Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko talousjärjestelmä pitäisi uudistaa niin, että ihmisillä olisi enemmän vapaa-aikaa

Vierailija
27.12.2021 |

Se voi toisaalta osittain tapahtua, kun yhä useampi keksii keinoja olla vähemmän töissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suhde työhön on muuttumassa. Nuorempi sukupolvi arvostaa jo meitä keski-ikäisiä enemmän työn mielekkyyttä ja vapaa-aika yli rahan.

Vierailija
2/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit muuttaa asian ihan itse.

Minä päätin priorisoida asiat uusiksi ja totesin, että saan saman toimeentulon tekemällä vähän vähemmän.

Nyt on vähän enemmän elämää joka päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talousjärjestelmä tulisi palauttaa feodaaliseen järjestelmään. Ei jäisi aikaa valittaa ja itkeä turhista asioista kun suurimman osan väestöstä pitäisi kyntää peltoa aamusta iltaan. Katoaisi monet ongelmatkin.

Vierailija
4/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo kaikille. Kelan lakkauttamisen säästöillä se onnistuisi. Ne jotka haluvat tienata perustuloa enemmän menisivät sitten töihin.

Vierailija
5/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen nykyään nelipäiväistä viikkoa tai korkeintaan puolikkaan perjantain. Pomo ei tykkää mutta se on voi voiiii.

Vierailija
6/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit muuttaa asian ihan itse.

Minä päätin priorisoida asiat uusiksi ja totesin, että saan saman toimeentulon tekemällä vähän vähemmän.

Nyt on vähän enemmän elämää joka päivässä.

Minä olen jo lähes ikiopiskelija.

Vierailija
7/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyö sellaisena kuin me sen tunnemme sai alkunsa Englannin teollistumisesta 1700-luvulla. Ihmiskunnan historiassakin kyseessä niin lyhyt aika, ettei sitä juuri lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi