Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ensi vuosi on työttömyyttä tai muuten kotona olemista?

Vierailija
27.12.2021 |

Miten aiotte rytmittää elämää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen erilaisia nettikursseja.

Vierailija
2/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sellasta enää. Pitää taas aktivoitua. Tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun niin myöhään kun nukun. Aamiaisen jälkeen päivä opiskelua netissä ilman opintopisteitä. iltapäivällä liikuntaa joko ulkona tai nettitreenejä. Illalla kotihommia, sarjoja, harrastuksia, kavereita tai sukulaisia.

Rytmi täytyy pitää tai huomaan tipahtavani masentuneeseen haahuiluun jossa ei tiedä mitään päivistä eikä kellosta ja kaikki on jotenkin sumeaa ja en saa mitään tehtyä. Roikun netissä.

Vierailija
4/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuota on ollut vuosikymmenet. T. Valis

Vierailija
5/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, toinen vuosi kotona alkaa.

Vierailija
6/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte sen tunteen, että elämä etenee?

Vierailija
7/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan mulla etene. T. Valis

Vierailija
8/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai elämä etenekään. Se vain on.

Vierailija
9/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minne se pitäisi edetä??

Vierailija
10/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuleva vauva rytmitä aika pitkälle.

Vierailija
11/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastamalla ja opiskelemalla itseä kiinnostavia asioita. Luonto on osoittautunut hyväksi avuksi kun mieli alkaa synkistyä.

Vapaaehtoistyö toisi mielekkyyttä ja sisältöä elämään, mutta epäilyttää uskaltaako siihen lähteä. Esim eläintensuojelussa, yksinäisten parissa tai vastaavassa.

Vierailija
12/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastamalla ja opiskelemalla itseä kiinnostavia asioita. Luonto on osoittautunut hyväksi avuksi kun mieli alkaa synkistyä.

Vapaaehtoistyö toisi mielekkyyttä ja sisältöä elämään, mutta epäilyttää uskaltaako siihen lähteä. Esim eläintensuojelussa, yksinäisten parissa tai vastaavassa.

Mikä epäilyttää?

Mua pelottaa, että vapaaehtoisuus ei olekaan vapaaehtoista, vaan jotenkin painostetaan ottamaan enemmän vuoroja kuin haluan. Pelkään myös huonoja ihmissuhteita "työ"paikalla, jos se ottaakin enemmän kuin antaa.

Vierailija
13/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä epäilyttää?

Mua pelottaa, että vapaaehtoisuus ei olekaan vapaaehtoista, vaan jotenkin painostetaan ottamaan enemmän vuoroja kuin haluan. Pelkään myös huonoja ihmissuhteita "työ"paikalla, jos se ottaakin enemmän kuin antaa.

Aina voi irrottautua ja vaihtaa muuhun toimitaan jos ilmapiiri ei miellytä. Sen vuoksi ei kannata jättää väliin ja pelätä etukäteen. Mitä jos onkin kivaa?

Ongelma on työkkärin kyykyttämisen tarve. Vapaapalokuntakin taisi olla jossain liikaa.

Vierailija
14/33 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä epäilyttää?

Nämä mullakin. t. eri

Vierailija
15/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes vuosi kotiäitinä alkaa joo. Lasten hoito, koulut, kodinhoito ja omat sekä lasten harrastukset rytmittävät oikein kivasti elämää. Joka päivä on jotakin tekemistä lasten ollessa koulussa. Töihin ei ole hinkua vaikka ennen lapsia siitä nautinkin. Ehdin kyllä parin vuoden päästäkin palata töihin.

Vierailija
17/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Helsingissä ja suunnittelen meneväni aikuislukioon opiskelemaan jonkin uuden kielen.  Pitää ottaa selvää koronatilanteen vaikutuksesta opetukseen.  Lisäksi mulla on tapana mennä työväenopiston kursseille.  Siellä on mielenkiintoisia ruoanlaittokursseja, kieltenkin kursseja ja yleisöluentoja.

Vierailija
18/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin saa kivaa tekemistä, kun myy turhia tavaroitaan pois netin kirpputoreilla. Ja parhaassa tapauksessa vähän rahaakin.

Vierailija
19/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön ja ei käy aika pitkäksi. Herätyskello soi joka aamu klo 6-7.

Mulla on eläimiä, lapsia ja harrastuksia.

Vierailija
20/33 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se etenekkään työkeskeisessä yhteiskunnassa. Tarkoituksella estetty esim. maksamalla huono korvaus työttömyydestä ja tuomalla väkisin ulkomailta työvoima suomalaisten tilalle. Aika moni osa-alue on elämässä poissa, eikä siinä ole itse mitään tehtävissä, kun töitä nyt ei vaan riitä eikä anneta kaikille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän