Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karva valmisleivässä

Vierailija
27.12.2021 |

yök. Olen nyt pienen ajan sisällä ostanut Lidlistä niitä kaurasydämiä. Molemmilla kerroilla niissä on ollu hius. Hyi helkkari. Taidan tehdä heille asiasta valituksen, ilmeisesti niitä keski-eurooppalaisia tms alihankkijoita voisi paremmin ohjeistaa hygieniasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia oon tehny leivät itse, kun valmisleivissä on jtn karmaa..

Vierailija
2/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikeala on raskas ja persiist myös tuon takia kun pitäisi maagisesti osata hallita jopa hiuksia! Jos halutaan ettei niitä koskaan löydy mistään niin alalle tulee palkata vain kaljuja ja kaikki ilmastoinnit on suljettava, koska karvoja leijailee mistä vaan ja rehellistä työtään tekevät saavat sitten haukkuja ja syyllistämistä osakseen vaikka tekevät sen minkä asialle voivat eli käyttävät työasuja

Vierailija
4/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia oon tehny leivät itse, kun valmisleivissä on jtn karmaa..

karva, mutta pitihän av-mamman tämäkin muuttaa joksikin muuksi.

Vierailija
5/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintarvikeala on raskas ja persiist myös tuon takia kun pitäisi maagisesti osata hallita jopa hiuksia! Jos halutaan ettei niitä koskaan löydy mistään niin alalle tulee palkata vain kaljuja ja kaikki ilmastoinnit on suljettava, koska karvoja leijailee mistä vaan ja rehellistä työtään tekevät saavat sitten haukkuja ja syyllistämistä osakseen vaikka tekevät sen minkä asialle voivat eli käyttävät työasuja

totta mutta miksi ihmeessä (huonoa tuuria?) olen juuri tämän yhden firman leivistä niitä löytänyt? JOtain pitää olla vialla myös tuotantolinjalla, alan epäillä. Eikä ole mikään protesti tms vaan ihan haluaisin ostaa heiltäkin tuotteita mutten kohta pysty. ap

Vierailija
6/6 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä hiuksessa kiinni täi vai miksi se niin kamala oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi