Nyt lopetan sun miettimisen!
Poistan sut nyt mielestä. Olet aivan liian vaarallinen mun mielenterveydelle. En vastaa sulle enää. Häippään. Bye
Kommentit (11)
Niin, voi kun olisikin. Olen päättänyt jo monta kertaa että en enää ajattele sinua. Ja sitten näemme taas... ja... ja... pah.
Ja aivan liian vanha ja typerä ja vittumaisen oloinen ja ilkeä ja yksinkertaisesti vastenmielinen huora. Toivottavasti kukaan nainen ei tuollaseen haksahda. Onneks tulin järkiini ennen kuin mitään ehti oikeasti tapahtua. huh. Turha ottaa yhteyttä -ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:19"]Niin, voi kun olisikin. Olen päättänyt jo monta kertaa että en enää ajattele sinua. Ja sitten näemme taas... ja... ja... pah.
[/quote]
Miksi et halua ajatella jos olet ihastunut?
Mikään ei satu enempää kuin se että ihastus alkaa vihata vain siksi että on itse ihastunut ja haluaa siitä tunteesta eroon. :'(
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:19"]Niin, voi kun olisikin. Olen päättänyt jo monta kertaa että en enää ajattele sinua. Ja sitten näemme taas... ja... ja... pah. [/quote] Miksi et halua ajatella jos olet ihastunut?
[/quote]
Olen varattu ja elän puutteessa tällä hetkellä. Helpompaa olisi jos ei ihastuisi, ainakaan enempää.
Siis haluaa peittaa ja tukahduttaa koska on liian ylpea? Monet sosiaaliset yksilot olisivat tuonneet tunteensa esiin toiselle osapuolelle.
Nice game of your own hearth breaking. More ideas?
Okei, ei nyt kiihdyttamisellekin, ollaan ihan sika ihastunut. Miten ja mihin edetaan?
Okei. Niin ne on tehneet muutkin.