Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
2881/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina kaunistuisi huimasti, kun putsauttaisi hampaansa kunnolla.

Itse sanoisin, että valkaisu tekisi terää. Valkaisuja voi ottaa turvallisesti hammaslääkärillä, Virosta saa edullisemmin. 

Vierailija
2882/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oikeasti paha mieli Teijan puolesta. Hän on suloinen, toivottavasti hänellä ei pahasti sydän särkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelman paras oli Veikko. Todellinen herrasmies.

Eräissä on jotain outoa. Onko kenties laiska siivellä eläjä. Lisäksi sen mukahauskat vihjailevat jutut oli ärsyttäviä. Mutta Annihan sen valitsi.

Vierailija
2884/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ohjelman paras oli Veikko. Todellinen herrasmies.

Eräissä on jotain outoa. Onko kenties laiska siivellä eläjä. Lisäksi sen mukahauskat vihjailevat jutut oli ärsyttäviä. Mutta Annihan sen valitsi.

* Erkissä.

Vierailija
2885/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinan oli julma loppuun asti, molemmille. Piti sanoa nimi niin sanoi Teija ja sitten sorry. Elina itki, kun säikähti niin paljon. Ei ainakaan minun pisteissä noussut turkkilaisten pisteet Sinanin vuoksi niinkuin hän itse mainosti tekevänsä. Naisparat, molemmat.

Vierailija
2886/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinan oli julma loppuun asti, molemmille. Piti sanoa nimi niin sanoi Teija ja sitten sorry. Elina itki, kun säikähti niin paljon. Ei ainakaan minun pisteissä noussut turkkilaisten pisteet Sinanin vuoksi niinkuin hän itse mainosti tekevänsä. Naisparat, molemmat.

Eiköhän ollut käsikirjoitettu juttu tuo mutta tylsästi kyllä tehty Teijaa kohtaan.

Vierailija
2887/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinnat ei yllättäneet ja toivottavasti ovat kaikki yhä onnellisia. Fransesco ei vaikuttanut yhtään ihastuneelta, joten se suhde tuskin jatkuu. Asgeir ja Ana vaikuttivat tosi ihastuneilta, joten sääli, jos ei jatku. Kahden muun kohdalla kyse on kai vain siitä sopivatko arjet yhteen. Onko joku valmis muuttamaan jonnekin, miten lapset ja työt yms.

Asgeirin Elinaa ja Sinanin Teijaa tuli kyllä sääli. Molemmat olivat niin avoimesti mukana tunteella. Toivottavasti löytävät puolisot, jotka osaavat arvostaa heidän rohkeuttaan ja kykyä heittäytyä.

No hyvänen aika, ihan vapaaehtoisesti ovat tollaseen ohjelmaan lähteneet tietäen, että heidät muistetaan loppuiän treffiohjelmasta. On ollut tiedossa myös, että ei välttämättä onnistu, joten sääli on turhaa.

Vierailija
2888/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ollut käsikirjoitettu juttu tuo mutta tylsästi kyllä tehty Teijaa kohtaan.

Minun mielestäni molempia kohtaan, koska Elina varmasti ehti ajatella, että valitsiko Sinan sittenkin Teijan.

Vierailija
2889/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni molempia kohtaan, koska Elina varmasti ehti ajatella, että valitsiko Sinan sittenkin Teijan.

Teija saisi olla iloinen, että ei joutunut tossun alle palvelijana, mikä olisi tapahtunut Sinanin kanssa. Elina on realisti ja osaa pitää puoliaan eikä taatusti suostu kynnysmatoksi. Hänelle kaikkea hyvää ja toivottavasti suhde onnistuu.

Vierailija
2890/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa Asgeirin valinta. Tai siis hänen tunteittensa suunta. Pieleen meni. Näytti siltä, etteivät ole Anan kanssa enää yhdessä. Jos hän olisi valinnut Elinan, he olisivat tukevasti yhdessä ja Elina olisi nyt Lillesandin asukas ja suomalaisen kahvilan pitäjä.

Samat ajatukset! Elina ois ollut paras valinta näin ulkopuolisen silmin. Jotenkin sopi tuonne ympäristöönkin parhaiten. Ana on jotenkin tosi outo ja eleetön.

Vierailija
2891/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sydän hänellä sykkii tekotukka-huulitäyte-blondille, joka toki on mukava mutta miksei uskalla olla luonnollinen ulkonäöltään

Mielestäni ei ole huulitäytettä eikä tekotykkaakaan. Huulet näyttävät aivan luonnollisilta. Jotkut yrittävät kyllä tavoitella samansuuntaista ulkonäköä täyttein.

Annikalla on hiustenpidennykset ja täytettä huulissa. Ei se mikään salaisuus ole. Kukin tyylillään..

Jos olisit tuntenut Annikan pienestä pitäen, kuten itse olen, niin tietäisit, että hänellä ei ole huulissa mitään täytteitä. Ei se mikään salaisuus ole, joten selvästikään et Annikaa sen paremmin tunne, kuin mitä olet ohjelmassa nähnyt.

Vierailija
2892/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sydän hänellä sykkii tekotukka-huulitäyte-blondille, joka toki on mukava mutta miksei uskalla olla luonnollinen ulkonäöltään

Mielestäni ei ole huulitäytettä eikä tekotykkaakaan. Huulet näyttävät aivan luonnollisilta. Jotkut yrittävät kyllä tavoitella samansuuntaista ulkonäköä täyttein.

Annikalla on hiustenpidennykset ja täytettä huulissa. Ei se mikään salaisuus ole. Kukin tyylillään..

Jos olisit tuntenut Annikan pienestä pitäen, kuten itse olen, niin tietäisit, että hänellä ei ole huulissa mitään täytteitä. Ei se mikään salaisuus ole, joten selvästikään et Annikaa sen paremmin tunne, kuin mitä olet ohjelmassa nähnyt.

Ja tuskin oli hiustenpidennyksiäkään. Olisipa minullakin noin ihanat hiukset, mutta minulla on tämmöinen valju hiirenhäntä...

Vierailija
2893/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.

En minäkään.

Kun naiset on yhdessä, niin Anan rumat kädet ja liian iso naama oikein pomppaa esiin. Koko olemuksessa on jotain melkeinkuin miesmäisen kolhoa verrattuna muihin naisiin.

Ana EI ole yhtään "miesmäinen". Hän sirorakenteinen kaunis nainen. Minkähän ikäiset täällä arvostelevat hänen ulkonäköönsä? Ei sitten tule mieleen että meidän KAIKKIEN ulkonäkö rapistuu ikääntyessä, se on totuus. On tosin todettava, että naisten ulkonäköä arvostellaan edelleenkin enemmän kuin miesten. Ja tämä on väärin! 50 v mies voi "ottaa" vaikka 20-kymppisen naisen eikä se ketään haittaa. Vaan annapas olla vice versa!

Vierailija
2894/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ulkonäkönsä. Autocorrect, sorry

Vierailija
2895/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut alun alkaenkaan nähdä kömpelön oloista Teijaa Sinanin puolisona ja farmin töissä. Olisin ollut todella ihmeissäni jos Teija olisi tullut valituksi.

Ja huom: olen itsekin ylipainoinen ja kömpelöhkö.

Vierailija
2896/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ULKONÄKÖÄNSÄ, josko nyt menisi oikein

Vierailija
2897/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.

En minäkään.

Kun naiset on yhdessä, niin Anan rumat kädet ja liian iso naama oikein pomppaa esiin. Koko olemuksessa on jotain melkeinkuin miesmäisen kolhoa verrattuna muihin naisiin.

Ana EI ole yhtään "miesmäinen". Hän sirorakenteinen kaunis nainen. Minkähän ikäiset täällä arvostelevat hänen ulkonäköönsä? Ei sitten tule mieleen että meidän KAIKKIEN ulkonäkö rapistuu ikääntyessä, se on totuus. On tosin todettava, että naisten ulkonäköä arvostellaan edelleenkin enemmän kuin miesten. Ja tämä on väärin! 50 v mies voi "ottaa" vaikka 20-kymppisen naisen eikä se ketään haittaa. Vaan annapas olla vice versa!

Jos jonkun mielipide on, että Ana on miesmäinen, niin se on sitten niin etkä sä voi kenenkään mielipidettä sanoa vääräksi. Mielipiteet on mielipiteitä.

Vierailija
2898/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinanin Elina on kyllä tosi kaunis, tässä viimeisessä jaksossa sen oikein huomasin. Siitä huolimatta että kaikilla oli auringon häikäisyssä silmät sirrillään. Toivottavasti tuosta tulee jotakin.

Olivat kyllä paikan valinneet valintakohtaukselle. Aurinko tuntui lähes sokaisevan Elinan. Kasvot vänkyrällä siinä seisoskeli.

Vierailija
2899/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Elina tupakoitsija? Sehän kellastuttaa hampaita. Mutta ei se Asgeirkaan niin ihmeellinen ollut suipponenineen.

Vierailija
2900/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti siltä, että Erkki istui Annin pöydässä seuraavassa jaksossa. Oliko hän työtön ja asunnoton, kun heti pystyi jäämään Annin luo?