Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä ahdistaa huominen työpäivä?

Vierailija
12.04.2015 |

Yhtään ei kiinnostaisi. Taas arkinen viikko edessä ja seuraava loma vasta lokakuussa! Plääh :(
Millä estää sunnuntaidepis?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo pitänyt kesäloman vai juuri vaihtanut työpaikkaa?

Vierailija
2/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ahdistus ja paha sellainen. Viime viikon olin lomalla eikä huvittais yhtään mennä töihin. Varsinkaan kuuntelemaan parin työkaverin päällepäsmöröintiä ja ylimielisyyttä. Siihen päälle vielä pomon tietämätyömyys, ymmärtämättömyys ja arvostelu. Aaaarghhh.
En halua, en todellakaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva mennä huomenna töihin. Takana on kaksi vajaata viikkoa, joiden aikana on saatu huonosti tehtyä hommia. Täysi viikko ja täysi höyry päälle, niin saadaan aikataulu kiinni! Valmiit projektit antaa aina potkua, retajavat hommat harmittaa.

Vierailija
4/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautus. Ei tartte mennä. Mutta ei tuu rahaakaan. 

Vierailija
5/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää joka sunnuntai. Aina. Tykkään työstäni ja saan tosi hyvää palkkaa mutta sunnuntaivitutus on ja pysyy.

Vierailija
6/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sunnuntaista kun tiedän et maanantait aina mukavia päiviä kun saan omaa aikaa.Olen tosin kotiäiti jonka nuorinkin lapsi jo ekaluokkalainen.

Vierailija
7/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain vähän jännittää. Aloitan huomenna uudessa työpaikassa.

Vierailija
8/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa. Rankka viikko tulossa ja muutenkin yt:t päällä. Iso osa tulee saamaan kenkää toukokuussa.

Vierailija
9/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa joka päivä kun olen ihastunut siellä. En haluaisi olla.

Vierailija
10/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun oon ollut lomalla.. Ei huvita ollenkaan. Onneksi kohta taas kesäloma.

Vierailija
11/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaahaha menkää töihin lampaat. Olkaa orjia!

Vierailija
12/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi Ihan mielettömästi, jos pitäisi huomenna mennä töihin. Sain potkut, joten ei tarvi mennä. Työpaikka teki mut sairaaksi ja nyt yritän kotona kuntoutua.

Vierailija
13/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:24"]

Lomautus. Ei tartte mennä. Mutta ei tuu rahaakaan. 

[/quote]

Mä olen kanssa lomautettu ja velattomana pärjään ansiosidonnaisella ihan hyvin. Eli suomeksi, ei ole edes ikävä töihin.

Vierailija
14/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa aivan kympillä. Paljon epämääräistä sälää tiedossa normaalin työn päälle, joten mitään ei saa tehtyä kunnolla :(

No, kohta on onneksi kesä ja loma.

Vierailija
15/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta vituttaa. Plääh, pitäiskö pari saikkupäivää, mietin.....

Vierailija
16/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ahdista ei, mutta rahattomuus ja kaupungin vuokrakämpässä asuminen sitten ahdistaa senkin edestä. -Työtön

Vierailija
17/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun ei tarvii tehdä töitä kun mies tienaa kolmen edestä :) t. Kotirouva 34v

Vierailija
18/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:38"]

Minua vain vähän jännittää. Aloitan huomenna uudessa työpaikassa.

[/quote]

Tsemppiä! Sellainen sopiva pikkujännitys on mukava tunne (ahdistusjännitys onkin sitten ihan karsea). Ja onnea työstä!

Vierailija
19/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa vähäsen. Joskus ahdistaa ihan järkyttävän paljon. Varsinkin jonkin yleisen vapaapäivän/pyhän jälkeen on saattanut jopa itkettää. Tämä työ on minulle ensimmäinen kokopäivätyö valmistumisen jälkeen, ja uutena oleminen on kuluneiden kahdeksan kuukauden ajan stressannut lähes järjen päästä välillä. Kyse on vielä ihmissuhdetyöstä, joten sosiaalisestikin on mehut toisinaan aika imetty. Mut näin se menee kaikilla, jotka uuteen duuniin tai uuteen paikkaan menevät, luulen. Mulle tuli vain jotenkin yllätyksenä, kuinka rankka paukku täyspäiväiseen työelämään siirtyminen on - olin opiskelijana ahkera ja kävin kesät töissä. En silti ollut mitenkään varautunut tähän nykyiseen tilanteeseeni.

Mä oon selättänyt tänään sunnuntaiahdistusta pitämällä itseni toimessa: olen käynyt äänestämässä, kuntosalilla treenaamassa ja kaupassa viikko-ostoksilla. Täällä kotona olen laittanut pieteetillä itselleni herkkuruokaa (taatelikuskusta quornkuutioilla, aurinkokuivatulla tomaatilla ja tuoreella korianterilla ryyditettynä, nam!) ja peseskellyt vähän pyykkiä. Muuten olen vain relannut ja katsonut Areenasta sarjoja. Asun työkuvioiden takia yksin, toisella paikkakunnalla kuin mies, joten loppuajan voikin käyttää yhteenmuutosta haaveilemiseen ja yhteisen arjen ikävöintiin...

Vierailija
20/23 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kuulin juuri, että joudumme tekemään lomautuksia, mutta uutisia ei ole julkistettu. Mukava yrittää pitää ihmisiä motivoituna työntekoon ja ilme positiivisena. T.esimies