Äitini katkaisi välit
Me miehemme kanssa päätimme jatkaa ystävinä, kun tajusimme suhteemme muuttuneen enemmän kaveripohjaiseksi.
Äitini mielestä jos kumpikaan ei ole pettänyt, niin silloin pitää jatkaa ja yrittää, koska oomme niin hyviä yhdessä.
Mutta äiti ei suhteestamme kaikkee tiedä, niin ei ymmärrä.
Hän päätti katkaista välit minuun, vaikka yhteinen päätös oli. Tästä aikaa jo 3kk, että ei ole leppynyt vieläkään.
Hauskaahan tässä se, että itse en saanut surra ja puhua äidille tästä asiasta...
Leppyykö äiti ikinä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika äärimmäinen teko äidiltä. Toivottavasti hän leppyy, että pääsette keskustelemaan. Olet kuitenkin oma tytär. Sen pitäisi olla tärkeintä.
Äitisi taitaa olla niin poissa tolaltaan, että hän ei osaa käsitellä asiaa muuten. Hänen unelmansa ehjästä perheestä ovat romahtaneet. Onko teillä lapsia? Näkeekö hän miestäsi enää koskaan? Ero on iso asia ja siihen liittyy surua ja pettymystä.Toivotaan, että aloittajan äiti tottuu tilanteeseen. Avioero ei ole mikään nykyajan keksintö. Niistä puhutaan jo Vanhan Testamentin kertomuksissa. Ihmiset joskus unohtavat tämän. Joku voisi muistuttaa äidille, että kolme kuningatar Elisabethin lasta on eronnut. Prinssi Charles ja hänen siskonsa Anne menivät myöhemmin naimisiin uuden puolison kanssa. Sen on varmaan ollut kova pala kuningattarelle, joka kunnioittaa perinteitä ja hyvää käytöstä. Silti kuningatar on joutunut sopeutumaan tilanteeseen.
Ei oo edes avioero, vaan olimme avoliitossa 4v
Vierailija kirjoitti:
Miksi et suutu? Äidilläsi ei ole mitään asiaa sanomaa kenen kanssa olet yhdessä. Kamala ihminen joka ei tue lastaan. Myrkytä hänet jäähdytinnesteellä sekoitettuna mehuun. Se on todella kivulias kuolema kun aine kristallisoituu aivoihin eikä lääkärit pysty auttamaan yhtään.
Miten joku voi edes vitsailla noin oksettavalla jutulla?
Aika kurjaa tuollainen jos on aikaisemmin ollut hyvät välit äitiin. Mun äiti kyllä aina lohdutti ja jaksoi kuunnella sydänsuruja ja se oli tosi tärkeää mulle. Äiti nyt siis kuolllut jo. Onneksi ehti nähdä kuinka hyvän miehen sitten lopulta löysin kaikkien katastrofien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hae ammattiapua siihen kun äiti katkaisi välit?
Ja en mä halua äitistä terapeuttia, vaan mä en saanut hänen kanssaan mikloinkaan puhua tästä. Niin kuin yleensä perheen kanssa keskustellaan asioista. Eikö teillä keskustella?
Mitä keskusteltavaa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae ammattiapua siihen kun äiti katkaisi välit?
Ja en mä halua äitistä terapeuttia, vaan mä en saanut hänen kanssaan mikloinkaan puhua tästä. Niin kuin yleensä perheen kanssa keskustellaan asioista. Eikö teillä keskustella?
Mitä keskusteltavaa tuossa on?
Jos mulla olisi tytär mä kyllä kuuntelisin ja lohduttaisin tyttären sydän suruja.. en sitten av palstalaisista tiedä miten he käsittelevät asiat.
Avosuhteen päättäminen on ihan ok. Avioliitto olisi ollut eri juttu.
Toivotaan, että aloittajan äiti tottuu tilanteeseen. Avioero ei ole mikään nykyajan keksintö. Niistä puhutaan jo Vanhan Testamentin kertomuksissa. Ihmiset joskus unohtavat tämän. Joku voisi muistuttaa äidille, että kolme kuningatar Elisabethin lasta on eronnut. Prinssi Charles ja hänen siskonsa Anne menivät myöhemmin naimisiin uuden puolison kanssa. Sen on varmaan ollut kova pala kuningattarelle, joka kunnioittaa perinteitä ja hyvää käytöstä. Silti kuningatar on joutunut sopeutumaan tilanteeseen.