Mies lähettää jatkuvasti kuvaa peniksestä!!
Kuvia peniksestään puolijäykkänä ja jäykkänä. Noin joka toinen pv. Nyt laittoi videon kun on huosut kintussa kuvaa kulliaan ja heiluttaa sitä!! En kestä! On siis seksisuhde ollut, hiipunut sellainen ja nyt laittelee näitä kuvia jopa videon! Ikää 35v Pistää miettimään, onko jatkuvasti kullinsa kimpussa. Haluaisi joka pv seksiä.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 01:17"]Laita joku niistä miehen kikkelikuvista forwardina hänen äidilleen ja pyydä häntä, että laittaa poikansa aisoihin :-D
[/quote]
En tunne äitiä. Tiedät vain paikkakunnan missä asuu, en edes nimeä. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:59"]Ap onkoha sama tyyppi.. "Ihastuin" yhteen tolvanaan. Päädyimme sänkyyn ja sen jälkeen muuta ei tehnyt ku pidelly vehjettään ja lähetteli alastonkuviaan ja just näitä kuviaan mulkustaan. Nyt se on entinen ihastus. Sairasta.
[/quote]
Onko ruskeat silmät ja hiukset, lihaksikas noin 172cm ja nimi alkaa H??mukavan oloinen ja hymyilin paljon? Ap
voisitko olla niin kiltti ja jakaa meidän kanssamme ne kuvat ja videot... ;-)
Ei tulisi mieleenkään laittaa kullin kuvia kenellekkään. Naiset kyllä välillä näyttää rintoja skypessä ja sehän on ihan ok. Toisaalta se on myös vähän sellainen pakkokeino, jos puuhailen samalla jotain muuta. Silloin on pakko keskittyä naiseen tai tietää, että muuten ei pesää enää heru.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 01:27"]voisitko olla niin kiltti ja jakaa meidän kanssamme ne kuvat ja videot... ;-)
[/quote]
Olen poistanut kaikki kuvat mutta video on vielä tallella. Olisi kiva jakaa, ihan esittämis kelpoista kamaa mutta enhän mä sellaista voi tehdä! Saisin vielä syytteen! Ap
Miehet älkää tehkö näin! Se on jotenkin säälittävää ja hassua vonkaamista
No niin, aneli taas minulta pillukuvua. Sanoin että ehdottomasti en laita niin laittoi että ehdottomasti sitten hyvästi :D Ongelma siis hoidettu. Sitten tuli vielä viesti että olen kylmä ja surkea nainen. Ap
...ja sitten jäämme innolla odottamaan threadia stalkkauksesta...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 01:44"]
No niin, aneli taas minulta pillukuvua. Sanoin että ehdottomasti en laita niin laittoi että ehdottomasti sitten hyvästi :D Ongelma siis hoidettu. Sitten tuli vielä viesti että olen kylmä ja surkea nainen. Ap
[/quote]
Lupaa sille kuva mirristäs ja sit lähetät kissan kuvan. Vedä ihan ranttaliks koko homma!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:21"]
Lähetä vaikka kakka kuvia ja tee sormella smile hymiö päälle
[/quote] Ei kannata provosoitua, ehkä kannattaisi selittää että suhde viilenee noiden kuvien ansiosta.
Mahtaako olla kyseessä "Penis-Pentti"?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:41"]Jaaha taas on feministit vallanneet keskustelun kokonaan ja jyräävät muiden mielipiteet. Olisit ap tyytyväinen että saat miehen vielä noin sekaisin itsestäsi. Suurin osa näistä femineistä ei saa miehessä enää mitään tapahtumaan. Turha teiden on sitä kieltää että ette muka kiihottuisi kun meisselin kuvan näätte. Joka naisella eturessu kostuu kun saa katsella miehistä mulkkua!!!
[/quote]
Tämä kirjoittaja on kyllä oikeassa.
N31
Olen saanut useita kuvia ja vidoita. En mä ainakaan koe loukkaavaksi saada kuvia miehen kullista tai videotakaan.Mikäs siinä , ihan ok. Laittaa kuvasta vastakuvan :D . Ei kai nyt niin kireellä pipo saa olla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:41"]Jaaha taas on feministit vallanneet keskustelun kokonaan ja jyräävät muiden mielipiteet. Olisit ap tyytyväinen että saat miehen vielä noin sekaisin itsestäsi. Suurin osa näistä femineistä ei saa miehessä enää mitään tapahtumaan. Turha teiden on sitä kieltää että ette muka kiihottuisi kun meisselin kuvan näätte. Joka naisella eturessu kostuu kun saa katsella miehistä mulkkua!!!
Tämä kirjoittaja on kyllä oikeassa.
N31
Jaha läntisen ohitustien lähellä pirkkalassa asuva valehtelija on ottanut vuoden iästään pois, että hänen kalju pienikaluinen ukkonsa ei tunnistaisi.
Itseä kiihottaa kyllä nähdä miehen kovana oleva penis, tokikin lähettelemme mieheni kanssa ainoastaan puolin ja toisin kuvia piristämään toisen päivää... tuskinpa ihan jokaisen ventovieraan muna sais paikkoja kostumaan :))
Laita joku niistä miehen kikkelikuvista forwardina hänen äidilleen ja pyydä häntä, että laittaa poikansa aisoihin :-D