Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
2661/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa Analla botoksia on, ku sitä ei kuulema edes naamaan laiteta?

Otsassa ainakin

Botoxoletettu Ana ei ole yhtä kuin mahdollinen botoxinsa tai rypyt, joita aineella on siloteltu. Kaunis, hyväkroppainen ja tyylikäs joka tapauksessa.

Ja oletteko nyt varmoja Anan botoxeista? Hän on normaalipainoinen, ei laiha ja tuollaiset kasvonpiirteet eivät rypisty niin helposti. Etenkin kun hän ei hiljaisena ja rauhallisena varmaankaan ilmehdi överisti ja vääntele naamaansa.

Tädilläni on hyvin samantyyppiset piirteet, eikä hän ole ryppyinen viellä 70- vuotiaanakaan. Hän on taatusti luomu, ei ole koskaan käyttänyt edes meikkiä.

Olen varma. Pistoshoitoja itsekin antanut.

Pistoshoitoja otsaan saaneilla toisinaan muodostuu ihopoimu nenän ja otsan rajan kohdalla. Julkisuuden henkilöillä, joilla jo ikää, olen tätä nähnyt. Eli kun rypyt lähtee niin poimu kyllä näkyy.

Vierailija
2662/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia otsan alueelle pistoksina, käytetään myös migreenin hoidossa, tämä keino kannattaa kokeilla. On saatu hyviä tuloksia aikaan. Mikäli Analla pistoshoitoa annettu, niin voihan tämä olla myös yksi syy. Hillitty käytöskin voi olla opittua, välttääkseen migreenikohtausta. Muuten ei minulle tietysti kuulu ruotia syitä, sanoinpa vaan, ehkä joku saa tästä tiedosta apua itselleen. Migreeni pilaa helposti kaikki suunnitelmat, pamahtaessa päälle. Ei ole tavallinen päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku täällä jo totesi, pian taas nähdään jakso, jossa Vappu jättää rakastavaiset kuhertelemaan.

"Ette te mua enää tartte. Menkääs siitä". Hehhehee. Aina samat repliikit ja sama hekotus.

Vierailija
2664/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku täällä jo totesi, pian taas nähdään jakso, jossa Vappu jättää rakastavaiset kuhertelemaan.

"Ette te mua enää tartte. Menkääs siitä". Hehhehee. Aina samat repliikit ja sama hekotus.

Vappu vois lähteä jo tästä formaatista vaihtoon. Miia Nuutila takaisin, ei ole lähellekään yhtä narsisti ku Pimiä.

Vierailija
2665/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja jossain seurantajaksossa todetaan, että nähtiin me kerran, mutta yhteydenpito vain hiipui. Lässyn lää.

Vierailija
2666/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuossa sanoisi. Varmaan Vappukin joskus tietää, ettei parisuhdetta muodostu. Jättää kuitenkin tilanteen iloisiin tunnelmiin. Ja onhan niitä onnistumisiakin aika paljon.

Näistä parinhakuohjelmista on syntynyt monta rakkausihmissuhdetta ja monta uutta elämää. Se on hienoa. Ilman tällaisia ohjelmia juuri nämä ihmiset eivät olisi kohdanneet.

Vierailija
2667/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomossa ei näy tietoa siitä milloin uusi jakso tulee. Ei siis taidakaan tulla tänä iltana.

Vierailija
2668/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näkyy tietona to 00:01

Vierailija
2669/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä löydetty kyseenalaisia jusseja tälle kaudelle.

Francesco on ihan lapsen tasolla, eikä todennäköisesti ole edes naisista kiinnostunut.

Norjalainenkin on kaikkea muuta kuin kala vedessä naisten seurassa. Kuolaa vaihtuu suusta suuhun.

Sinan kuvittelee olevansa guru, joka arvostelee alempiaan.

