Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muilla näin ihanaa äitiä?

Vierailija
17.09.2006 |

Oli sovittu että äitini hoitaa 2 v tyttöämme meillä perjantai-iltana, olin menossa tapaamaan ystäviäni (ilman lapsia). Tarkoitus oli, että viikonlopun olen sitten tytön kanssa, mies on työmatkalla. Olin torstai-iltana kamalan väsynyt, koti kaaoksessa, ja työasiat pyörivät stressaavina mielessä, vaikkei tietysti kotona pitäisi... Äitini kuuli puhelimessa, että olen poikki, ja ehdotti, että viekin tytön perjantaina mummulaan ja " palauttaa" vasta tänään.

Hiukan on huono omatunto, kun lapsi ollut viikon päiväkodissa, ja nyt on äidin kanssa vain puoli sunnuntaita, mutta kyllä oli taivaalista nukkua 2 yötä kaikessa rauhassa ja laittaa kotihommia kuntoon kaikessa rauhassa, jumpata ym...

Suosittelen kaikille, joille tämä on mahdollista... Joskus en tiedä, miten äitiäni kiittäisin, kun se on useinkin aika joustava, jos näkee, että meillä tarvitaan apua. Ja tämä mummi on siis itsekin vielä työelämässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei vielä ole

Vierailija
2/2 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti, toi on ton ainoan lapsen hyviä puolia. munkin äiti ottaa lapsen milloin vaan. on itse eläkkeellä. mutta eipäse paljoa auta, kun mulla on kuitenkin 2 hoidettavaa vielä kotona. no, saapa ainakin joku lapsi huomiota yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän