EI!!!!!!!! MIES TUHOSI LAPSEN LEMPIPEHMON KONEESSA!
semmoinen pörröinen kissa, pappansa osti sen sairaalan aulamyymästä 5v sitten kun tyttö oli keuhkokuumeen vuoksi osastolla. no, mies tunki sitten kisun koneeseen, 90 astetta ja nyt se on nyljetty otus jolla pääkin melkein irti! itkettää ja naurattaa yhtä aikaa kun katsoo lopputulosta...
syy oli kyllä hyvä, tyttö nukkuu kissan kanssa ja oli nyt pitänyt sitä puistossa. mies tietää, että minä olen ennenkin pessyt pehmoja koneessa ja päätti tehdä saman tempun.. mutta 40 astetta hyvä mies, 40 !
ja vaikein osuus: miten selitän lapselle, että kissa on nyt kuin "uinu uinu lemmikkini"-leffasta?
Kommentit (33)
No etkö voi kertoa asian todellista tilaa? Niin itse tekisin. Kai lapsikin ymmärtää, kun sanoo, että kissa oli liian kuumassa pesussa ja se näyttää nykyään tältä (ja näytä kissa). Miten elämästä on tullut nykyisin niin vaikeaa?
Hyvä puoli asiassa on että tyttö varmaan muistaa tämän loppuikänsä ja tarkistaa aina pyykkiä pestessään pesuohjeen lämpötilan ettei toista isänsä mokaa. Jos niinku yrittää positiivisesti tässä tilanteessa ajatella...
Ei varmaan paljon pyykkejä teidän taloudessa pese.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:01"]
Ei varmaan paljon pyykkejä teidän taloudessa pese.
[/quote]
pesee kyllä. 90 asteessa alushousut, sukat, minun treenivaatteeni, lakanat.. ja kissat.
aloittaja
Mitä vaatteita keitätte pesukoneessa?
Ostat toisen tilalle, tosin selittäen edellisen kissan kohtalon. Mulle kävi joskus myös noin, äiti tuhosi aikoinaan lempipehmoni. No, selitti kyllä asian ja näytti tuhoutuneen otuksen, vei kauppaan ja sain valita uuden. Olin tyytyväinen.
nauran vedet silmissä kun katson tuota surkeuden ruummilstumaa.. sitä kissaa siis, mutta on mieskin aika allapäin .menen ensi viikolla kaupoille etsimään vastaavaa, alkuperäinen kissa saa vaivihkaa lähteä kaatopaikalle!
aloittaja
Miksi sinä sen selität lapselle? Eikö mies uskalla ja "äitee" tulee apuun..
Voiko sen mitenkää korjata? Viekää se nallesairaalaan :-D sellane on siis ihan oikeesti olemassa... Jos osaatte nii koittakaa ite :)
Voit kai sentään kertoa sille lapselle? ...??
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:08"]
Osta lapselles pumpattava barbara
[/quote]
Kestääkö se 90 asteen pesun?
Ja tuon takia huudat tällä palstalla ja oikein korostat, että mies pilasi.
Yritin elvyttää sitä hiustenkuivain ja pyyhe apuna, mutta turhaan. Otusparka on mennyttä. Pääkin tippuu kohta !
Aloittaja
Lapsi lienee jo aika vanha kun pupu ostettu 5v sitten ettekä olleet silloin synnärillä. Isä kertoo lapselle kuinka unikaverille kävi. Elämä jatkuu. Pettymyksiä tulee lisää vielä tulevaisuudessa, pahempiakin kuin tämä. Elämään pitää oppia. Ei kaikkea voi silotella.
Yritän nyt etsiä toisen unikaveri tytön sänkyyn ennenkuin kotiutuu kaverilta. En osaa vielä päättää, pitäisikö tunnustaa rikos vaiko vain hävittää todiste. .! Rikoskumppjni juo tuolla kahvia ja totesi että " päätä sä"
Aloittaja
Tän täytyy olla keksittyä ajankulua. Tuskin raportoit kaikkia vaiheita tänne ja kyselet ohjeita omalle lapselle puhumiseen.
Osta toinen kissa tilalle. Ei tarvitse olla samanlainenkaan, vaan joku oikein söpö ja pörröinen.
Lapset aika nopeasti unohtavat sen lempilelunkin, kun tilalla on samankaltainen.
Ja muutenkin.