Jaahas, se oli kahdesti avioseksiä tänä vuonna. Pitäisikö erota?
Ei silti, että olisin laskenut, mutta kaksi kertaa seksiä koko vuonna muistuu mieleen laskemattakin. Ollaan vajaa nelikymppinen pari, yksi lapsi, eikä miestä vain yksinkertaisesti kiinnosta. Elämä on muuten hyvää, mutta onhan tämä aika naurettava tilanne. Avoin suhde voisi toimia muuten, mutta aika harvassa on miehet jotka mua kiinnostaa, enkä jaksaisi käydä tuhoontuomituilla deiteillä enää tässä vaiheessa elämää. Miehellä ei ole ketään toista, häntä ei vain kiinnosta. Terapiatkin on kokeiltu jo aikaa sitten. Eroko tässä pitäisi hommata?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut seksiä noin 1-3 kertaa viikossa mieheni kanssa. Olemme hieman alle viisikymppisiä ja parisuhteessa 25 vuotta. Meillä on kyllä ihan kaikkea muutakin hyvää ja viihdymme todella hyvin yhdessä.
Miten voi olla 1-3 kertaa viikossa? Niinkuin vuoden ympäri?
Voiko naiset siis haluta seksiä muulloinkin kuin ovulaation aikaan?
Vaimoni haluaa ainakin joka päivä. No, ei vuotojen aikaan, se on vähän sotkuista...
AP voisi tulla kimppailemaan meidän kanssa ja päästelemään paineita ;)
Seuraa kyllä löytyy AS:stä, ei ilman tarvitse olla, ja paljon himokkaita, avoimia pareja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut seksiä noin 1-3 kertaa viikossa mieheni kanssa. Olemme hieman alle viisikymppisiä ja parisuhteessa 25 vuotta. Meillä on kyllä ihan kaikkea muutakin hyvää ja viihdymme todella hyvin yhdessä.
Miten voi olla 1-3 kertaa viikossa? Niinkuin vuoden ympäri?
Voiko naiset siis haluta seksiä muulloinkin kuin ovulaation aikaan?
Vaimoni haluaa ainakin joka päivä. No, ei vuotojen aikaan, se on vähän sotkuista...
AP voisi tulla kimppailemaan meidän kanssa ja päästelemään paineita ;)
Seuraa kyllä löytyy AS:stä, ei ilman tarvitse olla, ja paljon himokkaita, avoimia pareja tarjolla.
Mun avovaimo haluaa vuotojen aikaankin ja jopa erityisesti silloin. Sotku on pikkujuttu ja hallittavissa. Haluja siis on ihan joka päivä ja lähinnä arjen haasteiden ja väsymyksen vuoksi ei panna ihan joka päivä. Kyllä seksi parisuhteen koossa pitää.
Palstamammoilta olemme oppineet että hyvää seksiä kyllä jaksaa haluta, lue siitä rivien välistä.
En ymmärrä, miksi ihmiset haluaa heittää hukkaan ainoan elämänsä.
Olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Olimme 38-vuotiaita kun mies ilmoitti, ettei seksi ole enään meidän ikäisten asia. Se päätös piti. Nut hän on ollut jo 3v hsudassa.
Sama homma täällä, miestä ei vaan kiinnosta.. Muutaman kerran olen ehdottanut, silloin on ollut, mies ei kertaakaan. Läheisyyttä on ja arki sujuu hyvin, eli ei ole mitään riitoja tai vastaavaa. En tajua, ei halua puhua asiasta, syyttää vain työkiireitä, stressiä ja sitä, että minä olen usein kipeänä.
Seksi on ihan yliarvostettua, mutta kunhan viisastutte niin tulette tietämään miten elukkamaisia olette olleet seksinhimoissanne.
Olen noin 40v mies, eikä seksiä tee mieli melkein ollenkaan. Silti urheilen ja libido sekä potenssi on kunnossa. Mutta olen käyttänyt aikaani ja energiaani paremmin kuin seksin perässä juoksemiseen.
Lisäksi olen säästynyt ei toivotuilta naisihmisiltä seksisokeuden takia, kun on järki pysynyt päässä.
Etkö ole lukenut tätä palstaa? Jos auttaisit miestäsi kotitöissä niin hänkin jaksaisi huomioida sinua paremmin makuuhuoneessa.
Minkä syyn miehesi antaa vähäiselle ts. olemattomalle seksille? Itse en voisi olla tuollaisessa kaveriliitossa. N45
Mieti miten tärkeää seksi on sinulle vs. yhteinen elämä henkilön kanssa. Olen nainen, ja minulle olisi seksitön elämä huono vaihtoehto. Voisin eron jälkeen jatkaa hyvinä ystävinä exän kanssa, sitähän seksitön elämä joka tapauksessa on, osoitteet vain vaihtuu. Jos taas kumppanini ei esim sairauden takia voisi enää harrastaa seksiä, jäisin todennäköisesti liittoon, mutta haluaisin keskustella mahdollisuudesta hoitaa seksuaaliset tarpeeni jonkun toisen kanssa.
Joka tapauksessa: puhu, päätä, toimi. Katkeruus elämättömästä elämästä on pahinta.
Kaksi kysymystä:
1. Miltä kroppasi näyttää nyt verrattuna nuorempaan versioon itsestäsi? BMI? Peffan koko suhteessa vatsaan, vyötärö-lantiosuhde?
2. Halusitko itse muutamia vuosia sitten että keskitytään pesänrakentamiseen, seksin ja harrastusten jäädessä kakkossijalle?
Vierailija kirjoitti:
No tarkennuksena, että ei ole ollut aviotontakaan seksiä, itsellä eikä tietääkseni miehelläkään. Avoimet välit muuten, joten kertoisi kyllä, eikä tuo missään nyt etätyöaikana käykään muuta kuin lapsen harrastuksissa, joten vähän vaikea olisi ehtiä. Sairaudet poissuljettu. Kai se on vain hyväksyttävä, että ei kiinnosta. Harmi vain, että minua kiinnostaisi. Läheisyyttäkin on todella vähän, mies on vähän yksioikoinen ymmärtämään minun tarpeitani, vaikka muuten todella empaattinen ja kantaa ison vastuun perheen pyörittämisestä. Todella tympeää joutua valitsemaan tämmöisessä tilanteessa, kun tuntuu, että kyse on aika "pikkuasiasta", mutta sitten ei kuitenkaan niin pienestä, kun tätä jatkunut jo vuosikymmenen...
-ap
Meillä on ihan samanlainen tilanne. Masturboin päivittän suihkussa (hierova suihku), mennään nyt näin. Mies on käynyt lääkärissä asian vuoksi. Ensin sai sinisiä pillereitä, mutta eipä näitäkään ole tarvittu, kun ei siihen asti ole päästy edes. Toisella kerralla eivät suostuneet mittaamaan testoja, vaikka kävi yksityisellä.
En nyt jaksa mitään erorumbaakaan tämän vuoksi, kun kaikki on muuten (näennäisesti) hyvin. Mutta onhan se selvä, että vaihtoehtoja pyörittelen mielessä.
-N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tarkennuksena, että ei ole ollut aviotontakaan seksiä, itsellä eikä tietääkseni miehelläkään. Avoimet välit muuten, joten kertoisi kyllä, eikä tuo missään nyt etätyöaikana käykään muuta kuin lapsen harrastuksissa, joten vähän vaikea olisi ehtiä. Sairaudet poissuljettu. Kai se on vain hyväksyttävä, että ei kiinnosta. Harmi vain, että minua kiinnostaisi. Läheisyyttäkin on todella vähän, mies on vähän yksioikoinen ymmärtämään minun tarpeitani, vaikka muuten todella empaattinen ja kantaa ison vastuun perheen pyörittämisestä. Todella tympeää joutua valitsemaan tämmöisessä tilanteessa, kun tuntuu, että kyse on aika "pikkuasiasta", mutta sitten ei kuitenkaan niin pienestä, kun tätä jatkunut jo vuosikymmenen...
-ap
Meillä on ihan samanlainen tilanne. Masturboin päivittän suihkussa (hierova suihku), mennään nyt näin. Mies on käynyt lääkärissä asian vuoksi. Ensin sai sinisiä pillereitä, mutta eipä näitäkään ole tarvittu, kun ei siihen asti ole päästy edes. Toisella kerralla eivät suostuneet mittaamaan testoja, vaikka kävi yksityisellä.
En nyt jaksa mitään erorumbaakaan tämän vuoksi, kun kaikki on muuten (näennäisesti) hyvin. Mutta onhan se selvä, että vaihtoehtoja pyörittelen mielessä.
-N45
Ei mitattu testoja yksityisellä? Eikö mies edes kysynyt vai valehteleeko?
Kaipaatko oikeasti seksiä vai läheisyyttää ja rakkautta?
Toinen ei välttämättä kaipaa seksiä ja no, yleensä omin käsin pääsee helpommin haluttuun lopputulokseen. Suhteessa voi silti olla paljon läheisyyttä, pussailua ja halailua, hymyilyä ja rakkaudentunnustuksia.
Monet alkavat karttamaan läheisyyttää sen takia, että siitä tulee velvoite seksiin.
Meillä on ollut seksiä yhden kerran 7 vuodessa.
Yksipuolista seksiä puoliso saa minulta muutamia kertoja vuodessa.
Häntä ei kiinnosta lainkaan minun tyydyttäminen. Koskaan ei ole kiinnostanut.
Miksi olen suhteessa ihmettelette. Hänellä on niin hieno luonne. Ei koskaan väkivaltainen missään muodossa. Tekee vähintään oman osan kodin askareissa.
Arvostan näitä ominaisuuksia korkealle.
Aiemmissa suhteissa puolison kanssa oli seksiä halutessani, mutta oli väkivaltaa ja tosilaiskoja passattavia.
Kaikkea ei siis saa samaan pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kysymystä:
1. Miltä kroppasi näyttää nyt verrattuna nuorempaan versioon itsestäsi? BMI? Peffan koko suhteessa vatsaan, vyötärö-lantiosuhde?
2. Halusitko itse muutamia vuosia sitten että keskitytään pesänrakentamiseen, seksin ja harrastusten jäädessä kakkossijalle?
Tämä.
Naisten mielestähän syy on aina miehessä. Mies on robotti joka haluaa naista aina, mutta hyväksyy sen että seksiä harrastetaan kun nainen haluaa, vaikka välissä olisi viikkojen/kuukausien/vuosien seksitön kausi. Kun nainen vihjaa että nyt huvittaisi, miesrobotti kytkeytyy ON-asentoon.
Halut eivät vähene jos nainen lihoo, menettää naiselliset muotonsa, muuttuu tylsäksi ja arkiseksi, tms. Jos miehen elämä on kiireistä ja stressaavaa, syy ei ole kiireessä tai stressissä vaan siinä että miesrobotin testotasoissa on joku valmistusvirhe jonka kuuluisi mennä takuuseen.
Voi. Eihän suurimmalla osalla edes ole ovulaatiota, kun käyttää hormonaalista ehkäisyä.