Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
781/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Asgeir aikoinaan panostanut Johannaan :( Kaunis vaimo ja ihana perhe.. perhe olisi säilynyt kokonaisena. Kyllhähän Johanna jotain lähti hakemaan, mitä ei Asgerilta saanut. Yhteistä aikaa? Toki Johanna teki todella väärin, sitä en puolustele. 

Se Asgeir puhui tuossa, että on yleensä hyvin kiireinen ja ammattinsa takia matkustelee ympäri maailmaa, eli luultavasti on yhteinen aika ollut kortilla Johannan kanssa, mutta samaa työtähän se tekee edelleen, joten vähän ihmetyttää, että onko sillä sen kummemmin aikaa uudellekaan naiselle?

No, hänhän voisi löytää sellaisen naisystävän, joka pystyisi tekemään töitä etänä ja matkustamaan hänen kanssaan ainakin silloin tällöin.

En tiedä, mitä töitä hän siellä maailmalla tekee, mutta ei työmatkoille todellakaan oteta puolisoita mukaan.

Ja kuka haluaisi itselleen sellaisen ripustautujan joka tunkee joka paikkaan mukaan? Hyi helv.

Vierailija
782/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea seurata tätä kun pyörivät lumihangessa niin hyvin puettuna että vähän nenää näkyy. En pysy kärryillä nimissä ym.

Miksei tätä voi kuvata keväällä, kesällä tai alkusyksystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asgeirilla ei oikein taida olla tuota sosiaalista älyä. Siksi varmaan jäänyt yksinkin ja kadehtimaan Johannan onnea.

Erosta tuntuu olevan aika katkera.

Kukapa ei olisi, kun "Kalastajan ex-vaimo" toteutti sen niin tökerösti, että harva kehtaa! Hyi.

Eli siis miten? Itse en ole tuota blogia tms seurannut.

Aloitti uuden suhteen, vaikka oli vielä naimisissa.

Tiedän useita miehiä, jotka ovat tehneet näin. Onko se jotenkin pahempi että nainen tekee noin? Itse asiassa aina kun mies haluaa eron, on jo uusi pyykinpesijä ollut jo pitkään koekäytössä.

En itsekään hyväksy sitä, mutta ihmettelen taas näitä asenteellisia juttuja että kauheasti paheksutaan naista. 

Vierailija
784/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asgeirilla ei oikein taida olla tuota sosiaalista älyä. Siksi varmaan jäänyt yksinkin ja kadehtimaan Johannan onnea.

Kukapa ei olisi, kun "Kalastajan ex-vaimo" toteutti sen niin tökerösti, että harva kehtaa! Hyi.

Avasi myös blogissaan ja naistenlehdissä eroaan omasta näkökulmastaan. Uuden miehen kanssa antoivat naistenlehtiin uutta onnea hehkuttavia haastatteluja.

Kukapa ei tuollaisesta draumatisoituisi? Vähempikin olisi riittänyt.

Vierailija
785/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asgeir kertoi etsivänsä itselleen naista, kun lapset kasvavat, mutta kuitenkin treffeillä puhui haluavansa viedä lapsensa matkoille näkemään toisenkinlaista maailmaa. Näillä treffinaisilla taitaa itselläänkin olla lapsia, joten heille ok. Itse lapsettomana naisena miettisin, että mihin minua sitten tarvitaan? Matkustele lapsinesi.

No eihän ne lapset vielä ole niin aikuisia, etteikö niiden kanssa matkustaisi? Sunko mielestä ei sais enää tehdä asioita lastensa kanssa, kun löytää uuden naisen?

Ilman muuta saa tehdä asioita lastensa kanssa. Tässä kuitenkin oltiin treffeillä, koten olisin ennemmin toivonut keskittymistä siihen, mitä hän haluaa tehdä tulevan kumppaninsa kanssa.

Itse näin lapsettomana sinkkuna voisin hyvin haluta löytää miehen, jonka kanssa matkustella. Jos olisin Asgeirista kiinnostunut, soisin hänelle toki isyyden ilot. Itse en kuitenkaan halua kenellekään vara-äidiksi, joten miehen tulisi pystyä kertomaan mulle treffeillä ennen kaikkea että mitä hän haluaisi minun kanssani tehdä.

Itse olen yksinhuoltaja äitinä mennyt uudelleen naimisiin sinkkumiehen kanssa. Kyllähän tuollainen alusta asti on selvää, että ne lapset ovat mukana kaikessa.