Yksi onnistunut valinta toki löytyy. Ann on hyvä tyyppi. :)

Vierailija
2670/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan koko ohjelmaa ekaa kertaa ja pelkästään Kalastajan vaimon ex-miehen eli Kalastajan takia. Ohjelman tunteville ehkä ihan peruskauraa tämä kaikki, mutta itse olen seurannut lähinnä sormien välistä katsomalla. Miten kiusallinen ohjelma! Ymmärrän joihinkin formaatteihin lähtevät parikymppiset, mutta että yli 5-kymppiset pussailevat ja vihjailevat, että "olemme kaksi aikuista, mitä vain voi tapahtua..." Kyllä, erittäin kiusallista katsottavaa. Ja nyt naiset odottavat jännittyneinä, kenet se Jussi valitsee. Ei hyvää päivää.

Vierailija
2671/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä käärme on vertauskuva kyrpään. Ukko taitaa olla puutteessa, nuolee kaikkia ja vihjaili Sarinkin kanssa, että mitä vain voi tapahtua kun kaksi aikuista on kahdestaan. Jotenkin ällöttävä tapaus, näyttää naiselta kaiken lisäksi.

Eiköhän käärmeessä ollut kyse pelkojen voittamisesta.

Ana on hiljaisena vaikuttanut varmaan vähän nössöltä ja Herra A haluaa matkustella ja tehdä jänniä asioita.

Siksi varmaan teki tämän testin, ehkä hieman kökköistä mutta tuotantoon sopivaa. 😁

Hiljaisuus ei tarkoita nössöyttä, vaan viisautta. On aikaa seurata tilanteita ja reaktioita, kuin heillä jotka ovat suuna päänä. Syvimmissä ja hiljaisimmissa vesissä ne suurimmat kalat uivat. Saattaa käydä niin että salaperäisyys saattaa viedä voiton. Miehet pitävät hiljaisia naisia mielenkiintoisina. Suulaus voi karkoittaa, tai saa maineen "hyvänä jätkänä".

Jos mies pitää (nimenomaan) hiljaisesta naisesta, se tarkoittaa, että kokee tästä olevan vähemmän vaivaa ja haastetta itselleen. 😏

Miestä ei siis oikeastaan edes kiinnosta naisen omat ajatukset - tai onko niitä.

Hiljainen ihminen on minusta tylsä, ellei ole sala-älykkö, joka lausuu harvakseltaan kiteytettyjä viisauksia.

Sanon tämän introverttina naisena, joka puhuu tai sitten ei, tilanteestaja fiiliksestä riippuen.

Älytön lause tuo. Kyllä hiljaisella naisella on oma tahto, omat mielipiteet ja haastetta hänessäkin, vaikkei höpötä koko ajan.

Kysehän on siitä, miten miehet usein kokevat. He kuvittelevat, että hiljainen on säyseä ja mukautuvainen mutta yllättyvät täysin, kun tämä jossain vaiheessa alkaa osoittaa omaa tahtoaan.

Tuon allekirjoitan täysin, että miestä eivät oikeasraan kiinnosta naisen omat ajatukset tai onko niitä. Näin yleensä, toki poikkeuksiakin voi olla.'

Herranen aika sentään. Olin just kutsuilla, joissa koulutetut naiset ja miehet keskustelivat ja esittivät perusteltuja ja fiksuja mielipiteitä maailmanpolitiikasta, kotimaan muutamista kiinnostavista aiheista. Naiset olivat viehättäviä, valveutuneita ja fiksuja, erittäin hyviä keskustelijoita. Mistä ihmeestä kumpuaa tuo väitteesi? Minä ainakin keskustelen mieheni kanssa ihan kaikesta. Olla möllöttääkö pitäisi parisuhteessa ne monet, monet tunnit, kun ei olla sängyssä? En tiedä yhtäkään ihmistä, joka ei keskustelisi puolusonsa kanssa ja pitäisi yhteistä ajatustenvaihtoa tärkeänä!

Tutkimusten mukaan miehet eivät pidä älykkäistä eikä hauskoista naisista. Ainakaan itseään älykkäämmistä tai hauskemmista.

Eli miehet haluaa lähinnä näpsäkän sängynlämmittäjän tai äiti kakkosen joka huolehtii taloudesta.

Masentavaa.

Jep. Tuo huomattu, miehet mielellään käyttävät huumoria hurmatakseen mutta kun nainen sanoo jotain hauskaa ja nasevaa, niin ilme kylmenee ja jos porukassa muita miehiä, niin puhe käännetään muualle, pienen kiusalliseksi tarkoitetun hiljaisuuden jälkeen. Pikkusieluista porukkaa ja sisäänpäin lämpiävää.

Näin juuri. Mies tulkitsee naisen huumorin jotenkin itseään ja älykkyyttään alentavaksi, naisen sutkautus harmittaa miestä, koska hän ottaa kaiken itseensä. Sama pätee kollektiivisesti miesjoukkoon.

Vierailija
2672/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle näkyy tietona to 00:01

Juu, heti puolenyön jälkeen.

*Kieli pitkällä slrp slurp*

Vierailija
2673/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuossa sanoisi. Varmaan Vappukin joskus tietää, ettei parisuhdetta muodostu. Jättää kuitenkin tilanteen iloisiin tunnelmiin. Ja onhan niitä onnistumisiakin aika paljon.

Näistä parinhakuohjelmista on syntynyt monta rakkausihmissuhdetta ja monta uutta elämää. Se on hienoa. Ilman tällaisia ohjelmia juuri nämä ihmiset eivät olisi kohdanneet.

Vapun mukaan viime kaudella 7/8 jussia löysi kumppanin. Siis kävikö oikeasti noin hyvin?! Telkussa saatiin seurata vain neljää paria. Ensi suomiformaatissa kuulemma myös loput 4 jussia näytetään Katsomossa loppuun asti.

Vierailija
2674/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin miellyttävää vaihtelua, että Vappu toteaisi lopuksi, että "Eihän tosta teidän hommasta mitään tule" ja nauraisi räkäisesti päälle, tarjoaisi morsiamelle kyydin kotiin.

Vierailija
2675/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan koko ohjelmaa ekaa kertaa ja pelkästään Kalastajan vaimon ex-miehen eli Kalastajan takia. Ohjelman tunteville ehkä ihan peruskauraa tämä kaikki, mutta itse olen seurannut lähinnä sormien välistä katsomalla. Miten kiusallinen ohjelma! Ymmärrän joihinkin formaatteihin lähtevät parikymppiset, mutta että yli 5-kymppiset pussailevat ja vihjailevat, että "olemme kaksi aikuista, mitä vain voi tapahtua..." Kyllä, erittäin kiusallista katsottavaa. Ja nyt naiset odottavat jännittyneinä, kenet se Jussi valitsee. Ei hyvää päivää.

Kiusallista on myös käyttää tuota ikivanhaa "ei hyvää päivää"- sanontaa.

Vierailija
2676/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se ikivanha? Voi olla. Suomen kieleni ei ole ihan päivitettyä, kun en Suomessa asu, vaan Norjassa, en tosin lähelläkään tuota heidän paikkakuntaansa.

Vierailija
2677/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se ikivanha? Voi olla. Suomen kieleni ei ole ihan päivitettyä, kun en Suomessa asu, vaan Norjassa, en tosin lähelläkään tuota heidän paikkakuntaansa.

Tuossa kohtaa käytetään vielä vanhempaa sanontaa: ei helvetti.

Vierailija
2678/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä OFFISIAL kerju!?!

Vierailija
2679/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asgeir tunkee liskona kieltä kuin Jouko muutama vuosi sitten. :D

Vierailija
2680/3826 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis maksamaan siitä ettei Vappu Pimiää näkyisi televisiossa, lehtien palstoilla tai missään. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän