Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
2921/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin ällistynyt Asgeirin valintaan. Minusta Elina näyttääkin ihan luonto- ja ulkoilmihmiseltä, olisi sopinut paremmin. Mutta siis ei voi tietää mitä kameran ulkopuolella on tapahtunut. 

Uskon että Erkin ja Annin juttu varmaan jatkuikin. Muhin pareihin en oikein usko. 

Vierailija
2922/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti siltä, että Erkki istui Annin pöydässä seuraavassa jaksossa. Oliko hän työtön ja asunnoton, kun heti pystyi jäämään Annin luo?

Seuraava jaksohan on kuvattu puoli vuotta valintojen jälkeen. Erkki on eläkkeellä. Miten asunnottomuus tähän liittyisi

Harva irtisanoisi vuokrasopimusta samantien. Vielä harvempi myisi omaa asuntoaan tosta vaan. Mutta onhan Erkillä voinut joku paikka olla. Kaverin sohva, autotalli tai muu vastaava. Keksi sitten lähteä talollista naista pokaamaan ja hyvinhän siinä kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Ana oli treffijaksojen jälkeen se epätodennäköisin vaihtoehto. Siellä raflassa istuminen oli niin vaivaannuttava kohtaus, Asgeir istui ihan muissa maailmoissa, ei näyttänyt kuuntelevan ja tunnelma oli melkein apea. En ymmärrä tätä valintaa yhtään.

Vierailija
2924/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin pettynyt, jos Francescon kohdalla Vapun mainitsema "yllätys" tarkoittaa sitä, ettei siitä tullut mitään. Romantiikan nälkäisenä toivoisin, että kyseessä olisi esim. Annikan nopea muutto Italiaan. Yhyy.

Mutta klippi oli kuvattu Suomessa eli mitäs jos Francesco onkin muuttanut Suomeen. Sehän se on se yllätys!

Vierailija
2925/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko ja Teija olivat niin säälittäviä kuin olla ja voi. Toinen jo vanha, toinen lihava. Mistä ihmeestä sitä kumppania löytäisi? Ja jaksavatko enää edes yrittää?

Vierailija
2926/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tulee käsitys että Erkillä ei ole rahaa tai asuntoa??

Vierailija
2927/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan loppupeleissä tiputetut halutessaan tuotannon tukea, esim. psykologin tai terapeutin kanssa keskustelua? Vai lähetetäänkö heidät vain kotiin yksinään nuolemaan haavojaan?

Voi hyvä luoja näitä juttuja.

Vierailija
2928/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin pettynyt, jos Francescon kohdalla Vapun mainitsema "yllätys" tarkoittaa sitä, ettei siitä tullut mitään. Romantiikan nälkäisenä toivoisin, että kyseessä olisi esim. Annikan nopea muutto Italiaan. Yhyy.

Mä taas luulen, että yllätys on, että hän tapaakin jonkun paikallisen ja rakastuu. Joko Francesco tapaa tai Annika. Vappu sanoi jotain, että "sellaista se rakkaus on".

Voisiko Francesco vain olla hylännyt farminsa ja muuttanut suoraan Suomeen? Tai joku Francescon kavereista seurustelee nyt Veeran kanssa?

Vierailija
2929/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asgeir ja Ana imutteli suut ammollaan kunnon äänitehostein. Aika tyylikästä. Slurps.

🙈🙉🤮

Piti ihan vetäytyä kauemmas tabletin näytöstä, ettei sylkipisarat tulleet naamalle.

Eikö tuotannolla ole ymmärrystä, mikä näyttää - ja kuulostaa- ruudussa romanttiselta, mukä ei?!

Vierailija
2930/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niissä ellun kirjeissä luki, kiinnostaa ihan hirveästi`? "Meidän äti on ihan paras tyypi maalimassa"

Vierailija
2931/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti siltä, että Erkki istui Annin pöydässä seuraavassa jaksossa. Oliko hän työtön ja asunnoton, kun heti pystyi jäämään Annin luo?

Mistä tiedät, että jäi sinne heti?

Erkin ikäisistä puolet on työelämän ulkopuolella, joten hyvin mahdollista, ettei ole töissä. Asuntokaan ei yleensä ole vankila, kyllä sieltä ulos pääsee.