Asgeirkin lienee lasten pääasiallinen huoltaja, joten lapset ovat hänellä varmasti aina kun hän on kotona ja lienee aika usein, koska kertoi vähentäneensä työmatkoja.

Vierailija
786/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja vieläpä varakkaan lääkärin kanssa, jonka kanssa käsittääkseni asuu vieläkin siellä samalla kylällä (jossa myös Asgeir asuu).

Asgeir kertoi, että asuvat hyvin lähellä toisiaan. Tuli mieleen, että olikohan tää vaimon uusi heppu jollain tavalla Asgeirinkin tuttu entuudestaan? Kuhan vaan heitin, mistään sen kummemmin tietämättä...

Itse en ole sen exän blogeja seurannut, mutta olen lukenut muutaman lehtijutun, jossa exä kertoi elämästään. Ja minun käsittääkseni tuo ex-vaimo oli alunperin ollut töissä (ilmeisesti terveydenhoitajana?) sen kylän terveyskeskuksessa, jossa myös tämä ex-vaimon nykyinen lääkärimies työskenteli (työskentelee kai vieläkin) ja olivat siis työkavereina aluperin tutustuneet.. Ja jossain tuo ex-vaimo myös sanoi, ettei ensin ollut kiinnostunut yhtään ko lääkärimiehestä, mutta mies oli pitemmän aikaa piirittänyt ja saanut lopulta haluamansa. Ja kun on kai melko pieni kylä kyseessä, niin voisi kuvitella, että tuo lääkärimies on Asgeirillekin ennestään tuttu ainakin jollain tavalla.

Blogissaan vuosia sitten taisi puhua juuri tästä lääkäristä, käydessään lapsensa kanssa lastenlääkärillä. Oli jäänyt niin paljon mieleen, että kirjoitti asiasta blogiinkin. Ei maininnut nimiä, mutta tuskinpa noin pienessä paikassa montaa kunnallista lastenlääkäriä on.

Vierailija
787/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule Veikko kirjoitti:

Annin ehdokas Veikko ei ole eka kertaa verkkoaan virittelemässä ;)

Muistattekos Paulan keuruulta 2014 .............

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussitar-paulan-kuittailut-puhut…

Tämä oli hauska! Seitsemänkymppinen tosi-tv

tähti verkkojaan virittelemässä toista kertaa. Jos kukaan ei ole uinut verkkoon yhdeksässä vuodessa, se on harmi.

Haluaako Veikko vain telkkariin ja ilmaisille lomille?

Ja miten Ann suhtautuu, kun saa tietää. Onhan näitä nähty, että toista kertaa morsiota etsinyt mies saa pakit.

Niin saisi minultakin.

Vierailija
788/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea seurata tätä kun pyörivät lumihangessa niin hyvin puettuna että vähän nenää näkyy. En pysy kärryillä nimissä ym.

Miksei tätä voi kuvata keväällä, kesällä tai alkusyksystä?

En tajunnut, kuka se (Asgeirin) nainen oli, joka sanoi olevansa myös hiljainen jne. Oli pukeutunut niin lämpimästi, että näkyi vain silmät ja nenä, suusta vähän.

Vierailija
789/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Asgeir seuraa Anaa instassa, mutta toisinpäin ei. Kuitenkin Ana aiemmin tykänny kuvista ja kommentoinut. Mitä tästä vois päätellä. Asgeir myös kommentoinu 🔥🔥🔥 yhteen Anan kuvaan.

Mikä Anan Instagram ?

Vierailija
790/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuule Veikko kirjoitti:

Annin ehdokas Veikko ei ole eka kertaa verkkoaan virittelemässä ;)

Muistattekos Paulan keuruulta 2014 .............

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussitar-paulan-kuittailut-puhut…

Tämä oli hauska! Seitsemänkymppinen tosi-tv

tähti verkkojaan virittelemässä toista kertaa. Jos kukaan ei ole uinut verkkoon yhdeksässä vuodessa, se on harmi.

Haluaako Veikko vain telkkariin ja ilmaisille lomille?

Ja miten Ann suhtautuu, kun saa tietää. Onhan näitä nähty, että toista kertaa morsiota etsinyt mies saa pakit.

Niin saisi minultakin.

Se että yhdeksän vuoden välein löytää jonkun kiinnostavan naisen ja tarttuu tilaisuuteen on sinusta pakkeihin johtava rikos? Kai sitä nyt saa etsiä rakkautta. Kannattaa myös ottaa huomioon, että Veikon ikäisille miehille nettisovellukset eivät välttämättä ole mitenkään tuttu juttu. Ja jos hän asuu jossain syrjemmässä, ei siellä mitään naisia pyöri. Se missä naisia näkee, on ennen kaikkea televisio. Minusta Veikko on ihailtavan rohkea.

