Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
[/quote]
Onko Elinalla liian rankkaa kahvilansa kanssa ja nyt yrittää päästä helppoo eloon Norjaan kalastajan vaimoksi. Tekopirteillä on aina se toinen puoli ja tasapainottumuutensa paljastuu vielä. Elina luulee iha liikoja itsestään.[/quote]
Okei eli kaikilla ohjelmaan hakeneilla täytyy olla jokin oman elämän kriisi, jotta hakee tähän ohjelmaan..? Halu rakastua ja löytää kumppani ei oo riittävän hyvä syy, vaan jtn synkkää tasapainottomuutta, talousongelmaa siellä taustalla pakko olla..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina näyttää norjalaiselta, kuten Asgeirin exäkin: molemmat pitkiä, jäntevänsolakoita, vaaleita, reippaan ulkoilmaihmisen näköisiä.
Uskon, että A kokee Elinan 'tutuksi'. Elinan olemus on läheisin, ja hänen itsevarma otteensa lisää houkutusta valita se, joka jo tuntee kuuluvansa maisemiin.
Itse tykkään Elinan kursailemattomuudesta ja suoraviivaisuudesta. 👍🏼Asgeirin exä ei ple pitkä vaan pätkä. Olen nähnyt hänet ja Asgeirin livenä, kun olivat vielä naimisissa. Valovat blogissa hämäämät. Johanna on lyhyt ja erittäin siro, Asgeir keskipituinen, oli ennen lihaksikkaampi ja harteikkaamman oloinen. Hyvännäköinen ollut aina.
Asgeir sanoi etsivänsä naista, joka sopii hänen elämäänsä ja jonka voi ajatella sopivansa joukkoon myös ystäviensä kanssa. Elina ainakin sopisisi emännöimään iloisia illanistujaisia. Uskon, että Ana ja Elna oli tarkoituksella valittu Asgeirin firmaan töihin, jotta näkee, miten sopisivat sinne jatkossakin. Molemmat taisivat selviytyä testistä.
Johanna on blogissaan kertonut olevansa 168 cm pitkä. Minusta ei mitenkään erityisen lyhyt naiseksi.
Ihan varmasti ei ole! Oli niin paljon itseäni lyhyempi ja olen 170 cm. Hän on myös muiten tosi hoikka, sito ja pienikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Francescon asunnossa kuvatut näyttää kyl siltä, että on kuvattu hänen huoneessaan (esim aamupala), hänhän siis asuu tilalla vanhempiensa kanssa niin ilmeisesti ei haluttu kuvata ns yhteisissä tiloissa. En usko, että F syö aamupalaa yleensä yksin omassa huoneessaan pelituolissa istuen. Ehkä kuvauksiin on suostuttu sillä ehdolla, että muut saavat elää arkeaan normaalisti kuvauksista huolimatta..?
Kieltämättä enemmän realistisuutta ja oikean elämän näyttämistä kaipais! Suomen maajussissa tää toteutuu paljon paremmin.
Tämä Francescon porukka on aivan oma ohjelmansa. Näkee, että heillä on paljon naurua ja osaavat pitää hauskaa porukalla, muulloinkin kuin kameroiden kuvatessa.
Ihan samoin ajattelin, että on järjestelyjä vaatinut se maatilalla kuvaaminen eikä välttis ole vanhemmat ollenkaan lämmenneet pojan vaimohaaveille kuvauksineen.
Hyvin on kyllä tämä tämänvuotinen ohjattu, kuvattu ja leikattu. Maisemat upeita joka ikisessä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo 53v. kirjoitti:
Ihan mahtava Ann. Ei irtoripsiä, ei tatuointeja (näkyvissä ainakaan), ei irtolettejä, ei kiharoita. Käyttää tavallisia käytännöllisiä vaatteita. Ei esitä muut kuin on. Suomalainen nainen aidoimmillaan. Esikuva itsellenikin.
Mummo? 53?
Kyllä 53-vuotiaskin voi olla mummo. Ja jopa paljon nuorempikin, jopa 34-vuotiaskin!
Voi toki, mutta kuka sen ikäinen haluaa identifioitua ensisijaisesti mummoksi?
Vuosia sitten kun harrastin nettideittailua (olin silloin vähän yli 50v mies), pari naista mainitsi profiilissaan olevansa mummo. Arvatkaa lopahtiko kiinnostus heti! Kukaan alle 70v ei halua deittailla ihmisen kanssa joka mainostaa olevansa mummo/pappa. Käsittämätöntä
Ohi ohjelman aiheen, mutta...Hassu.
Miten ihana nainen menee pilalle, jos kertoo olevansa mummo? Sehän paljastaa hänellä olevan jälkikasvua, eikä "häpeile" sitä kertoa.
En tarkoita, että sitä tietoa korostaa pitäisi, mutta onhan se olennainen tieto, jos deittailee.
Meitä isoäitejä on niin monenlaisia. Ei meidän paikat homehdu sillä sekunnilla, kun lapsenlapsi syntyy. Me eletään vahvasti edelleen.
Koska se mielikuva mummosta on köpöttävä rusina jonka kamelinväriset sukkahousut tuoksahtaa pissalle. Se tappaa erektion, paitsi jos on pervo.
Mielikuvat on joskus niin vahvoja ettei niitä voi ohittaa. Vähän sama kun ruoka jota söit oksennustaudin alkaessa. Ei auta vaikka olisi myöhemmin kuinka hyvä ja tuore annos, niin ei vaan maistu. Toki jotkut tähänkin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Ohi ohjelman aiheen, mutta...Hassu.
Miten ihana nainen menee pilalle, jos kertoo olevansa mummo? Sehän paljastaa hänellä olevan jälkikasvua, eikä "häpeile" sitä kertoa.
En tarkoita, että sitä tietoa korostaa pitäisi, mutta onhan se olennainen tieto, jos deittailee.
Meitä isoäitejä on niin monenlaisia. Ei meidän paikat homehdu sillä sekunnilla, kun lapsenlapsi syntyy. Me eletään vahvasti edelleen.Pointti oli että mainitsi sen heti esittelyssä ikäänkuin ylpeänä. Silloin mummous on selvästi hurahtanut päähän eikä kukaan mies ole hakemassa mummoa vaan naista kumppaniksi. Siinä että on lapsenlapsia ei ole mitään vikaa, mutta jos haluaa miehen niin ei kannata identifioitua mummoksi vaan ihan naiseksi. T: se mies
Ajattelen itse samoin, en tiedä johtuuko siitä että olen lapseton enkä deittaillessa etsisi sellaista, joka innoissaan korostaa kuinka hänen elämässään on lapsia ja lapsenlapsia. Mutta uskon, että niitäkin löytyy, jotka nimenomaan arvostavat sitä. Toki "isoisäkin" voisi kelvata kun tutustuis, mutta profiili saattais saada hylkäyksen kuvauksen takia. T. Nainen
Mulla ainakin saisi. Sanasta pappa tai vaari tulee mieleen sellainen alakuloisesti roikkuva laiha pylly. Ihan sama mikä on todellisuus. Ikävä kyllä pappaikäiset alkaa olla edessä. Vaikkakin saan kyllä vielä kolmekymppisiäkin, itsestä se vaan tuntuu liian isolta ikäerolta jos voisi olla toisen vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Elinalla liian rankkaa kahvilansa kanssa ja nyt yrittää päästä helppoo eloon Norjaan kalastajan vaimoksi. Tekopirteillä on aina se toinen puoli ja tasapainottumuutensa paljastuu vielä. Elina luulee iha liikoja itsestään.
Okei eli kaikilla ohjelmaan hakeneilla täytyy olla jokin oman elämän kriisi, jotta hakee tähän ohjelmaan..? Halu rakastua ja löytää kumppani ei oo riittävän hyvä syy, vaan jtn synkkää tasapainottomuutta, talousongelmaa siellä taustalla pakko olla..?
No ei ole pakko olla, mutta VOI hyvinkin olla, kaikkihan on tapauskohtaista.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sydän hänellä sykkii tekotukka-huulitäyte-blondille, joka toki on mukava mutta miksei uskalla olla luonnollinen ulkonäöltään
Mielestäni ei ole huulitäytettä eikä tekotykkaakaan. Huulet näyttävät aivan luonnollisilta. Jotkut yrittävät kyllä tavoitella samansuuntaista ulkonäköä täyttein.
Annikalla on hiustenpidennykset ja täytettä huulissa. Ei se mikään salaisuus ole. Kukin tyylillään..
Vierailija kirjoitti:
Sari on pikemminkin Anan lumoissa:D niin paljon hän tätä kehuu ja kaveeraa. Vertaili Anaa ja Elinaa ja heidän yhteistyökykyjään, Elina kun viihtyi enemmän yksikseen. Pitäisikö Sarin kiinnittää huomiota enemmän Asgeiriin, hän on lähtenyt näköjään reissuun mukaan vapaaehtoisesti altavastaavana. Ana ja Elina selvästi oikealla asialla, eli kiinnostus on heillä Asgeirissa. Sari on pelattu pois, nämä muut leidit on ottaneet paikan itselleen, tuoneet luonteitaan ja intohimoaan esiin. Ovat siten kiinnostavampia. Sari on kaveeraaja ja selvästi peesaa Anaa, Elina on vai'vihkaisen arvostelun kohteena. Ensin se silmienpyörittely ruokapöydässä ja sitten tämä muu arvostelu. Ei kiva juttu. Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti asetelma. Toivottavasti Elina saa Asgeirinsa, hänellä on enimmin tunteita tätä kohtaan näistä naisista.
Joo, se Sarin silmien pyörittely ruokapöydässä oli aika selvää. Ja vielä ruotii Elinan ja Anan eroja kameralle :D Ei tuolta kavereita vissiin oltu hakemassa.. Voisi ottaa oppia Veikosta ja Erkistä: Selän takana ei puhuta kilpakosijoista pahaa.
[/quote]
Tyylikkäästi ikääntyneeltä huippumallilta? Älähän nyt liiottele. Tai sitten et ole tainnut pahemmin huippumalleja nähdä. Pientä realismia kehiin, muija on niin tyrkky,,että oikein oksettaa.[/quote]
Hater.....
No eihän tuo Elina oo ikinä voinut mikään malli olla, näkeehän tuon että ihan tavis.
Vierailija kirjoitti:
Anan aamu-uinti meni hukkaan, kun kalastaja olikin jo ehtinyt lähteä.
Oli ajatellut tekevänsä vaikutuksen ja keräävän katseet, kun saapuu freesinä kylpytakissaan ja bikineissään.
Ei ollutkaan yleisöä. 🤭
Samaa katoin.. Pettymys oli käsinkosketeltava. :D
Kuulemma käsikirjoitettu koko ohjelma, joten ei hätää. Näyttelevät vain...koko ajan...kaikki.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo Elina oo ikinä voinut mikään malli olla, näkeehän tuon että ihan tavis.
Juu, ei näytä edes tavalliselta mallilta, saati sitten huippumallilta! 😂 Ja miksi pitäisikään näyttää? Ei Asgeirkaan ole malli tai muu celebrityihminen.
Ana näistä eniten mallilta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei näytä edes tavalliselta mallilta, saati sitten huippumallilta! 😂 Ja miksi pitäisikään näyttää? Ei Asgeirkaan ole malli tai muu celebrityihminen.
Ana näistä eniten mallilta näyttää.
No ei pitäisikään, mutta kun joku savolainen väitti, että Elina entisen huippumallin näköinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina näyttää norjalaiselta, kuten Asgeirin exäkin: molemmat pitkiä, jäntevänsolakoita, vaaleita, reippaan ulkoilmaihmisen näköisiä.
Uskon, että A kokee Elinan 'tutuksi'. Elinan olemus on läheisin, ja hänen itsevarma otteensa lisää houkutusta valita se, joka jo tuntee kuuluvansa maisemiin.
Itse tykkään Elinan kursailemattomuudesta ja suoraviivaisuudesta. 👍🏼Asgeirin exä ei ple pitkä vaan pätkä. Olen nähnyt hänet ja Asgeirin livenä, kun olivat vielä naimisissa. Valovat blogissa hämäämät. Johanna on lyhyt ja erittäin siro, Asgeir keskipituinen, oli ennen lihaksikkaampi ja harteikkaamman oloinen. Hyvännäköinen ollut aina.
Asgeir sanoi etsivänsä naista, joka sopii hänen elämäänsä ja jonka voi ajatella sopivansa joukkoon myös ystäviensä kanssa. Elina ainakin sopisisi emännöimään iloisia illanistujaisia. Uskon, että Ana ja Elna oli tarkoituksella valittu Asgeirin firmaan töihin, jotta näkee, miten sopisivat sinne jatkossakin. Molemmat taisivat selviytyä testistä.
Johanna on blogissaan kertonut olevansa 168 cm pitkä. Minusta ei mitenkään erityisen lyhyt naiseksi.
Ihan varmasti ei ole! Oli niin paljon itseäni lyhyempi ja olen 170 cm. Hän on myös muiten tosi hoikka, sito ja pienikokoinen.
Juu no tokihan sinä hänen pituutensa tiedät paremmin kuin hän itse, selvä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kyllä pitkäkään.
Yritin kerran vastata pitkiä naisia koskevaan kyselyyn, mutta minut heitettiin alamittaisena järveen. Olisi pitänyt olla vähintään 180 cm.
Mitähän alapeukuttamista tässäkin nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Elinan kursailemattomuudesta ja suoraviivaisuudesta. 👍🏼Asgeirin exä ei ple pitkä vaan pätkä. Olen nähnyt hänet ja Asgeirin livenä, kun olivat vielä
naimisissa. Valovat blogissa hämäämät. Johanna on lyhyt ja erittäin siro, Asgeir keskipituinen, oli ennen lihaksikkaampi ja harteikkaamman oloinen. Hyvännäköinen ollut aina.
Juu no tokihan sinä hänen pituutensa tiedät paremmin kuin hän itse, selvä se.
Tottakai hän tietää oman pituutensa, mutta voi kertoa ihan mitä tahansa. Olen vieressä seissyt ja korkkarit jalassa ehkä sen pituinen on. Oli itselleni yllätys, miten paljon pienempi hän oli irl.
Asgeir on ainakin huumorimiehiä :) Julkaisi IG:ssä vanhan hyväntekeväisyystarkoituksessa otetun valokuvan itsestään. Kiva kaloista tehty hulahulahame päällä eikä muuta Tunnelma tiivistyy.
En ole vähän aikaa seurannut ohjelmaa. Miksi puheet täällä suurin osin Norjalaisessa ja sen naisissa ? Itseäni tökkinyt eniten Turkkilainen. Siinä vaan jotain. Tulee mieleen juuri Helsingin yössä pyörivät lima letit. Iholle tulevat kiinni tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo 53v. kirjoitti:
Ihan mahtava Ann. Ei irtoripsiä, ei tatuointeja (näkyvissä ainakaan), ei irtolettejä, ei kiharoita. Käyttää tavallisia käytännöllisiä vaatteita. Ei esitä muut kuin on. Suomalainen nainen aidoimmillaan. Esikuva itsellenikin.
Mummo? 53?
Kyllä 53-vuotiaskin voi olla mummo. Ja jopa paljon nuorempikin, jopa 34-vuotiaskin!
Taitaa olla jopa hyvin yleinen mummoksi tulon ikä. Itse on saanut lapsen 25-vuotiaana. Oma lapsi tulee äidiksi / isäksi 28-vuotiaana. Tadaa!
- - - - -
Lapsenlapseni on nyt 8v. Laskeppa siitä.
t: se mummo 53v.
Mutta ei kyllä pitkäkään.
Yritin kerran vastata pitkiä naisia koskevaan kyselyyn, mutta minut heitettiin alamittaisena järveen. Olisi pitänyt olla vähintään 180 cm.