Erkki sanoi viime jaksossa, että tulevat pitämään pystyssä yhden lentoyhtiön. Tämä kai tarkoitti, että reissuja Fin-Isl tullaan tekemään tiuhaan.

Tarkoitat kai Hel - Rek

Vierailija
2932/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikko ja Teija olivat niin säälittäviä kuin olla ja voi. Toinen jo vanha, toinen lihava. Mistä ihmeestä sitä kumppania löytäisi? Ja jaksavatko enää edes yrittää?

Mistä ihmeestä sulla on käsitys, ettei vanhat ja/tai/sekä lihavat löydä kumppania. Kyllä on mahdollista löytää kumppani vaikka olisi vanha JA lihava. Ulkonäkö ei merkkaa kaikkea kun kemiat kohtaavat ja muuten natsaa.

Vierailija
2933/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Asgeir ei valinnut Elinaa?! Sari ja Elina olivat niin ihastuneita, Ana sitä vastoin oli koko ajan varovainen, että joo vähän tunteita ehkä alkaa nousta (mutta kovin epävarmalla äänellä) ja sitten A. valitsee hänet! Voi ei, todella. Ei tuosta mitään tullut :(

Asgeir on pohjimmiltaan selvästi ujo ihminen, vaikka tässä ohjelmassa hän oli päättänyt ottaa reteän otteen. Aidosti rempseä ihminen ei olisi vetänyt överiksi suutelemalla kaikkia morsioita moneen kertaan. Ne suutelukohtaukset oli niin päälleliimattuja, että ainakin minua katsojana nolotti. Lisäksi Asgeir selitti kameralle useaan otteeseen kuinka hänen täytyy "open up".

Vähän veikkaan, että aidosti rempseä Elina pelästytti Asgeirin. Elina on aidosti spontaani ja rohkea toisin kuin Asgeir. Itse pidin Elinasta. Hän on selvästi aito ihminen, joka ei pelkää heittäytyä tunteidensa vietäväksi, vaikka täälläkin on heitetty lokaa niskaan ja syytetty tyrkyksi. Elina oli koko sydämellään mukana, joutui pettymään, mutta aivan varmasi pääsi nopeasti taas jaloilleen. Elinan tyyppiset ihmiset eivät Suomessa ole kovassa huudossa, hänelle tosiaan sopisi ulkomaalainen mies. Joku rohkea ekstrovertti, eikä mikään ohjelmaa varten pinnistelty uskalikko, kuten Asgeir.

Teijaa kävi tosiaan sääliksi. Senhän tiesi että valinta osuu Elinaan, mutta Sinan on kyllä mielestäni törkeällä tavalla antanut Teijalle merkkejä muka ihastumisesta. Ehkä tuotantoyhtiö on käskenyt leikkiä Teijan tunteilla. Nainenhan ihan hehkui kun sain huomiota jopa Elinan kustannuksella. Kuten täälläkin on monessa viestissä todettu, Sinanin silmistä puuttui kaikki pilke Teijan kanssa olleessa, kun taas Elinan kanssa Sinan oli jo katsellaan riisunut naisen. :)

Tyrkky on tyrkky, vaikka voissa paistais.

Höpöhöpö. Hyvä itsetunto ja tavoitteellinen toiminta eivät tee tyrkkyä.

Miestähän tässä formaatissa kalastetaankin!!

>>>Vähän veikkaan, että aidosti rempseä Elina pelästytti Asgeirin. Elina on aidosti spontaani ja rohkea toisin kuin Asgeir. Itse pidin Elinasta. Hän on selvästi aito ihminen, joka ei pelkää heittäytyä tunteidensa vietäväksi, vaikka täälläkin on heitetty lokaa niskaan ja syytetty tyrkyksi. Elina oli koko sydämellään mukana, joutui pettymään, mutta aivan varmasi pääsi nopeasti taas jaloilleen. Elinan tyyppiset ihmiset eivät Suomessa ole kovassa huudossa, hänelle tosiaan sopisi ulkomaalainen mies. Joku rohkea ekstrovertti, eikä mikään ohjelmaa varten pinnistelty uskalikko, kuten Asgeir.>>>

Tästä olen NIIN samaa mieltä.

