Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hoitoja clomien jälkeen? Tai tutkimuksia? Clomit kyllä toimivat, mutta en vain raskaudu.

17.09.2006 |

Clomeja olen syönyt jo seitsemän kiertoa yksi tauko välissä, mutta ei vain ole tärpännyt. Moni ihmettelee miksi edelleen syön clomeja kun yleensä vissiin lopetaan aikaisemmin. No mulla clomeilla ovis tulee hyvin ja limiskin ok. Mutta ei vain ole tärpännyt.

Lääkäri olis viikon päästä ja aionkin sanoa lääkärille että nyt pitää kyllä jo siirtyäeteenpäin, turhaan syön clomeja kun ei kerran onnistu.

Eli mikä olisi seuraavaa vaihe minun kohdalla, entäs piikit? Auttaako piikit yhtään sen paremmin kuin clomit?

Tuosta painonvaikutuksesta hoitoihin kyselinkin jo aikaisemmin, mutta en tiedä miten meillä päin on tapana nuo painohommat. Jostain oon tainnut lukea että esim. inssiin ei paino vaikututa niin paljon kuin rankempiin hoitoihin, eli oliskohan siihen mahdollista päästä?

Tällä kuumeilijalla alkaa nyt kyllä ankara dieetti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä saat lääkäriltäsi sopivanlaista tietoa, mikä juuri sinulle/teille olisi hyvä hoitokeino seuraavaksi. Vaikea muuten vastata kun ei tiedä tarkkaan taustaasi, terveydentilannettasi, kaikkea muutakaan mitä tähän liittyy. Kyllä se lääkäri on just sitä varten, että siltä voi kysyä, mitä seuraavaksi.

Onko teille siis koitettu inssiä vai oletteko ihan kotikutoisesti tähän asti yrittäneet? Jos jälkimmäistä, niin eiköhän sitten voisi kokeilla inssiä, sitten koeputkea (ivf/icsi) - siinäpä ne vaihtoehdot sitten ovat.

Vierailija
2/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole inssiä kokeiltu eli ihan vain kotihommia.

Jos clomit toimii niin voiko niillä lähteä inssiin? Tuntuu et aika monella on piikit jos inssiin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä clomienkin kanssa inssejä voidaan tehdä ja varmaan aika usein tehdäänkin, etenkin jos noita clomeja aiemmin ei ole kokeiltu. Teillä saattaa olla kyllä se tilanne, että kun niitä clomeja on jo niin kauan otettu, että siksi mieluiten niitä pistoksia. Meillä tehtiin kaksi inseminaatiota clomeilla, kun niitä nyt vielä sattui olemaan kotona eikä niitä ollut käytetty kuin pari kiertoa ennemmin. Kolmas inssi tehtiin Menopur -pistoksilla. Muttei siitäkään tulosta tullut.

Nyt meillä onkin sitten ensimmäinen IVF luvassa parin viikon päästä, huomenna alan pistää Gonal F:ää.

Painosta.. Nyt BMI:ni on 32 ja rapiat päälle, oli n. 34 kun oli TAYSissa ensikäynti. Lääkäri sanoi ensikäynnillä, että jokainen pudotettu kilo on hyvä homma, muttei missään vaiheessa sanonut, että laihduttamaan pitäisi innokkaammin alkaa (olen saanut kyllä painoa pois n. 20 kg reilun vuoden takaisesta, mutta sitten lopahti into ja vauhti).

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan