Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle nainen on vain näyttelyesine

Vierailija
12.04.2015 |

Mikä siinä on että miehille on ratkaisevan tärkeää että nainen on kaunis, hoikka, pitkäsäärinen, piukkapeppuinen, terhakkatissinen, törröhuulinen ja mitä lie? Mikä miesten kasvatuksessa menee vikaan, kun he eivät pysty tutustumaan ihmisen sisimpään? Naiset haluavat itselleen puolison, (sielun)kumppanin, toverin, vastavuoroisen ymmärtäjän ja kuuntelijan. Miksi edes puhutaan miesten rakkaudesta, kun sille on aina ulkonäköehdot?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:49"]

Mikä siinä on että miehille on ratkaisevan tärkeää että nainen on kaunis, hoikka, pitkäsäärinen, piukkapeppuinen, terhakkatissinen, törröhuulinen ja mitä lie? Mikä miesten kasvatuksessa menee vikaan, kun he eivät pysty tutustumaan ihmisen sisimpään? Naiset haluavat itselleen puolison, (sielun)kumppanin, toverin, vastavuoroisen ymmärtäjän ja kuuntelijan. Miksi edes puhutaan miesten rakkaudesta, kun sille on aina ulkonäköehdot?

[/quote]

Kirjoittamasi asia pätee niin miehiin kuin naisiin ja ei kaikki ole samanlaisia, minä menen naimisiin ennemmin luonteen kanssa kuin ulkonäön.

Vierailija
22/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mulla on kaunis edustusmuija
[/quote]

Oletko sanonut tuon hänelle?
[/quote]Kauniiksi olen kehunut useinkin, terhakat tissit ja kiinteä herkkuperse, kuntoilee ja syö terveellisesti. Edustusmuijaksi en o viittiny sanoo, voi ottaa hatkat. Ei se mikään penaalin terävin kynä ole. Mutta todella kaunis.
[/quote]

Vitun ihmispersereikä.
Toivon että muijasi hoksaa että on vain näyttelyesine sinulle, pettää sinua parhaan kaverisi kanssa, tartuttaa sinuun kupan ja tyhjentää pankkitilisi, ennen kuin jäät auton alle ja nyyhkit sitten siellä sairaalapedillä kun ei ole ketään näyttelyesinettä joka kävisi katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää haluta pitkäsääristä naista. Tai sitten naisen pitää olla samaan aikaan pitkäsäärinen ja lyhyt.

Vierailija
24/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:53"]

Heitäpä ihan lonkalta joku arvaus, kuinka monta kertaa naiset ovat sanoneet että olen liian lyhyt? Jos tästä aiheesta syntyy jotain miehiä kritisoivaa keskustelua, niin se on kyllä sellainen kaksinaismoralismin riemuvoitto ettei mitään rajaa.

Mies 160 cm

[/quote]

Paha sanoa moniko on sulle suoraan sanonut, mutta se on selvää että niitä naisia jotka ajattelevat niin vaikkeivät sanokaan, on varmaan satakertainen määrä.

T. