Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi luulet että yksinhuoltaja saa paljon tukia?

Vierailija
13.04.2015 |

Minä saan lapsilisän 95€ ja isä maksaa nollaelareita, mikä ei haittaa koska on muuten loistava isä. Eli siis 95€ lapsilisää ja 142€ elatusmaksua kelalta.

Naurattaa kun aina sanotaan että "yhärihuorat(?!) kuppaa valtiolta tonneja kuukaudessa!!!!" on teissä näin sanojissa elämänkoulu vahvana.

Toinen on että mies lähti paremman mukaan? Todellisuus : erottiin täydessä yhteisymmärryksessä koska mies lipui alkoholin vietäviksi ja en halunnut alistaa lasta sille.

Sitten vielä että yhäri jakaa persettä joka viikonlopou lähiräkälässä? Mulla on poikaystävä jonka kanssa seurustellut pian 2v, ei vaan asuta vielä yhdessä vaikka mies haluaisi (tämä tehdään lapsen ehdoilla)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millähän sitten maksat elämisen?? Vuokran?? Ehkä sun tilille tulee ton verran mut sossu maksaa loput!!!

Vierailija
2/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun lapsilisässä ole yh-korotusta? Erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:06"]

No millähän sitten maksat elämisen?? Vuokran?? Ehkä sun tilille tulee ton verran mut sossu maksaa loput!!!

[/quote]

Vastaaja taitaa itse olla elämäntapatyötön, kun ei edes tule mieleen, että useimmat ihmiset käyvät TÖISSÄ.

Vierailija
4/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin teen töitä elantoni eteen vaikka yh olenkin.

Vierailija
5/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti, kun et hae yh-korotusta lapsilisään. Samaten muuten kelan elatustuki on 155€. Parempi provo ensi kerralla honey

Vierailija
6/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:08"]Eikö sun lapsilisässä ole yh-korotusta? Erikoista.
[/quote]

Olen unohtanut hakea :D mitä se on 40€? En jaksa tuollaisen summan takia lähteä paperisotaan.

Vierailija
7/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:06"]No millähän sitten maksat elämisen?? Vuokran?? Ehkä sun tilille tulee ton verran mut sossu maksaa loput!!!
[/quote]

Palkalla kultapieni, palkalla.

Vierailija
8/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:10"]Olet idiootti, kun et hae yh-korotusta lapsilisään. Samaten muuten kelan elatustuki on 155€. Parempi provo ensi kerralla honey
[/quote]

Ei muuten ole, honey.

Vierailija
9/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kolmesta lapsesta sen 480e?? Lapsilisiä. En nyt muista tarkkaan mitä on kun muuttui vuoden alusta.
Asumistukea saan muutaman satasen kun palkka ei kovin suuri ole.
Muuta en valtiolta saa.
T Toinen yh

Vierailija
10/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:12"]Minä saan kolmesta lapsesta sen 480e?? Lapsilisiä. En nyt muista tarkkaan mitä on kun muuttui vuoden alusta.
Muuta en valtiolta saa.
T Toinen yh
[/quote]

Minulla on yksi lapsi. :)

Vierailija
11/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat varmaan vielä asumistukea koska lapsi asuu kanssasi ja teitä on kaksi.

Vierailija
12/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla rahat eri luokkaa. yh-korotukset. 100euroa. Asumistuki 425 euroa. Työttömyystuki 900 euroa. Lisäksi eräs kelantuki 98 euroa. Elarit 340 euroa.

Lisäksi kahden lapsen päivähoidot 0 euroa.

Vierailija
13/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:12"]Minä saan kolmesta lapsesta sen 480e?? Lapsilisiä. En nyt muista tarkkaan mitä on kun muuttui vuoden alusta.
Muuta en valtiolta saa.
T Toinen yh
[/quote]

No onneksi saat mieheltä kupattua ne elarit vkelä tohon päälle. Kyllä kelpaa.

Vierailija
14/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Yh, ja ihan omalla palkallani elän. Kela maksaa noin 155, koska isä ei maksa mitään. Seukkaan, mutta ei asuta yhdessä.
Ero oli oma ratkaisuni, kun ex-mies juoksi vieraissa ja olisi halunnut jatkaa samalla mallilla kulissiliitossa.

Vierailija
15/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pentutehtailija yh:t joilla on neljä lasta neljälle random äijälle, kuppaa ihan mukavasti kelalta elareita ja asumistukea. Sitten vielä lapsilisät ja yh korotukset.

Vierailija
16/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:14"]

No saat varmaan vielä asumistukea koska lapsi asuu kanssasi ja teitä on kaksi.

[/quote]

En saa, en 3200 nettotuloilla.

Vierailija
17/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa, että kela perii kyllä isältä maksamattomat elarit, joten ei tuokaan mene valtion piikkiin.

Vierailija
18/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sossun elättejä ollaan, eikös niin ap....

No en ole. Ihan kunniallisissa töissä käyn, nostan liksaa 3500 euroa brutto ja ylityöt ja iltalisät päälle, lapsenvahdit löytyy lähipiiristä. Tonneja kuppaan valtiolta kuukaudessa?  Isä maksaa ihan itse elarit, ja ainoa tuki mitä valtiolta saan, on lapsilisä - niin kuin ydinperheetkin.

Ja persettäkin jaan joka viikonloppu?-eh eh, olen vuoden ollut naimisissa ja äitipuoli 10-v. tytölle. Ja tietenkin olen särkenyt hänen perheensä?- eh eh, isänsä erosi äidistään jo ennen minua, ja syynä se, että tytön äitiä viina vie. (Ja minä erosin puolisoni uskottomuuden vuoksi.) Valtio maksaa nykyiselleni elarit. Yh-lisää 50 egee ei tule, kun on mun kanssani naimisissa.

On se outoa, että yh:t niputetaan samaan nippuun ja kivitetään some-torilla.

Vierailija
19/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni lapsilisää saavat myös muut kuin yksinhuoltajat. No sanon nyt vielä sen, että se tukien saanti on tulosidonnaista, siihen ei vaikuta huoltajuusmuoto. Jos perheessä on kaksi aikuista niin yleensä molemmilla on tuloja vähintään työttömyyspäiväraha ja kotihoidontuki, näin esimerkkinä, jos on lapsia. Nämä esim saavat enemmän asumistukea kuin työssäkäyvä tai kohtalaista ansiosidonnaista saava yksinhuoltaja.

Myös muut työttömät kuin yksinhuoltajat saavat työttömyyspäivärahaa, ettei sekään ole pelkästää yksinhuoltajille, yh:t myös käyvät ja heidän pitää käydä töissä. Yleensä tätä seurataan työkkärissä tarkemmin kuin tavallisen vaimokkeen työnhakua.

Vierailija
20/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti silloin puhutaan työttömistä yksinhuoltajista. Jo yksin asuva työtön saa helposti tonnin kuussa, siihen sitten korotetut lapsilisät sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän