksioon. Ja kyllä, se sopiva sexikumppanikin löytyi kuin ihmeen kaupalla vaikka yksin lasten kera oli aikomus elää loppuikäni. Aloin myös matkustella.
Miksi sitten huijasit tuon miehen aikanaan parisuhteeseen, jos hän on vain haiseva ukko? Piti ilmeisesti löytää joku siittäjä ja joku jolta nyhtää elarit.
Vierailija kirjoitti:
Siis varmaan suurin osa naisista ei saa pelästä rynkytyksestä mitään...seksiä on muutakin, mutta usein miehet eivät halua tehdä muutakuin panna japanna. Kuten se Kihlströmin mies Matti sanoi, miehte ovat peniskeskeisiä, ja siksi haluavat vain panna nopeasti! Naiset taas haluavat kiihottavia käsiä ja suuseksiä. Tässä siis kuilu...Ja siinä voi ollasyy mikseivät naiset halua sitten enää, aivan järkeenkäypää!
Jos nainen saisi orgasmeja ja hyvää seksiä, kyllä sitä seksiä sitten haluaakin.
Minun mies tyydyttää minut aina ensin ja sitten panee, tai panee ja samalla tyydyttää, myös jälkeenpäin. Valitettavan harvinaista, ilmeisesti. Ja osallistun tietysti itse myös . Seksi on iloinen asia.
No itse olen tälläinen peniskeskeinen nainen joka tykkää rynkytyksestä. Mutta sekin on tietenkin väärin, koska haluan riittävän isoa penistä, mutta sitähän ei saisi toivoa...
Eihän seksin harrastaminen mikään pakko ole, mutta ei ole myöskään avioliitossa pysyminen, jos seksiä ei ole. Toki seksitönkin suhde voi toimia, jos se on se mitä molemmat osapuolet haluavat, mutta kyllä huomattavasti tyypillisemmin parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Ajoittain halu voi olla hukassa monestakin syystä, mutta kyllä mieluummin kannattaisi miettiä syitä, miksi halu hukkui, kuin syyttää normaalisti haluavaa osapuolta seksihulluksi vonkaajaksi. Saati syyllistää toista, jos tämä haluaa etsiä muualta seksiä ja/tai erota. Sama koskee yhtälailla kaikkia sukupuoesta riippumatta. Eihän tällaisessa ole kuin yksi mahdollinen keino koittaa ratkoa asiaa: keskustelu. Se vain taitaa olla valitettavan vaikeaa monelle, erityisesti jos parisuhde ei muutenkaan ole niin kovin hyvällä mallilla - eikä se usein ole, jos seksistä tulee kiistaa. Ehkäpä siinä auttaisi parisuhdeterapia ulkopuolisen johdolla?
Jos mies ajattelee, että on naisen vika jos MIES ei ole pystyvä, siis kiihotu tarpeeksi. Niin kyllä se on miehen vika, mikäli ei saa naistaan kiihottumaan niin, että haluaisi miehen kanssa sexiä. Silloin olisi parempi miehen käydä kädellä.
Ja mikäli kumpikaan ei tunne mitään itse aktissa, on miehellä liian pieni vehje. Tämä todettu, normaalin kokoinen tuntuu ihanalta. Liian pienen vehkeen omistaman miehen kanssa sexi on silkkaa kärsimystä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis varmaan suurin osa naisista ei saa pelästä rynkytyksestä mitään...seksiä on muutakin, mutta usein miehet eivät halua tehdä muutakuin panna japanna. Kuten se Kihlströmin mies Matti sanoi, miehte ovat peniskeskeisiä, ja siksi haluavat vain panna nopeasti! Naiset taas haluavat kiihottavia käsiä ja suuseksiä. Tässä siis kuilu...Ja siinä voi ollasyy mikseivät naiset halua sitten enää, aivan järkeenkäypää!
Minun mies tyydyttää minut aina ensin ja sitten panee, tai panee ja samalla tyydyttää, myös jälkeenpäin. Valitettavan harvinaista, ilmeisesti. Ja osallistun tietysti itse myös . Seksi on iloinen asia.
No itse olen tälläinen peniskeskeinen nainen joka tykkää rynkytyksestä. Mutta sekin on tietenkin väärin, koska haluan riittävän isoa penistä, mutta sitähän ei saisi toivoa...
Sama täällä. Riittävän ison peniksen omaavan miehen kanssa seksi on ihanaa. Kunhan hän myös osaa olla huomioiva sängyssä, eikä vain tyydytä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa suurin osa naisista ei saa suuta auki ja kerro miehelle parempaa tapaa harrastaa seksiä. Onneksi en ole suhteessa noin tyhmän naisen kanssa, joka ei kerro mitä haluaa.
Minä olen kertonut, toivonut ja kertonut. Turha on toiveeni, hän tekee niinkuin haluaa, ei kuuntele/välitä toiveistani. Panee niin kauan kunnes laukeaa. Ei yhtään kiinnosta hän, seksi kyllä.
eikös jokainen hoitele omat orkkunsa itse
Vierailija kirjoitti:
Siis sanokaa naiset tuntuuko se rynkytys teistä sitten hyvältä? Jos minun alaosasto on vaan tunnoton?
Tuntuuhan se aivan taivaalliselta, mutta pitää olla tarpeeksi kostea, kiihottunut ja klitoriksen erektiossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä naisena olen penis- ja yhdyntäkeskeinen. Meitä on moneksi. Nopeaa panoa en kuitenkaan halua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa suurin osa naisista ei saa suuta auki ja kerro miehelle parempaa tapaa harrastaa seksiä. Onneksi en ole suhteessa noin tyhmän naisen kanssa, joka ei kerro mitä haluaa.
Kuka naisista on tyhmä? Siis kaikkiko? Kun suurin osa ei saa pelkässä yhdynnässä, vaikka miehet niin väittävät..eli kuka noista naisita onkaan tyhmä?
Jos nainen ei saa yhdynnässä, vaan jopa feikkaa saavansa, sen sijaan, että kertoisi tarvitsevansa sen lisäksi esim. käsi- ja/tai suuhoitoa, niin onko se tyhmyyttä?
Jos nainen ei nauti yhdynnästä, niin koko yhdynnän voi jättää myös väliin ja harjoittaa pelkästään käsi- ja suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sano nainen mitä vaan. Tai pyysi. niin Ei. Pelkää jyystöä miehen haluksi. Mies isompi, vahvempi, se vaan panee.
Valitettavasti näin se menee useasti. Ole siinä siten halukas...
Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että tämän on kirjoittanut mies, jolla on vielä poikuus tallella.