Uusi vuosi.Mitä lupaat?
Kommentit (18)
En ikinä lupaa. Mutta vuoden vaihetuessa tietenkin pohtii uuden vuoden teemoja. Mitkä asiat ovat esillä, mitä ominaisuunsia tarvitsen.
.sitten otan aina tarot-luennan ja katson tuleeko siitä jotain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lupaan että en lupaa mitään.
Tämä onkin hyvä lupaus.En minäkään lupaa yhtään mitään.
Lupaan itselleni hoitaa raha-asiat kuntoon.
Päällisin puolin ne näyttävätkin olevan kunnossa. Totuus on se, että luottokorteilla on tonneja, klarnalta ja vaikka mistä on osamaksuostoksia sadoilla euroilla. Palkka ei riitä kattamaan kaikkia menoja, joten ryhtiliike on paikallaan. Olen jo aloittanut ja uudenvuodenlupaus itselleni on, että hoidan asian kuntoon, enkä päästä enää lipsumaan.
Rupeen elämään tiukaa elämää taloudellisesti. Kaikki mahdolliset säästökeinot käyttöön. Vuoden päästä katson miten onnistuin.
Lupaan että en ota koronarokotetta
Vierailija kirjoitti:
Mitä? 55,5% ei lupaa mitään.
63,6% ei lupaa mitään.
Elämästä on tullut niin arvaamatonta, ettei passaa luvata yhtään mitään. Painoa olisi tietysti hyvä saada tiputettua, mutta arvaan jo että laiskuus, mukavuudenhalu ja ruokahalu voittaa kumminkin.
En lupaa yhtään mitään! uudet vuodet minulla on koko aikuisikä mennyt lasten tai eläintenhoijatajana. Joten olen aina ollut turvassa uusivuosi. Nyt viimeset 3 v. Kieltäytynyt hoitovastuut ym. Mutta silti omakoti turvassa.Illan torkkuna aamun virkkuna.Jossain vaihessa keskiyötä herään yksin rakettien pauke,Katselen niitä hetken ja sanon itselleni hyvää uutta vuotta ja hyvää yötä.
Meinasin luvata että yritän imuroida ja siivota enemmän (nykyisin imuroin noin kerran kuussa, pölyjä pyyhin tosi harvoin, ei vain ole motivaatiota), ystävän mielestä se oli surkea lupaus joten pitää kai päätyä tekemään "suurempitavoitteinen" kuten hän minulle sanoi, en vaan tiedä että mikä se sitten olisi
Lupaan että teen joka viikko jonkin asian mistä nautin aidosti itse.
Suattaaha se tuo olla että jottai luppannii ja suattaapi olla jotta en.
Mitä ihmettä? 59,3% ei lupaa mitään.Ei voi olla otta?
Nyt lupaan että en lupaa mitään.