Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö sinua olla bussissa av:lla? :D

Vierailija
12.04.2015 |

Käytätkö av:ta bussissa tai muissa julkisissa liikennevälineissä? Pälyiletkö ympärillesi etsien silmäpareja? Peitätkö puhelinta kädelläsi (av-logo) tai käännytkö niin, ettei näyttöä näe? Onko sinulla av:n lukemista helpottavaa taktiikkaa? Vai oletko ylpeästi av-mamma missä ikinä tallustatkin? :))

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En misdään tapauksessa selaa av:ta, jos liikennevälineessä on paljon ihmisiä. Jos istun takana ja lähellä ei ole ketään, saatan reteesti av-mammailla.
.
Olen ainakin kerran nähnyt raitiovaunussa jonkun avoimesti lukevan av-ketjua (heti tunnistin sivujen värimaailman). Silloin kyllä hymyilytti. Olisi ollut siistiä tehdä jonkinlainen salainen av-tervehdys, jolla osoittaa solidaarisuutta :D

Vierailija
2/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:28"]
Olen ainakin kerran nähnyt raitiovaunussa jonkun avoimesti lukevan av-ketjua (heti tunnistin sivujen värimaailman). Silloin kyllä hymyilytti. Olisi ollut siistiä tehdä jonkinlainen salainen av-tervehdys, jolla osoittaa solidaarisuutta :D
[/quote]

mikä tällainen salainen av-tervehdys voisi olla? kävellä tunnistetun av-mamman ohitse ja kuiskata/hönkäistä hiljaa hänen kohdallaan: "höö" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:18"]En kehtaa käyttää avta julkisesti mutta kerran bongasin ihka oikean avmamman bussissa! Näpytti sormet sauhuten avlle jotain :D
[/quote]varmaan olin minä.

Vierailija
4/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tullu av-kaapista jo aikaa sitten.

Vierailija
5/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä hävettää, jos joku tulee huoneeseen, koetan saada av:n äkkiä piiloon. Töissä on estetty facebookissa olo, mutta av:tä ne ei ole hoksanneet pistää estoon.

tk-lääkäri

Vierailija
6/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:28"] Olen ainakin kerran nähnyt raitiovaunussa jonkun avoimesti lukevan av-ketjua (heti tunnistin sivujen värimaailman). Silloin kyllä hymyilytti. Olisi ollut siistiä tehdä jonkinlainen salainen av-tervehdys, jolla osoittaa solidaarisuutta :D [/quote] mikä tällainen salainen av-tervehdys voisi olla? kävellä tunnistetun av-mamman ohitse ja kuiskata/hönkäistä hiljaa hänen kohdallaan: "höö" ?

[/quote]

Osoittaa rintapielessä loistavaa käsikakkanauhaa ja kuiskata lempeästi JSSAP.

Vierailija
7/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä :DDD
Joo, pälyilen ympärilleni. Onneksi ainoa bussi, jossa voin av:ta käyttää, on aina melko tyhjä..

Kyseessä siis tunnin matka, paikkureilla en uskaltaisi. Muuten saattaisi mennä pysäkki ohi :D

Vierailija
8/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä lukea av:ta missään. Palstailen junassa, bussissa, duunissa, ratikassa, kahvilassa, ei paljoa vaivaa mitä joku random ohikulkija kelaa ; )

Vierailija
9/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen koulussa ( kyllä olen kouluikäinen) oppilaat katsovat koko aika toisten oppilaiden näyttöjä joten yhtenä kertana joku tuli minulle ja sanoi "omg! Haluatko sä vauvoja?!?" Siitä lähtien olen vain omassa huoneessani aihe vapaalla.

Vierailija
10/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:17"]

Töissä hävettää, jos joku tulee huoneeseen, koetan saada av:n äkkiä piiloon. Töissä on estetty facebookissa olo, mutta av:tä ne ei ole hoksanneet pistää estoon.

tk-lääkäri

[/quote]

Miten tuo on mahdollista? Jos ei pääse nettiin, niin ei pääse av-llekaan.

Vierailija
11/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 pyytää anteeksi. Aivot käänsi facen netiksi. Olen kyllä lekurin tarpeessa....

Vierailija
12/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran junassa edessäni jonkun, joka luultavasti oli täällä. Mieli oli kova kirjoittaa hei sinä junassa "IC49 Helsingistä Ouluun, Seinäjoelta lähtö 16.30, vaunu 7 paikka 49", sinut on nähty. (Paikka vedetty hatusta, juna oli tuo ja päivää en muista, joskus viime marraskuussa. Mutta en kehdannut paljastaa. 

Vierailija
13/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:55"]Aina kun olen koulussa ( kyllä olen kouluikäinen) oppilaat katsovat koko aika toisten oppilaiden näyttöjä joten yhtenä kertana joku tuli minulle ja sanoi "omg! Haluatko sä vauvoja?!?" Siitä lähtien olen vain omassa huoneessani aihe vapaalla.
[/quote]

Minulla on aina ylilauta koulussa koneella taustalla, vaihdan sinne nopeasti, jos joku luokkalainen kävelee ohi tms :D Ylilautaa kukaan ei pidä outona, mutta av:ta joo.

T. 15v tyttö

Vierailija
14/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin töissä esimiehelle palstailusta kiinni, katsoi pitkään mutta oletti luultavasti vain että olen raskaana kun tätä lueskelen... Bussissa en ole kertaakaan miettinyt edes että olisi noloa, joten höö ja JSSAP vain kaikille jotka ovat minut bonganneet! Tosin kirjoittaa en bussissa kehtaisi, selailuasteelle jää.

Vierailija
15/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin melko lihavan ja ruskeehiuksisen naisen av:lla näpyttelemäs. Tuli mieleen että olikohan ammattivalittaja?

Vierailija
16/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kans hävettää julkisilla paikoilla selata tätä. :D Vaikka istuisin esim pysäköidyssä autossa, niin silloinkin vilkuilen ympärilleni, ettei kukaan huomaa. :D

Vierailija
17/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa en ikinä selaa av:ta, jos istun käytävän puolella. Jos pääsen ikkunapaikalle, eikä viereen tule ketään niin av sauhuaa. Mies möläytti joulupöydässä koko suvun kuullen, että "niin sähän luit sieltä vauva-palstalta jonkun jutun tähän tv-sarjaan liittyen?" Meinasin kuolla häpeään ja teki mieli vajota pöydän alle. Aivan kuin pitäisin av:ta jonain raamattuna.

Olen kaapissa vielä.

Vierailija
18/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:24"]Kerran näin melko lihavan ja ruskeehiuksisen naisen av:lla näpyttelemäs. Tuli mieleen että olikohan ammattivalittaja?
[/quote]
Missä päin se oli? Kuvaus sopii myös minuun...

Vierailija
19/54 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:36"]Selailen julkisissa ja jopa joskus hiekkalaatikon reunalla toisella silmällä! Katson kyllä vähän ettei ihan selän takan joku...
[/quote]

Hiekkalaatikolla? Milloin olet lapsen kanssa

Vierailija
20/54 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin paikallisjunassa sellaisen 50-60-vuotiaan ukon älypuhelimella av:lla! Ei siis ollut mikään tyylikäs mies, vaan "ukko".