Asgeir on oikeasti ujo, koki Elinan liian innokkaaksi ja määrätietoiseksi. "Elina haluaisi pussailla koko ajan!" < A trefgien jälkeen. A ei uskalla heittäytyä, toisin kuin Elina.

Voi, miten Elina olisi opettanut omalla esimerkillään Asgeiria tulemaan ulos kuorestaan ja elämään täyttä elämää muuallakin kuin kalastusveneessä!

Ja joo, EN ole Elina enkä tunne häntä kuin ohjelmasta. Mutta jotain olen oppinut elämästä ja ihmisestä 65 v ikään mennessä!

Komppaan sua niin täysillä! Enkä myöskään ole Elinan lähipiiriä, en tunne enkä tiedä häntä, mutta katsoin ohjelmaa, kuten moni muukin. Sitä toista Elinaa sai kyllä kehua, mutta tätä 'Asgeirin Elinaa' ei. Oikeastaan kaikkia sai kehua paitsi tätä Elinaa. Outoa.

Minusta hän oli symppis ja yritti todella. Se kai oli ohjelman tarkoituskin!

Johtuisiko siitä, että Elina ehti jo itse kehua itseään tarpeeksi paljon, kun antoi muiden tekemiä kehuöappuja itsestään luettavaksi?

Vierailija
2934/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikko ja Teija olivat ihan parhaita tyyppejä ohjelmassa. 

Vierailija
2935/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Ana oli treffijaksojen jälkeen se epätodennäköisin vaihtoehto. Siellä raflassa istuminen oli niin vaivaannuttava kohtaus, Asgeir istui ihan muissa maailmoissa, ei näyttänyt kuuntelevan ja tunnelma oli melkein apea. En ymmärrä tätä valintaa yhtään.

Monia ihmisiä alkaa jännittää, kun kamera kuvaa syömistä. Tai jo pelkkä yleisö livenä.

Vierailija
2936/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostahan vain näkee, että katsojille on syötetty ihan eri tarinaa leikkaamalla treffeistä ne pätkät, mitkä olisivat tehneet loppuratlaisusta ilmeisen jo ennen loppua.

Katsojat täytyy pitää jännityksessä, muuten kiinnostus lopahtaa, ja mainostajat katoavat.

Vierailija
2937/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Asgeir ei valinnut Elinaa?! Sari ja Elina olivat niin ihastuneita, Ana sitä vastoin oli koko ajan varovainen, että joo vähän tunteita ehkä alkaa nousta (mutta kovin epävarmalla äänellä) ja sitten A. valitsee hänet! Voi ei, todella. Ei tuosta mitään tullut :(

Asgeir on pohjimmiltaan selvästi ujo ihminen, vaikka tässä ohjelmassa hän oli päättänyt ottaa reteän otteen. Aidosti rempseä ihminen ei olisi vetänyt överiksi suutelemalla kaikkia morsioita moneen kertaan. Ne suutelukohtaukset oli niin päälleliimattuja, että ainakin minua katsojana nolotti. Lisäksi Asgeir selitti kameralle useaan otteeseen kuinka hänen täytyy "open up".

Vähän veikkaan, että aidosti rempseä Elina pelästytti Asgeirin. Elina on aidosti spontaani ja rohkea toisin kuin Asgeir. Itse pidin Elinasta. Hän on selvästi aito ihminen, joka ei pelkää heittäytyä tunteidensa vietäväksi, vaikka täälläkin on heitetty lokaa niskaan ja syytetty tyrkyksi. Elina oli koko sydämellään mukana, joutui pettymään, mutta aivan varmasi pääsi nopeasti taas jaloilleen. Elinan tyyppiset ihmiset eivät Suomessa ole kovassa huudossa, hänelle tosiaan sopisi ulkomaalainen mies. Joku rohkea ekstrovertti, eikä mikään ohjelmaa varten pinnistelty uskalikko, kuten Asgeir.