Vierailija
791/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asgeir kertoi etsivänsä itselleen naista, kun lapset kasvavat, mutta kuitenkin treffeillä puhui haluavansa viedä lapsensa matkoille näkemään toisenkinlaista maailmaa. Näillä treffinaisilla taitaa itselläänkin olla lapsia, joten heille ok. Itse lapsettomana naisena miettisin, että mihin minua sitten tarvitaan? Matkustele lapsinesi.

No eihän ne lapset vielä ole niin aikuisia, etteikö niiden kanssa matkustaisi? Sunko mielestä ei sais enää tehdä asioita lastensa kanssa, kun löytää uuden naisen?

Ilman muuta saa tehdä asioita lastensa kanssa. Tässä kuitenkin oltiin treffeillä, koten olisin ennemmin toivonut keskittymistä siihen, mitä hän haluaa tehdä tulevan kumppaninsa kanssa.

Itse näin lapsettomana sinkkuna voisin hyvin haluta löytää miehen, jonka kanssa matkustella. Jos olisin Asgeirista kiinnostunut, soisin hänelle toki isyyden ilot. Itse en kuitenkaan halua kenellekään vara-äidiksi, joten miehen tulisi pystyä kertomaan mulle treffeillä ennen kaikkea että mitä hän haluaisi minun kanssani tehdä.

Itse olen yksinhuoltaja äitinä mennyt uudelleen naimisiin sinkkumiehen kanssa. Kyllähän tuollainen alusta asti on selvää, että ne lapset ovat mukana kaikessa.

Asgeirkin lienee lasten pääasiallinen huoltaja, joten lapset ovat hänellä varmasti aina kun hän on kotona ja lienee aika usein, koska kertoi vähentäneensä työmatkoja.

Miksi oletat? Kun hän sanoi asian ITSE. Hän sanoi 50/50.

Vierailija
792/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen turkkilainen odottaa kirjeitä 25-30-vuotiailta suomalaismisseiltä. Kehtaakohan vanhemmat kirjoittaa? Lapsentekoikää pitää olla monta vuotta edessä.

Etuna/haittana on, että Sinan hyppää ensimmäiseen koneeseen ja muuttaa Suomeen.

Kuulosti melkein siltä, että etsii vaimoa oleskelulupaa varten.

Mikäs maajussi tuo Sinan muuten on, mekkojen myyjä?

Sen kaverit sanoi, että Sinanin keho on 50 mutta aivot ovat 25-vuotiaan. En näkisi tätä hyvänä asiana parisuhteessa.

Niin, saisi mielellään olla just toisinpäin.

Vierailija
793/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Asgeir seuraa Anaa instassa, mutta toisinpäin ei. Kuitenkin Ana aiemmin tykänny kuvista ja kommentoinut. Mitä tästä vois päätellä. Asgeir myös kommentoinu 🔥🔥🔥 yhteen Anan kuvaan.

Mikä Anan Instagram ?

Anaeleg99

Vierailija
794/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Asgeir aikoinaan panostanut Johannaan :( Kaunis vaimo ja ihana perhe.. perhe olisi säilynyt kokonaisena. Kyllhähän Johanna jotain lähti hakemaan, mitä ei Asgerilta saanut. Yhteistä aikaa? Toki Johanna teki todella väärin, sitä en puolustele. 

Se Asgeir puhui tuossa, että on yleensä hyvin kiireinen ja ammattinsa takia matkustelee ympäri maailmaa, eli luultavasti on yhteinen aika ollut kortilla Johannan kanssa, mutta samaa työtähän se tekee edelleen, joten vähän ihmetyttää, että onko sillä sen kummemmin aikaa uudellekaan naiselle?

No, hänhän voisi löytää sellaisen naisystävän, joka pystyisi tekemään töitä etänä ja matkustamaan hänen kanssaan ainakin silloin tällöin.

En tiedä, mitä töitä hän siellä maailmalla tekee, mutta ei työmatkoille todellakaan oteta puolisoita mukaan.

Aha, ja miksiköhän muka ei?

Vierailija
795/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Francesco ihan ok kaverin oloinen. Olisin tosin kiinnostunut eniten sen parista kaverista. Olivat kivan miehekkäitä ton pojun rinnalla🤤

T. Av mamma

Juu noilla maajusseilla on useinkin just kiusallisen hottikset kaverit😅 Kantsiskohan vähän paremmin katsoa, ketä sinne valitsee...

