Mistä löytyy reippaasti ylipainoiselle hyvät sukset? Haluaisin taas alkaa hiihtää.
Kommentit (17)
Laita osto housut jalkaan ja suksi kauppaan.
Asiantuntevalle suksimyyjälle urheiluvälinekauppaan mars. Sieltä saat oikein mitoitetut sukset. Markettisuksilla käyt ehkä pari kertaa ladulla ja innostus jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko lihaville muka omat sukset?
Kyllä, sopiva jäykkyys riippuu painosta. Muuten ei pito ja luisto ole kovin optimaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko lihaville muka omat sukset?
Kyllä ne siellä urheiluvälineliikkeessä (olipa pitkä sana) mittaa minkälaiset sukset tarvitset joten ei huolta, sinne kauppaan vaan.
Ainakin kun netistä katsoo, niin kaikki on alle 100 kiloisille ja pitkille
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joku +/-10kg suosituksesta ei pitäisi haitata, sitä paitsi liian löysät sukset pitäisi olla aloittelijalle helpommat. Kysele rohkeasti urheilukaupasta, ilman asiantuntijaa ei kannata mistään marketista ostaa.
Eipä nuita näytä löytyvän, useasta paikasta olen kysynyt ja sanotaan että ei ole niim jäykkiä suksia
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et kai sä nyt netistä osta kokeilematta?
Osta sellaiset mitä ei tarvi voidella.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuita näytä löytyvän, useasta paikasta olen kysynyt ja sanotaan että ei ole niim jäykkiä suksia
Kilpasuksista (kalliita) voisi löytyä riittävä jäykkyys ilman liikaa pituutta.
Itse kyllä 120-kiloisena hiihdin ihan tavallisilla suksilla, teinipojalta lainatuilla.
Hei, minä ostin sukset ihan Prismasta ja olen just 165 cm ja 120 kg. Meillä on kyllä lähi-Prismassa hyvät myyjät sillä puolella, löytyy kaikenlaista urheiluvälineitä, luistelusuksea ja osaavat neuvoa. Itse ostin ihan pertsasukset ja oon tykännyt.
Itselläni on nuo Karhu Optigrip Centra suksetKarhu Optigrip Centra sukset ja pituutta on 190cm ja painoa 130kg... Oikeen hyvät ovat olleet.
Urheiluvälinekaupastahan niitä saa.