Apua haisenko vanhalle viinalle? Join eilen 6 tölkkiä nelosta ja kaksi kolmosta.
Lopetin juomisen vasta klo 1.
Odottelen tässä kyytiä. Voinko hönkiä vapaasti vai laitanko pastillin suuhun. En tiedä kuvittelenko vain, mutta ihan, kuin maistaisin suussani vielä alkoholin.
Kommentit (12)
Alkoholin haju puskee myös ihon läpi eli toivottavasti kävit suihkussa.
Et haise, kun käyt ostamassa Sisu-pastilleja.
Et haise viinalle, sähän joit vaan kaljaa.
Ei haittaa, maski naamalle ja paljon käsidisiä käsiin ja voi pyyhkäistä maskiinkin. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa koko korona ajan. Voi "haista" tuoreelta- tai vanhalta viinalta,,eikä kukaan huomaa mitään.
Kannattaa ainakin pestä hampaat ihan ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, maski naamalle ja paljon käsidisiä käsiin ja voi pyyhkäistä maskiinkin. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa koko korona ajan. Voi "haista" tuoreelta- tai vanhalta viinalta,,eikä kukaan huomaa mitään.
Tää on kyllä totta, koko työpaikka tuoksuu pirtulta, kun kaikki lotraavat desiä käsiinsä. Voisi varmaan juoda teräviä pitkin päivää eikä kukaan huomaisi mitään.
🙂 minä levittelin huoneeseeni korona puhdistusliinoja, kun vähän tuli edellisenä päivänä törpöteltyä (tulin baarista kotiin klo 04:00 ja töihin menin klo 09:00. Kukaan ei huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Et haise, kun käyt ostamassa Sisu-pastilleja.
Viimeistään niiden käytöstä huomaa, että olet juonut.
Riippuu siitä, mihin aikaan aloitit. Kertomasi olutmäärä sisältää n 150 g alkoholia puhtaaksi alkoholiksi laskettuna.
80-kiloisen ihmisen maksa polttaa alkoholia 10 g tunnissa. alkoholi on poistunut kehostasi 15 tunnin kuluttua nauttimisen aloittamisesta. Jos aloitit eilen ennen klo 19.00, ei henki haise enää klo 10 aamulla.
Todennäköisesti kuvittelet. Ei tuollainen määrä kyllä seuraavana päivänä haise.