MISS SUOMI 2015 KESKUSTELUA
Kommentit (352)
Rita Jokaisella on löysä kroppa, paksut kintut, hampaat harottaa, huh EI todellakaan mitään voittaja-ainesta. Muistuttaa takavuosien Miss Suomea Heli Pirhosta mutta Heillä on suorat hampaat ja hän on luonnonkaunis. Siihen aikaan ei ollut ripsipidennyksiä, hiuspidennyksiä /-tuuhennoksia eikä hampaita valkaistu!
Aijai, kyllä Rita Jokinen olisi ollut kasvojensa puolesta paras voittaja. Hänessä oli jonkinlaista mennyttä aikaa henkivää glamouria. Todella klassisen kaunis. Kropassa sitten oli vähän viilattavaa, vaikka toisaalta kroppa oli paljon naisellisemman muotoinen kuin monella muulla finalistilla.
Carola Milleriin olen tästä kolmikosta tyytyväinen. Oikein näyttävä nainen.
Paljonko sillä Caritalla (nro. 8) olikaan ikää? Tulee mieleen kisoja katsellessa sellainen 4-kymppinen soccer mom. Ja sen haastatteluvastaukset oli uskomattoman teennäisiä ulkoa opeteltuja lauseita.
Kivat nasolabiaalit:
Mun mielestä oli eritäin noloa, kun nro 1 kysyttiin, että mikä maa on ollut parhain, kun hän on niin paljon reissaillut. Tämä vastaa Miss Suomi finaalissa, että Singapore... Vaikka kuinka olis omasta mielestään oikeasti ollutkin Singapore, niin mun mielestä kuuluis ehdottomast vastata Suomi, jos Miss Suomeksi halajaa! Toinen juttu.. Rosa-Maria on kyllä ihan kaunis, mutta hänen puhetyylinsä ( ja nyt en hauku murretta ) on järkyttävää, ei sovi missille. Tommoista laiskaa, ei ollenkaan "iloista" puhetta! Lisäksi hänellä on järkky limanuljaska poikaystävä, joka seurustellut mm. Marianne Kallion kanssa, että tämmöisestä tasokkaasta miehestä kysymys. Niin järkyttävän kliseisiä vastauksia "Haluaisin auttaa syrjäytyneitä" plaplaa.. onko oikeesti monikin missi tehnyt jotain semmosta, mitä on ennen kruunaamista luvannut? Js sanoisi edes jotakin uutta ja realistista...
Musta tolla uudella missillä oli just luonnetta ja huumoria! Vaikuttaa hyvin sympaattiselta, onnea hänelle! :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:02"]
Mun mielestä oli eritäin noloa, kun nro 1 kysyttiin, että mikä maa on ollut parhain, kun hän on niin paljon reissaillut. Tämä vastaa Miss Suomi finaalissa, että Singapore... Vaikka kuinka olis omasta mielestään oikeasti ollutkin Singapore, niin mun mielestä kuuluis ehdottomast vastata Suomi, jos Miss Suomeksi halajaa! Toinen juttu.. Rosa-Maria on kyllä ihan kaunis, mutta hänen puhetyylinsä ( ja nyt en hauku murretta ) on järkyttävää, ei sovi missille. Tommoista laiskaa, ei ollenkaan "iloista" puhetta! Lisäksi hänellä on järkky limanuljaska poikaystävä, joka seurustellut mm. Marianne Kallion kanssa, että tämmöisestä tasokkaasta miehestä kysymys. Niin järkyttävän kliseisiä vastauksia "Haluaisin auttaa syrjäytyneitä" plaplaa.. onko oikeesti monikin missi tehnyt jotain semmosta, mitä on ennen kruunaamista luvannut? Js sanoisi edes jotakin uutta ja realistista...
[/quote]
Tarkoitin siis nro 10
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Se oli Saara Ahlbetg joka puhui noista syrjäytyneistä.
Mut olispa hauskaa jos siellä olis joskus joku miesvaltaiselta alalta!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:49"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:09"] Aijai, kyllä Rita Jokinen olisi ollut kasvojensa puolesta paras voittaja. Hänessä oli jonkinlaista mennyttä aikaa henkivää glamouria. Todella klassisen kaunis. Kropassa sitten oli vähän viilattavaa, vaikka toisaalta kroppa oli paljon naisellisemman muotoinen kuin monella muulla finalistilla. Carola Milleriin olen tästä kolmikosta tyytyväinen. Oikein näyttävä nainen. [/quote] Ei ole Rita Jokinen samanlainen kaunotar kuin Heli Pirhonen aikoinaan. http://static.iltalehti.fi/viihde/1024heliilona10415_503_vi.jpg Ajat ovat muuttuneet: misseys oli ennen lähes ainut 'ponnahduslauta' julkisuuteen etc. Mallikoulussa on yksi todella KLASSISEN kaunis vaalea tyttö ja sitä ilman meikkiä/irtoripsiä sun muita härpäkkeitä. Muistaakseni Eveliina tms. [/quote] Minä taas näen Heli Pirhosessa ja Rita Jokisessa aika paljon samaa. Ovat hyvin samantyyppisiä. [/quote] Joo, joo, mut Heli oli luonnonkaunis, Ritalta pitäisi ensimmäiseksi oikoa hampaat. Helin missiaikaan ei tarvinnut olla timmissä kunnossa. NYT PITÄÄ! Rita ei ole.
[/quote]
Eikä ennen tarvinnut olla irtoripsiä tai muuta sellaista, mutta nyt pitää, koska ajat muuttuvat. Ei kai se niin paha asia ole? (Vaikka en irtoripsiä ja -hiuksia nyt erityisesti ihannoikaan.) Kaunis nainen on kaunis, vaikka hänellä ne ripset olisivatkin. Eivät ne kenestäkään automaattisesti huonoa tee. Samalla logiikalla voi sanoa, että jos ihmisellä on klassiset kasvonpiirteet, ne pysyvät, vaikka parit irtoripset naamaan laittaisikin.
En ymmärrä tätä ripsienpidennys, hampaiden vaaennus vouhkoamista. Me eletään 2000-luvulla, ja se nyt on vaan fakta että ne yleistyy. Ei enää pärjää isoilla reisillä ja elovena hymyllä, ikävä kyllä. Sitäpaitsi, ei ruma kauniiksi muutu, vaikka häntä meikattaisiin ja pistettäisiin ties mitä lisäkettä, että kyllä siellä taustalla on kaunis ihminen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:34"]
Bea kyl yks rumeimmista misseistä....se naama ja kroppa....onneks uus voittaja hoikka ja kasvot miellyttävämmät!!!!
[/quote]
Mun mielestä tosi kaunis. Varsinkin nykyään.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:28"]Rita voittaa koska suvussa julkkiksia.. niin käy joka vuosi. :/
[/quote]
Ketä julkkiksia?
[/quote]
Urheilualan puolelta.. jääköön nimet sanomatta ettei suku pahastu :DD
äkkiähän sen selvitätte jos pakko saada tietää