Vierailija
796/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasi myös blogissaan ja naistenlehdissä eroaan omasta näkökulmastaan. Uuden miehen kanssa antoivat naistenlehtiin uutta onnea hehkuttavia haastatteluja.

Ja vielä kun se uusi on semmonen puutarhatonttu-pappa. Jos kävelisi kadulla vastaan, en kahta kertaa vilkaisisi.

Vierailija
797/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä tossa Asgeirissa vähän mietityttää, että ex-vaimonsa oli aika pirun kaunis. Voi olla kova paikka sille tulevalle naiselle että ex on niin kaunis ja mietin myös että ymmärtääkö mies että ihan yhtä kaunista ei välttämättä ole enää tulossa.

Kuvakulmat, muiden ottamista näkee erilaisen naisen. Niinkuin meistä kaikista, pointti vaan se että omin käsin valitut ja kenties silotellut kuvat ei ole koko totuus. Lisäksi miehetkin tolkkuuntuu kun kerran eroavat, ei se ulkonäkö tietyn viehätystason jälkeen enää mitään pelasta.

Turkkilainen vaikutti kyllä vähän pettyneeltä. Halusiko vielä lapsia?

Näyttää kyllä todella kauniilta kaikissa kuvissa jotka googlella tulee vastaan. Toivotaan kaikkea hyvää kummallekkin.

Katsokaapa tästä ensimmäinen kuva (jonkun muun ottama) ja alla olevat kuvat (Johannan itsensä ottamia). Ero on kyllä melkoinen.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-suosikkibloggaaja-Kalastajan-vaimo-er…

En edes ymmärrä mitä tarkoitat. Aivan upea kaikissa kuvissa.

Taidat itse olla kyseinen bloggari? Ero on nimittäin todella huomattava. Sivusta

Vierailija
798/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kun se uusi on semmonen puutarhatonttu-pappa. Jos kävelisi kadulla vastaan, en kahta kertaa vilkaisisi.

Tuskinpa hänkään sinua.

Vierailija
799/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useita miehiä, jotka ovat tehneet näin. Onko se jotenkin pahempi että nainen tekee noin? Itse asiassa aina kun mies haluaa eron, on jo uusi pyykinpesijä ollut jo pitkään koekäytössä.

En itsekään hyväksy sitä, mutta ihmettelen taas näitä asenteellisia juttuja että kauheasti paheksutaan naista. 

Näinpä juuri, I've been there. Täällä syyllistetään Johannaa (ex-vaimo), Asgeir on kaikin puolin puhdas pulmunen. Ja nyt eletään muka 2000-luvulla, ei vuosisadalla 1700.

Vierailija
800/3826 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä tossa Asgeirissa vähän mietityttää, että ex-vaimonsa oli aika pirun kaunis. Voi olla kova paikka sille tulevalle naiselle että ex on niin kaunis ja mietin myös että ymmärtääkö mies että ihan yhtä kaunista ei välttämättä ole enää tulossa.

Kuvakulmat, muiden ottamista näkee erilaisen naisen. Niinkuin meistä kaikista, pointti vaan se että omin käsin valitut ja kenties silotellut kuvat ei ole koko totuus. Lisäksi miehetkin tolkkuuntuu kun kerran eroavat, ei se ulkonäkö tietyn viehätystason jälkeen enää mitään pelasta.

Turkkilainen vaikutti kyllä vähän pettyneeltä. Halusiko vielä lapsia?

Näyttää kyllä todella kauniilta kaikissa kuvissa jotka googlella tulee vastaan. Toivotaan kaikkea hyvää kummallekkin.

Katsokaapa tästä ensimmäinen kuva (jonkun muun ottama) ja alla olevat kuvat (Johannan itsensä ottamia). Ero on kyllä melkoinen.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-suosikkibloggaaja-Kalastajan-vaimo-er…

En edes ymmärrä mitä tarkoitat. Aivan upea kaikissa kuvissa.

Taidat itse olla kyseinen bloggari? Ero on nimittäin todella huomattava. Sivusta

No ei ole mikään iso ero. Itse varmaan etaimällä etsit "huonoja" kuvia hånestä ja syynäät kuvat tarkkaan, että löytyis vikoja. Aika katkeraa touhua. Ja eiköhän meistä kaikki laita someen ne parhaat kuvat itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän