Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
2841/3826 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vähän aikaa seurannut ohjelmaa. Miksi puheet täällä suurin osin Norjalaisessa ja sen naisissa ? Itseäni tökkinyt eniten Turkkilainen. Siinä vaan jotain. Tulee mieleen juuri Helsingin yössä pyörivät lima letit. Iholle tulevat kiinni tanssilattialla. 

Eikö ole aika törkeää haukkua tuolla tavalla ihmisiä.

Vierailija
2842/3826 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vähän aikaa seurannut ohjelmaa. Miksi puheet täällä suurin osin Norjalaisessa ja sen naisissa ? Itseäni tökkinyt eniten Turkkilainen. Siinä vaan jotain. Tulee mieleen juuri Helsingin yössä pyörivät lima letit. Iholle tulevat kiinni tanssilattialla. 

Mä näin hänet heti mielessäni jonnekin turistirannalle kävelemässä sortsit jalassa, ei paitaa, mutta helyjä kaula täynnä, aurinkolasit nostettuna pään päälle. Kyllä joku nainen löytyy ja treffit illaksi. Silloin valkoinen paita napit auki yli puolenvälin. Näitä niin nähty kaikissa rantakohteissa pilvin pimein, itsekin nuorena haksahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/3826 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina näyttää norjalaiselta, kuten Asgeirin exäkin: molemmat pitkiä, jäntevänsolakoita, vaaleita, reippaan ulkoilmaihmisen näköisiä.

Uskon, että A kokee Elinan 'tutuksi'. Elinan olemus on läheisin, ja hänen itsevarma otteensa lisää houkutusta valita se, joka jo tuntee kuuluvansa maisemiin.

Itse tykkään Elinan kursailemattomuudesta ja suoraviivaisuudesta. 👍🏼

Asgeirin exä ei ple pitkä vaan pätkä. Olen nähnyt hänet ja Asgeirin livenä, kun olivat vielä naimisissa. Valovat blogissa hämäämät. Johanna on lyhyt ja erittäin siro, Asgeir keskipituinen, oli ennen lihaksikkaampi ja harteikkaamman oloinen. Hyvännäköinen ollut aina.

Asgeir sanoi etsivänsä naista, joka sopii hänen elämäänsä ja jonka voi ajatella sopivansa joukkoon myös ystäviensä kanssa. Elina ainakin sopisisi emännöimään iloisia illanistujaisia. Uskon, että Ana ja Elna oli tarkoituksella valittu Asgeirin firmaan töihin, jotta näkee, miten sopisivat sinne jatkossakin. Molemmat taisivat selviytyä testistä.

Johanna on blogissaan kertonut olevansa 168 cm pitkä. Minusta ei mitenkään erityisen lyhyt naiseksi.

Ei kyllä pitkäkään, vaan keskipituutta. Oma äiti, 60 v on 176 (ollut 179) ja häntä kutsuisin pitkäksi. Itse olen vain 177.

Vierailija
2844/3826 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maajusseilla vaikeat valinnat. Kaikki ehdokkaat ovat hyviä. En ehkä kuitenkaan usko siihen, että pitempi aikaisia pareja syntyy näistä kenestäkään. Paitsi ehkä siellä Islannissa. :)

Vierailija
2845/3826 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain arvaan näin:

Turkissa Sinan valitsee Elinan.

Francesco valitsee sen toisen vaalean tytön, jonka kanssa oli ekat treffit.

Norjassa A valitsee Sarin.

Islannissa Ann valitsee tämän nuoremman parrakkaan kaverin.

Vierailija
2846/3826 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalaisesta puhutaan eniten, koska hän on miehistä mielenkiintoisin ja varteenotettavin monella tapaa. Elämäntapa, johon moni voi samaistua tai haaveilla. F on ihan poikanen vielä ja S niin outo ja erikoinen, ettei kiinnosta kuin harvoja.

Vierailija
2847/3826 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Asgeir sanoo, että "olette kaikki ihania, upeita naisia, joille toivon kaikille hyvää elämää Suomessa tai muualla, mutta haluan olla rehellinen ja olette rehellisyyteni ansainnut. En valitse ketään teistä ja jatkan matkaani sinkkuna."

Ja sitten kaikkia suudellaan ja halataan.

Vierailija
2848/3826 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain arvaan näin:

Turkissa Sinan valitsee Elinan.

Francesco valitsee sen toisen vaalean tytön, jonka kanssa oli ekat treffit.

Norjassa A valitsee Sarin.

Islannissa Ann valitsee tämän nuoremman parrakkaan kaverin.

Muuten samaa mieltä mutta Asgeir tuskin Saria valitsee. Heillä on paljon hiljaisuutta välillä ja Asgeir on kiusaantunut, Sari ei edes tajua että tilanteessa on mitään erikoista. Mikäli valitsee Sarin, niin sitten vuoksi että myös pääsee tästä eroon helpoiten, koska ihastusta ei ole syntynyt kummankaan osalta. Ihastukset muutenkin vaikuttavat yksipuolisilta. Asgeirin kun ei ole mikään pakko ottaa ketään asumaan kotiinsa, mikäli suhteessa ei natsaa. On lopulta pienet mahdollisuudet löytää rakkaus tuollaisessa satunnaisessa rakkausformaatissa.

Vierailija
2849/3826 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Asgeir sanoo, että "olette kaikki ihania, upeita naisia, joille toivon kaikille hyvää elämää Suomessa tai muualla, mutta haluan olla rehellinen ja olette rehellisyyteni ansainnut. En valitse ketään teistä ja jatkan matkaani sinkkuna."

Ja sitten kaikkia suudellaan ja halataan.

Hyvin mahdollista, että näin käy. Tosin veikkaan, että hän valitsee kohteliaisuuttaan jonkun ja sitten homma jää siihen ja uusia tapaamisia ei tule. Silti mielenkiintoisin seurattava mies tällä kaudella.

Vierailija
2850/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Francescon vieraanana Pugliassa _juuri_nyt_ on Suomessa asuva meksikolainen vaikuttaja, joka on mainostanut mm. Francescon elintarvikepakkauksia.

Tämä siis Instagramin perusteella.

Vierailija
2851/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomon tiedoissa on, että uusi jakso näkyy tänään keskiyöllä.

Vierailija
2852/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinalla on niin paljon kalastusaiheisia kuvia instassaan, että mitenhän Norjassa on känyt... ovat Asgeirin kanssa ehkä kalakaverit, jos romanssia ei syntynytkään? Instassa ollaan aina siellä Itä-Suomessa, joten ehkä romanssi tosiaan jäi syntymättä.

Vierailija
2853/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asgeir valitsee Anan

Sinan Elinan

Ann Erkin

Francesco Veran

Vierailija
2854/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.

Vierailija
2855/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.

Onhan Analla hyvä runko ja hän on kuvauksellinen.

Kaksi muuta melko taviksia, vaikkakin hoikkia keski-ikäisiksi suomalaisnaisiksi.

Vierailija
2856/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi muuta melko taviksia, vaikkakin hoikkia keski-ikäisiksi suomalaisnaisiksi.

Ana on selkeästi kaunein noista. Muut korkeintaan taviksia, ainoana erona muihin suomimummeleihin hoikkuus.

Vierailija
2857/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkeätä kirjoittaa mielipidettä turkkilaisesta. Jos en pidä niin en pidä. 

Vierailija
2858/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä Analla ei ole sen ihmeempi runko kuin noilla muillakaan, eikä sen kauniimpi kasvoilta.

Vierailija
2859/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä Analla ei ole sen ihmeempi runko kuin noilla muillakaan, eikä sen kauniimpi kasvoilta.

On hänellä parhaat mittasuhteet ja luusto, malleja kuvanneena uskallan näin väittää.

Mutta Asgeirin mieltymyshän tässä ratkaisee.

Vierailija
2860/3826 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinalla on niin paljon kalastusaiheisia kuvia instassaan, että mitenhän Norjassa on känyt... ovat Asgeirin kanssa ehkä kalakaverit, jos romanssia ei syntynytkään? Instassa ollaan aina siellä Itä-Suomessa, joten ehkä romanssi tosiaan jäi syntymättä.

Elina on niin moneen otteeseen todennut, että kokemus on ollut mitä parhain eikä kadu yhtään, joten sillä perusteella veikkaan, ettei tullut valituksi.