Katsooko joku tätä Oma taivas elokuvaa?
Kommentit (17)
Ei saisi katsoa näitä. Alkaa ahdistamaan liikaa.
En katso mutta olen nähnyt sen aiemmin. Todella ahdistava leffa, jollain tapaa myös kaunis.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:37"]Katon sivusilmällä mies21
[/quote]
Onko se sivusilmä poskessa?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:37"]Katon sivusilmällä mies21
[/quote]
Onko se sivusilmä poskessa?
[/quote]
Eikun otsassa :D
Katson joo. Luin kyseisen kirjan joku vuosi sitten ja oon siitä asti halunnut nähdä myös leffan. Vaikka hieman ahdistava onkin.
En ymmärrä miten jollain voi aivoissa jeittää niin pahasti että tekee lapselle pahaa :(
Kirjan oon lukenu mut en kato leffaa. En ees tienny että se tulee :D
No mitä vittua tää on aivan täyttä paskaa koko elokuva
Mark Wahlberg ei sovi tuohon isän rooliin. Liian lihaksikas ja tukka näyttää peruukilta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:27"]Mark Wahlberg ei sovi tuohon isän rooliin. Liian lihaksikas ja tukka näyttää peruukilta.
[/quote]
Sen näköisiä isiäkö ei voi olla?
Katsoin alusta siihen asti että Susan oli sen miehen kanssa pellolla, siinä kohtaa piti sulkea lasten takia enkä jatkanut nyt enää katsomista. Kirjan olen lukenut kauan sitten, ehkä kymmenen vuotta sitten, ja tykkäsin siitä. Jostain syystä vaikka luin sen vain kerran ja siitä on aikaa, kirjasta on jäänyt tosi "elokuvallisia" mielikuvia, ja eihän se elokuva tietysti ihan sitä mielikuvaa vastannut vaikka ihan jees olikin se alku, elokuvaksi.
Saakin alkaa pitään varotuspuheita omille muksuille