Kainalot niin täynnä ihottumaa ettei voi sheivata tai käyttää dödöä, perse kutiseva ja läikikäs.. koeta tässä sitten löytää uutta elämänkumppania tai edes yhdenillanjuttu!
Kommentit (31)
Mulla kanssa, ja lisäksi peräpukamat. Seuraava saa laittaa vielä paremmaksi.
Onko sulla pahentunut ihottuma vai ollut pitkään jo noin paha?
T: Toinen atoopikko, jolla tällä hetkellä onneksi ihottuma hallinnassa
Akne, karvaisuus ja alikehittyneet tissit
Luuletteko te oikeasti, että miehet kiinnittävät huomiota tuollaisiin asioihin niin paljon, että ne olisivat este? Mistä ihmeestä te niitä ukkoja yritätte etsiä?
Haet panoseurasi toisesta atoopikosta? Voitte sitten toisianne kiksauttamisen lisäksi vähän rapsuttaa.
Kookosöljyä kainaloihin. Auttaa ehkä ihottumaan ja vie hajuja pois
Kyllä tuo karvaisuus vaan on iso ongelma. Miksi sitä onkaan saanut paksut ja mustat karvat. Alapää on niinkuin siili, vaikka kuinka yrität pitää karvat ojennuksessa
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te oikeasti, että miehet kiinnittävät huomiota tuollaisiin asioihin niin paljon, että ne olisivat este? Mistä ihmeestä te niitä ukkoja yritätte etsiä?
Sä et varmaan ole ikinä nähnyt pahassa jamassa olevaa atooppista ihoa. Se on helppo arvostella ja vähätellä, kun ei tiedä mistä puhuu.
Kaikki empatiat ap:lle täältä! ❤️
T: Toinen atoopikko
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, mutta miehet todellakin kiinnitää huomiota noihin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiinnittää huomion, uimahallissakin tyhjenee allas että "Hyi mitä tuo on, tartuuko se?"
Lisäksi atoopikko raapii huomaamattaan. Alkaa treffikumppani ihmetellä, kun toinen osapuoli kynsii tissejään taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo karvaisuus vaan on iso ongelma. Miksi sitä onkaan saanut paksut ja mustat karvat. Alapää on niinkuin siili, vaikka kuinka yrität pitää karvat ojennuksessa
Henk koht karvat on ok, mikäli ne on lyhyet. Varmaan monen muunkin mielestä. Jos ei kaipaa suuseksiä, niin sitten on ihan sama minulle.
Unohtakaa ne miehet. Kosteuttakaa ihoa sisäisesti. Mölleriä, vettä janojuomaksi, terveellinen ruoka, pähkinöitä, siemeniä ja hyvä rasva. Karvasuuteen paras hoito on sokerointi. Sen oppii tekemään itse. Jos tarttuu käsiin. Lisää massaan ja käsiin talkkia.
Ai että miehet ei kiinnitä huomiota ulkonäköön 😁🤣😂🤪Se on hyvä teidän huudella, joilla ei ole mitään outoutta tai poikkeavaa piirrettä, teidät hyväksytään kokonaisuutena.
I feel you pain ja olen niin kiitollinen että olen avoliitossa! Mieheni ymmärtää etten voi tulla sohvalla kainaloon kun tulee kuuma ja alan kutista ja rapsutella. Yöt kuuluu "kraaps kraaps" ja joskus on lakanat veressä. Saunaan en voi mennä ennen kevättä saati kylpylään tai uimahalliin. Rasvoja löytyy pienen apteekin verran sekä kymmeniä luontaistuotteita, joiden pitäisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et varmaan ole ikinä nähnyt pahassa jamassa olevaa atooppista ihoa. Se on helppo arvostella ja vähätellä, kun ei tiedä mistä puhuu.
Kaikki empatiat ap:lle täältä! ❤️
T: Toinen atoopikko
Kyllä minä tiedän millainen atoopikon iho voi olla. Minä en missään vaiheessa vähätellyt ketään vaan ihmettelin, että mistä ap ja muut ukkoja etsivät. Näin miehenä nimittäin hämmästelen tuollaisia (ennakko)luuloja mitä täällä on esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet? Naiset ei?..
Juujuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän päin ja millaiset miehet? Itse nimittäin olen mies enkä todellakaan tunnista tämän keskustelun aiheuttamaa mieskuvaa itsessäni enkä tuttavissani.
Koitapa löytää miestä karvaisena naisena… vaikka kuinka nyppis joka ilta, aina jossain pistävä karvan tynkä..