Teijaa kävi tosiaan sääliksi. Senhän tiesi että valinta osuu Elinaan, mutta Sinan on kyllä mielestäni törkeällä tavalla antanut Teijalle merkkejä muka ihastumisesta. Ehkä tuotantoyhtiö on käskenyt leikkiä Teijan tunteilla. Nainenhan ihan hehkui kun sain huomiota jopa Elinan kustannuksella. Kuten täälläkin on monessa viestissä todettu, Sinanin silmistä puuttui kaikki pilke Teijan kanssa olleessa, kun taas Elinan kanssa Sinan oli jo katsellaan riisunut naisen. :)

>>>Vähän veikkaan, että aidosti rempseä Elina pelästytti Asgeirin. Elina on aidosti spontaani ja rohkea toisin kuin Asgeir. Itse pidin Elinasta. Hän on selvästi aito ihminen, joka ei pelkää heittäytyä tunteidensa vietäväksi, vaikka täälläkin on heitetty lokaa niskaan ja syytetty tyrkyksi. Elina oli koko sydämellään mukana, joutui pettymään, mutta aivan varmasi pääsi nopeasti taas jaloilleen. Elinan tyyppiset ihmiset eivät Suomessa ole kovassa huudossa, hänelle tosiaan sopisi ulkomaalainen mies. Joku rohkea ekstrovertti, eikä mikään ohjelmaa varten pinnistelty uskalikko, kuten Asgeir.>>>

Asgeir on oikeasti ujo, koki Elinan liian innokkaaksi ja määrätietoiseksi. "Elina haluaisi pussailla koko ajan!" < A trefgien jälkeen. A ei uskalla heittäytyä, toisin kuin Elina.

Voi, miten Elina olisi opettanut omalla esimerkillään Asgeiria tulemaan ulos kuorestaan ja elämään täyttä elämää muuallakin kuin kalastusveneessä!

Ja joo, EN ole Elina enkä tunne häntä kuin ohjelmasta. Mutta jotain olen oppinut elämästä ja ihmisestä 65 v ikään mennessä!

Moi Elina!

Vierailija
2938/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan sua niin täysillä! Enkä myöskään ole Elinan lähipiiriä, en tunne enkä tiedä häntä, mutta katsoin ohjelmaa, kuten moni muukin. Sitä toista Elinaa sai kyllä kehua, mutta tätä 'Asgeirin Elinaa' ei. Oikeastaan kaikkia sai kehua paitsi tätä Elinaa. Outoa.

Minusta hän oli symppis ja yritti todella. Se kai oli ohjelman tarkoituskin!

Joo, mutta jos ei toista kiinnosta niin ei kiinnosta. Ihan turhaa on itteään siltikin tyrkyttää ja vielä vähemmän turha on täällä arvostella lopullista valintaa.

Reipas, ulospäinsuuntaunut ja arvonsa tunteva ei ole tyrkky. Epätoivoiset sortuu siihen.

Hyvä että valitsi Anan!

Vierailija
2939/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijan mukanaolo olipakon sanelema. Siksi Sinan yritti tehdä hänen olostaan edes mukavaa viikon ajan.

Miten ihmeessä kahden pikkulapsen yh muuttaisi Turkkiin maatilan töihin?

No, Sinan ei näin aikonutkaam,vaan tulla Suomeen asumaan. Elinalla ei ole lapsia ennestään, mikä oli suuri plussa Sinanille.

Hän voi jatkaa elämäänsä miten lystää, kun tekee Elinalle lapsen ja saa näin pysyvän viisumin Suomeen, vaikka ero tulisikin myöhemmin.

Vierailija
2940/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asgeir teki helpoimman valinnan naisesta, joka ei ravistelisi häntä ulos kuorestaan. Asgeir ilmeisesti kumminkin haluaa olla perheen pää. Sellainen hän oli edellisessä avioliitossaankin. Elina olisi varmasti ollut vähintäänkin tasavertainen kumppani, haastanutkin sopivissa paikoissa. Ana vaikuttaa mukautuvaisemmalta. Helppo ylipuhua viettämään vapaa-aikaa juurikin Asgeirin määrittämällä tavalla. Hieman rumasti sanottuna nössöjä molemmat.

Elina osotti suuruuteensa toivottamalla parille onnea ja kehumalla Anaa. Toivottavasti Elina löytää oman kalastajansa. Sellaisen, jolla on rohkeutta valita puolisoksensa vahva nainen.

Ps. Se Sarille heitetty kommentti lastensa potentiaalisesta äitiydestä oli mauton ja täysin tilanteeseen sopimaton. Mutta tätä tilanteeseen sopimatonta käytöstähän Asgeirilta on totuttu näkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi