Millainen ihminen valitsee uuteen kylpyhuoneeseen
seinään ylös vaaleaa laattaa ja alas sinistä (se peruskoko) ja niiden väliin, seinän puoleen väliin boordin?
Kommentit (31)
Tosin boordi puuttuu eikä rajakaan mene seinän puolivälissä, mutta yläosa on valkoista ja alaosa samaa sinistä kuin lattiakin. No, se alaosa ulottuu vain yhden laatan korkeudelle, joten ehkä sitä voisi pitää lattian rajaan vedettynä boordina... Ja laatat ovat tietysti sitä peruskokoista (sininen lattialaatta 10x10 ja valkoinen seinälaatta 20x25).
Mun mielestäni sininen on mukavan raikas kylppärissä, kun muuten meillä on sangen lämpimät värit. Ja tummahko sininen sopii mukavasti saunasta ja pesuhuoneen katosta & ovesta löytyvään vaaleaan puuhun. Jep, olen tylsä.
Vierailija:
seinään ylös vaaleaa laattaa ja alas sinistä (se peruskoko) ja niiden väliin, seinän puoleen väliin boordin?
Meille teki juuri sisiustus suunittelija suunitelman kylpyhuoneesta jossa oli ruskea/beige laatta ja boordi välissä. todella kapea ja pronssinvärinen. Itse en tykännyt kyllä yhtään noista väriyhdistelmistä, joten kylppäristä tuli nyt sitten Marmorimusta alaosa ja vaalea aaltopintainen yläosa, välissä hopean värinen kapea boordi. Sekä joukossa muutama kuviolaatta. Itse tosiaan olisin kyllä tykännyt sini/valkoisesta, koska ainakin mun mielstä sopii todella hyvin kylppäriin noi värit. Ei mun mielestä tällasten asioiden perusteella pysty ihmisiä jaottelemaan, koska kaikilla on eri maku sisustusasioissa. itse tykkään olla erilainen kuin muut, en seuraa mitään trendejä koska en yksinkertaisesti halua että meidän kylppäri näyttää just samalta kun sadat ja taas sadat muut kylppärit. Ne jotka tällasten perusteella päättelee millasia ihmisiä on, on mun mielestä kyllä todella pinnallisia ja typeriä. Mut eipä onneks meiän kylppärissä tartte muiden viettääkään aikaa, pääasia että itte siellä viihdyn.
Ehkä sen ettei ole kauhean trenditietoinen tai sisutusintoilija.
Pienellä budjetilla remontoidessa yrittää löytää edullista ja suht kivannäköistä, vaikka se ei juuri trendikästä olisikaan.
Laatat meidän kylppäriin valitsi silloinen omistaja vuonna 2003; 75-vuotias mummeli.
Ne modernit häkkyräkuviot ja tummat tai tosi kirkkaat värit tulee vanhenemaa kaikkein nopeimmin. Tuollainen kaksivärisyys bordilla on aika ajatonta kuitenkin. Sopii mm. vanhoihin puutaloihin, kuten vaikkapa mäntyhuonekalut ja Arabian kukka-astiastot.
Itsellämme on juuri laitettu kokonaan täysin valkoiseksi, eikä muuta. Niin lattia on tummasammaleenvihreä. Ajateltiin, ettei heti kyllästytä.
Lattia yksinkertaista harmaata. Ei remppaa tehdä tosiaan joka vuosi, joten kaikki ylilyönnit suuntaan tai toiseen harmittaa joskus.
Jos boordi miellyttää, voi laittaa boordia!
Perinnetaloihin sopii nimenomaan boordit ja muu koristeellisuus.
Sanoisin, että kuvailemasi vessan sisustaa rohkea oman tiensä kulkija =)
Musta ne on kauniita, vaikkei enää olekaan " kuuminta hottia" . Yhtä hyvin viiden vuoden päästä mietitään, kuka juntti laittaa kylppäriinsä aneemista valkoista laattaa ja mustan pystyboordin suihkun kohdalle. Tai vihataan kaikkia mosaiikkejä. ja tuollainen romanttinen kukkaboordi-juttu sopii hienosti esim. perinnetaloihin.
Minusta kaikki uusi kaunista ja ihan typerää juosta trendien perässä. Jokainen laittaa, mistä itse tykkää. Muodista ne kaikki menee kuitenkin kuten meni Rosenlewin ruskeat kodinkoneet, värilliset vessanpytyt jne.
Hauskinta oli, kun kiersin viime viikolla keittiöfirmoja ja useammassa sanottiin, että kesällä tuli käänne ja valkoiset-ruumishuone keittiöt tuntuisi olevan jo menossa ohi. Taas on mennyt enemmän kuulemma ihan tätä perinteistä peiliovea kermanvärisenä.:) Hetken päästä siis taas valkoiset ja kiiltävät keittiöt on junttia...
valkosävystä yläosa ja tummaa sinistä alaosa...nii ja poordi tietty ;) mut onneks se onki meiän kylppäri eikä sun ap tarvi sielä koskaan käydä....
Juntti on sellainen, joka ei omaa lainkaan omaa makua...
Sini-valkoinen on raikas ja ajaton väritys, eikä siinä mielestäni ole mitään junttia. Joku selkeä geometriskuvioinen boordi on vähän eri asia kuin ne kukat...
meille en sellaisia haluisi! meillä on vaaleanvihreän ja myrkyn vihreän sekoitusta alaosa ja vaaleaa yläosa sekä tietysti POORDI siinä välillä. ja kuviolaattoja jokunen yläosassa. meille se sopii paremmin, koska olen muutenkin sisustanut ns. perinteiseen tyyliin.
Tylsä. Jonka kotoa löytyy paljon Sotkaa. Tv on kirjahyllyssä ja kirjahyllystä löytyy paljon muutakin kuin kirjoja.
ap
kun me laitetaan seiniin vaaleanharmaata isoa laattaa ja boordi melko ylös, sekä tummanharmaa lattia...?
Itse olisin halunnut jotain muuta, mutta ei ole näin nuorella parilla varaa muuhun, kun kaikki on tarjouksesta ostettu...
Ajateltiin kyllä piristykseksi tuohon tylsyyteen laittaa sunan ja suihkutilan välissä olevaan seinään pystyrivi lasitiiliä... onko ihan mautonta?
joihin tulee puhdas vesi. Kylläpä on meno täällä meidänkin koti-Suomessa mennyt pinnalliseksi!
Terveisin juntti, jolla vaaleanharmaat kaakelit ilman boordeja.
Mummollani on aina ollut tumman punaista mosaiikkikaakelia kylppärissään, se oli hottia joskus 60-70-luvuilla. Sitten 80-luvulla ja 90-luvun alkupuolella se oli kauhistus, mutta mummo piti siitä eikä sortunut remppaamaan muodin vaatimusten mukaisiksi. Ja nyt se mummon kylppäri mosaiikkikaakeleineen on retrona jälleen tosi hot!!!
Miettikää avoimin mielin mistä ITSE pidätte, toteuttakaa visionne älkääkä olko trendien orjia. Jos siis aiotte asua kodissanne pitkään.