Yli 80% ei tipatonta tammikuussa.
Tutkimus on tehty.Se kertoo että alkoholin käyttäjistä 80-85% ei pidä tipatonta tammikuussa.
Miten on sinulla alkaako tipaton tammikuu?
Kommentit (97)
En pidä tipatonta minään tiettynä kuukautena. Juon alkoholia silloin kun huvittaa. Nyt huvittaa ja seuraavat kuukaudet menee taas niin tiiviisti töissä että tuskin silloin tulee juotua mitään kun en halua harvoja vapaita viettää krapulassa.
Siirrän tipattoman aloittamisen aina huomiseen.
En tarvitse tipatonta, koska minulla ei ole ongelmia alkoholin liikakulutuksen kanssa. Voin joskus normaalistikin olla kuukauden juomatta. Riippuu tuleeko käytyä baarissa, juhlissa yms. mutta silloinkin pysyn hyvän maun rajoissa
Mulla on muutenkin aika tipatonta koko vuosi. Tähän mennessä nyt tammikuussa olen juonut kahdella eri kertaa yhden saunalonkeron.
Eilen yksi ja viikko sitten yksi.
26.päivä.Voi ei.Tämähän loppuu pian kun alkaa helmikuu.
Oon juonu ku sieni koko tammikuun. Oon aivan loppu, nyt yritän tän viikon nukkua ja levätä. Sais hermoston jotenkin taas tasapainoon.
N50
En pidä tänä vuonna tipatonta. Alkoholin käyttö on viime aikoina ollut niin maltillista, etten kokenut sitä tarpeelliseksi. Tyyliin lasi viiniä illallisen kanssa silloin tällöin.
Viime vuonna pidin tipattoman kun edellinen syksy koronarajoitusten takia johti neljän seinän sisällä yksin juomiseen turhan usein.
Minulla vuodessa keskimäärin 9-11 täysin tipatonta kuukautta muutenkin niin eikö tuo ole ihan sama jos otan niin vaikka sitten tammikuussa.
2022 tipaton tammikuu oli sitten siinä.
Tipatonta 2 viikkoa tänään.