Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Kajaani on asua?

Vierailija
12.04.2015 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mutta siis kajaani on ihan mukava kaupunki, tosin täällä saattaa käydä aika pitkäksi ja aika pienet piirit :p

Vierailija
2/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ja pitäisi opiskelupaikkaan hakea :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kaupunki. Hyvät ulkoilumaastot, uimahalli on super. Teatteri ja kirjasto hyvät. Neuvolapalvelut ok.

Vierailija
4/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaanin AMK on hyvä. Sijainti hyvä lähellä kaupunkia. Vuokra-asuntoja saa melko helposti.

Vierailija
5/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri sen takia Kajaania mietin vaihtoehdoksi, sillä siellä vaikuttaisi olevat hyvät urheilu ja hiihtomahdollisuudet, kun Vuokattikin on lähellä

ap

Vierailija
6/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa paikka asua ja koulu on hyvä. Mille alalle olet hakemassa?

Vierailija
7/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet piirit tosiaan, käytännössä kaikki tuntee kaikki. Kajaanin huonoin puoli on ehdottomasti juoruakat, se kaupunki on täynnä ilkeämielisiä ihmisiä. En tajua miten ne on osanneetkin pesiytyä samaan paikkaan.
Toisaalta kesäisin kaunis kaupunki, pieni ja rauhallinen. Siellä on melkein kaikki tarvittava kuitenkin.
Olen joka päivä onnellinen, että pääsin muuttamaan sieltä pois.

Vierailija
8/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:17"]Pienet piirit tosiaan, käytännössä kaikki tuntee kaikki. Kajaanin huonoin puoli on ehdottomasti juoruakat, se kaupunki on täynnä ilkeämielisiä ihmisiä. En tajua miten ne on osanneetkin pesiytyä samaan paikkaan.
Toisaalta kesäisin kaunis kaupunki, pieni ja rauhallinen. Siellä on melkein kaikki tarvittava kuitenkin.
Olen joka päivä onnellinen, että pääsin muuttamaan sieltä pois.
[/quote] No ei opiskelupiireissä ole tuollaista. Paljon muualtakin tulleita.

Vierailija
9/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:17"]Halpa paikka asua ja koulu on hyvä. Mille alalle olet hakemassa?
[/quote]

Liikunnanohjaajaksi!

Vierailija
10/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu Kajaani... Minulla oli kerran nainen sieltä. Tulee hyviä muistoja mieleen. M35

Vierailija
11/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaani on paska maa. Mutta naiset oli kuumia ja himokkaita.

Vierailija
12/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paikkakunta. Pienet piirit ja juorut liikkuu jatkuvasti. Lisäksi paljon maahanmuuttajia ja huumeita katukuvassa. N18

Vierailija
13/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyttä, köyhyyttä, kateutta, katkeruutta, rasismia. Kaunis luonto. Asuin melkein 20 vuotta.

Vierailija
14/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä paikka, mutta kyllä siellä opiskeluajan asuu, mikäli ei railakas opiskelija-elämä ole tärkeää.
Asunto on helppo saada, eikä kajaanissa ole kallista asua. Tosiaan kaunis kaupunki kesäisin.
Allekirjoitan myös ilkeät juoruajat, mutta ei niiden takia kerkeä järkeään menettää, jos sen muutaman opiskeluvuoden siellä asuu. Maahanmuuttajia on paljon.

Vierailija
15/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaani on mun ajatuksella oikein sellainen MAALAISKAUPUNKI. EI siis mikään kunnon city. Ja olen kyllä käynyt. Ihmisetkin on sellaisia maalaisia. Mutta tervemenoa ! Pysy siellä!

Vierailija
16/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies opiskeli Kajaanissa ja kävin siellä hänen tykönään, mutta en ole itse asunut. Mutta minusta vaikutti mukavalta pikkukaupungilta. Ja opiskelijalle, jolla ei yleensä autoa käytössä kaikki mukavan lähellä. Ja kivat hiihtoladut itse Kajaanissakin, ei tarvi mennä aina Vuokattiin.

Vierailija
17/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Titty Twisterissä saa privaattipillua?

Vierailija
18/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:35"]Vieläkö Titty Twisterissä saa privaattipillua?
[/quote] Ei ole vuosiin ollut Tittyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme