Rokotevastaisilta tiedustelisin
Mikä teitä oikein sieppaa siinä, että valtaosa väestöstä ottaa rokotteen? Ei kai se ole mitenkään teiltä pois?
Kommentit (35)
Minua ei haittaa muiden rokottautuminen millään tavalla. Ainoa mikä haittaa on se, että tuota paskaa yritetään väkisin tyrkyttää ja pakottaa minulle.
Ei minua haittaa toisten rokotteellisuus. Kunhan eivät vainoa toisia ihmisiä. Heidänhän pitäisi olla turvassa taudilta ja kaikki hyvin.
Ei kiinnosta kenenkään rokotteet puupennin vertaa.
Ei sieppaa mitenkään, eikä ole minulta pois sen enenpää kuin minun rokottamattomuuteni sinulta.
se edistää huonoa kehitystä...kohti totalitariaa ja jouduttaa pedonmerkin käyttöönoton nopeutumista. On kyse taudinpoispanijaisiksi naamuoiduista valuutanvaihtajaisista eikä valuutanvaihtajaisiksi naamioiduista taudinpoispanijaisista
Ei haittaa muiden rokotukset. Lasten rokotuksia vastustan. Tämä sen vuoksi, että Nohynekin varoitteli, että mRNA-rokotuksien koe-eläimille on käynyt huonosti.
monikohan luulee saavansa ehtaa vaikka saisikin pleisbon...ja moniko pelkää saaneensa ehdan vaikka saikin oikeasti pleisbon. Onkohan ketään kahdesti tai kolmestipleisbattua edes olemassa. SDitä kun ei taideta piikkiä kokeilevalle etukäteen paljastaa millaista hänellä testataan
Ei minua varsinaisesti kiinnosta, onko joku ottanut rokotteet vai ei. Itse en niitä halua ja selvästi se tuntuu varsinkin rokotettuja häiritsevän. Mikä tuntuu kyllä oudolta, koska niiden rokotteidenhan piti pelastaa kaikki.
Ei haittaa mikään. Ilman muuta saa tapattaa itsensä jos haluaa. Mutta saa kai vähän huolestua, jos ei näytä sitä.
Ei mua ainakaan haittaa yhtään vaikka joku ottaisi sata piikkiä. Itse en sitä myrkkyä kehooni ota enkä sitä anna lapsilleni. Muilla kun ei ole mitään merkitystä minulle.
Mistä saa varmastipuhdasta verta jos sattuu joskus tarvitsemaan kun piikatutkin saavat kai luovuttaa eikä sitä suostuta erottelemaan mitenkään . pitääkö itse luovuttaa itseltään verta jokuinen kerta ja pyytää pitämään sitä käyttövalmiina siltä varalta että joskus tarttee verensiirron. Maksaa vaikka jotain siitä etteivät anna muille. Saisi ainakin omaa puhdasta vertansa sitten tilalle jos joku paha vuoto yllättäisi
Aika vähän täälläkään on näkynyt mitään ”älkää rokottautuko!” aloituksia, verrattuna ”ottakaa stana nyt se rokote!” aloituksiin. Taitaa kirvellä enemmän siellä rokotetuilla, vaikka voisitte ajatella positiivisesti että jääpä teille enemmän niitä rokotteita kunhan tässä päästään vielä nelos, vitos ja kutos kierrokselle…
Rokottamattomille on kyllä jo omia veripankkeja jos jätä tulee.
Miksi sinä ap et itse voi keskittyä siihen, että suurin osa väestöstä on ottanut rokotteet? Nyt sinua tuntuu vaivaavan enemmän se, että pieni osa väestöstä on jättänyt rokotteet ottamatta...
Pitää päästå mesomaan. Nåmä tyypit eivät ole olleet niitä penaalin teräväpiä kyniä koulussa, mutta nyt kuvittelevat ymmärtävänsä ja tietävänsä asioista enemmän kuin maailman parhaimmat tutkijat. Pellejä.
Ei tässä olla rokotevastaisia olla, vaan tehottomien rokotteiden vastaisia.
Olen rokottamaton, mutta en rokotevastainen. Toivoisin että ihmiset ymmärtäisi että nää on kaksi eri asiaa. Kannatan maskisuosituksia ja huolellista käsihygieniaa (ja olisi kiva kun ihmiset osaisivat kaupassa pitää etäisyyttä...). Rokotepakkoa vastustan, mutta musta on hyvä että niin moni joka sen rokotteen haluaa, sen myös saa! Jokainen ottakoon tasan niin monta buusteriakin kuin kokee tarvitsevansa, heidän keho, heidän oikeus.
Valitettavasti länsimaat on taas vauhkossaan hamstrannut kaikki rokotteet itselleen ja varmistanut että rikkaat lääkevalmistajat saavat tahkota patenteillaan rahaa samalla kun ei-niin-onnekkaat-maat kärvistelee. Tämä ei ole foliohattuilua, jos lääkefirmoja oikeasti kiinnostaisi ihmisten terveys, patentit olisi vapautettu jo aikoja sitten! Ja sitäkin voi kukin tahollaan pohtia, että miksei rikkaat länsimaat painosta näitä lääkefirmoja enemmän? Toisaalla maailmassa ihmisiä kuolee kadulle ja täältä vaan hyväosaset kermaperseet lentää ulkomaan lomille, ja sitten taas ihmetellään että mistä näitä variantteja oikein tulee? Kuten monet expertit ovat ilmaisseet, koronaa ei voiteta rokotteilla joka tapauksessa, mutta on silkkaa typeryyttä kuvitella että rokotteista olisi mitään hyötyä globaalissa pandemiassa jos rokotteet eivät ole globaalisti kaikkien saavutettavissa. Mutta tällaista tää on, kapitalismi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä olla rokotevastaisia olla, vaan tehottomien rokotteiden vastaisia.
Jep, käsivarsi on ojossa heti kun jotain tehokasta ja turvalliseksi todettua on tarjolla eikä mitään sekundaa.
Taitaa siepata teitä rokoteuskovaisia enemmän...