Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin kaverit ei pidä minusta

Vierailija
27.12.2021 |

Ollaan seurusteltu siis n. 2 vuotta ja on tullut hyvin selväksi, etten minä ole haluttua seuraa mihinkään. Ollaan molemmat vähän alle 30v. Ei kutsuta synttäreille, sekaporukan erilaisiin juhliin ja illanistujaisiin, jopa miehen hyvän ystävän häät tuli ilman avec-kutsua... En tiedä mistä tuo kaikki inho kumpuaa minua kohtaan :( ei ole IKINÄ tapahtunut mitään välikohtausta, joka selittäisi tämän! Ainoa mahdollinen syy on, että kaveriporukassa on nainen, joka on hyvä ystävä miehen exän kanssa... Todennäköisesti juorut ja pskapuheet on häneltä lähtöisin.

Mies on upea ja pitää kyllä minun puolia ja on jättänyt hippaloita väliin, kun en ole saanut kutsua. Nytkin kuulemma hänet on kutsuttu joihinkin uv-bileisiin ja nimenomaan on kutsu esitetty vain hänelle. Mieheni ei kuulemma ymmärrä ja kokee asian myös todella kiusallisena ja on yrittänytkin saada muita lämpenemään minua kohtaan, muttei auta.

Halloweenina sanoin miehelle, että kutsuu vaikka meille porukkaa kylään ja pidetään ns. Halloween-bileet hänen kavereidensa kanssa. 4/14 oli tulossa ja tulikin ja meni ihan mukavasti, mutta jotenkin jäin ulkopuoliseksi ja nämä pariskuntien naispuoliset kävivät keskenään tupakalla eivätkä kovin ottaneet minua huomioon missään asiassa. Ymmärrän, että tunsivat toisensa hyvin, mutta "kiva" oli väkinäisesti hymyillä sivussa (oikeasti teki mieli itkeä), kun muut vaan hengasi keskenään.

Voin oikeasti rehellisesti sanoa, etten ole millään tavalla "erikoinen persoona", vaan hyvinkin neutraali ja tavis. Minun ystäväni tulevat hyvin toimeen mieheni kanssa ja vietämmekin paljon aikaa yhdessä.

Onko muilla ollut samaa? Nyt harmittaa nuo uuden vuoden pippalot...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sieltä tullut ikinä vastausta, että miksei sinua ole kutsuttu?

Vierailija
2/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita moukkia miehelläsi on kavereina 😧 Jos olisin miehesi, niin katkaisisin välit noihin tyyppeihin kokonaan. Minun puolisoani ei kohdella tuolla tavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kunnollista. Mieheni on kyllä kysynyt. Jotain mieheni on selittänyt, että "jätkät" haluaa nähdä häntä tms. Ilmeisesti siellä porukassa on naiset ja miehet pääasiassa erikseen. Eli ei liiemmin touhuta koko porukalla, vaikka samassa tilassa on kaikki. Naiset tyyliin istuu sohvalla ja miehet keittiönpöydän ääressä esim. pelaamassa korttia. Ap

Vierailija
4/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystävä ei pidä miehestäni. Ei sano sitä päin naamaa vaan ei halua tulla meille silloin kun mies on kotona. Eikä lähde baariin yms jos mies lähtee.

Kurjaa ja vaikutti mm siihen etten pyytänyt häntä kaasokseni.

Vierailija
5/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla diagnooseja?

Vierailija
6/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita moukkia miehelläsi on kavereina 😧 Jos olisin miehesi, niin katkaisisin välit noihin tyyppeihin kokonaan. Minun puolisoani ei kohdella tuolla tavalla!

Kyllä. On hyvin omituista. Minulla on sellainen olo, että tuon ongelman on alunperin aiheuttanut tuo miehen ex-naisen ystävä... Sitten juttu on vaan paisunut, kuin pullataikina ja minusta on tehty joku piru ja kamala ihminen. Siis esimerkiksi keksimällä keksitään jotain pahaa vaikka ulkonäöstä tai jostain, jos vaikka käteni on joskus ollut oudossa asennossa. Jotain siis ihan keksittyä ja suurenneltua. Suhteen alussa siis tavattiin välillä joitain miehen kavereita esimerkiksi ulkona, mutta ei tuolloinkaan tapahtunut mitään kummallista. Ap

Vierailija
7/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla diagnooseja?

Migreeni on ainoa. Ap

Vierailija
8/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhuu sinusta pazkaa niille sun selkäsi takana.

Vierailija
9/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras ystävä ei pidä miehestäni. Ei sano sitä päin naamaa vaan ei halua tulla meille silloin kun mies on kotona. Eikä lähde baariin yms jos mies lähtee.

Kurjaa ja vaikutti mm siihen etten pyytänyt häntä kaasokseni.

Mikähän siinä sitten on? Onko tuo ystävä avannut asiaa mitenkään? Ap

Vierailija
10/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut olleet pariskuntia pidempään?

Vierailija
11/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se puhuu sinusta pazkaa niille sun selkäsi takana.

En usko. Tai en tiedä mitä oikein olisi puhunut... Jos hän käyttäytyisi näin, niin jättäisikö hän bileitä väliin siksi, ettei minua kutsuta? Ap

Vierailija
12/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko muut olleet pariskuntia pidempään?

On ja ei. Osa on suht tuoreita pariskuntia, mutta suurin osa on kauan tunteneita. Ap

Vierailija
13/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kunnollista. Mieheni on kyllä kysynyt. Jotain mieheni on selittänyt, että "jätkät" haluaa nähdä häntä tms. Ilmeisesti siellä porukassa on naiset ja miehet pääasiassa erikseen. Eli ei liiemmin touhuta koko porukalla, vaikka samassa tilassa on kaikki. Naiset tyyliin istuu sohvalla ja miehet keittiönpöydän ääressä esim. pelaamassa korttia. Ap

Sun mies mahdollistaa ton sun kiusaamisen kun itse menee mukaan vaikkei sinua kutsuta. Mies voi sanoa jatkossa että tulee ainoastaan silloin jos avopuoliso on myös kutsuttu. Jos kutsut loppuvat kokonaan etsitte uusia kavereita. Esim sinun kaverit, voiko heidän kanssaan hengata?

Jos kyseessä on ns. sekabileet ja sinua ei kutsuta se on törkeää. Vai onko suhteenne alkanut pettämisestä? Silloin voin ymmärtää jos sinä olet tullut miehesi ja hänen exänsä väliin etteivät halua hyväksyä sinua. Nainen on aina syypää. 

Vierailija
14/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies mahdollistaa ton sun kiusaamisen kun itse menee mukaan vaikkei sinua kutsuta. Mies voi sanoa jatkossa että tulee ainoastaan silloin jos avopuoliso on myös kutsuttu. Jos kutsut loppuvat kokonaan etsitte uusia kavereita. Esim sinun kaverit, voiko heidän kanssaan hengata?

Jos kyseessä on ns. sekabileet ja sinua ei kutsuta se on törkeää. Vai onko suhteenne alkanut pettämisestä? Silloin voin ymmärtää jos sinä olet tullut miehesi ja hänen exänsä väliin etteivät halua hyväksyä sinua. Nainen on aina syypää. 

Mieheni jättää kyllä monesti menemättä. Juuri siksi, ettei minua ole kutsuttu ja hän tietää tilanteen, ettei minusta pidetä. Häihin hän meni, kun ei meidän suhdetta ollut niin kauan takana enkä minäkään pitänyt sitä vielä niin kummallisena tuolloin, toki vähän ihmetytti kylläkin.

Suhteemme ei ole alkanut pettämisestä. Mies ja exänsä olivat eronneet useita kuukausia ennen meitä. Ap

Vierailija
15/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin myös mieheltä, että oliko hänen exänsä aina kutsuttu, niin kuulemma kyllä, koska hänellä oli tuossa porukassa joitain hyviä/vanhoja ystäviä (läheisin tuo yksi nainen, josta jo kerroin). Tuo nainen on kerran nähnyt minut ja käyttäytyi minua kohtaan, kuin olisin ilmaa. Katseli minua jotenkin nenänvartta pitkin. Tuo nainen on siis edelleen todella hyvä ja läheinen ystävä miehen exän kanssa, vaikkei tuo ex enää pyöri porukoissa. Ap

Vierailija
16/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ehkä vähän vaatimattomampi kaveripiiri. Miehesi kaverit ovat taas vähän eri sivistystasoa?

Vierailija
17/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi avec pitäisi erikseen kutsua. Meillä aina mennyt niin, että jos jompi kumpi kutsutaan jonnekin, niin yhdessä mennään. Kaikista mun tutuista ja ystävästi näin on itsestäänselvästi ok ja tapa.

Vierailija
18/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ehkä vähän vaatimattomampi kaveripiiri. Miehesi kaverit ovat taas vähän eri sivistystasoa?

Ei ole vaatimattomampi kyllä. Eri sivistystasoa? Mitä tarkoitat? Ap

Vierailija
19/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miksi avec pitäisi erikseen kutsua. Meillä aina mennyt niin, että jos jompi kumpi kutsutaan jonnekin, niin yhdessä mennään. Kaikista mun tutuista ja ystävästi näin on itsestäänselvästi ok ja tapa.

No, ajateltiin niin, kun kutsu tuli vain miehen nimellä, niin kutsu on vain hänelle tarkoitettu. Näin siis virallisesti toimitaan. Ap

Vierailija
20/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ajateltiin niin, kun kutsu tuli vain miehen nimellä, niin kutsu on vain hänelle tarkoitettu. Näin siis virallisesti toimitaan. Ap

No onpa virallista meininkiä. Itse oon enempi kulttuuripiireissä ja muiden älykköboheemien kanssa. Ihanko pahvinen painettu kutsu tuli? Tuskin menetät mitään tuommoisten ihmisten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi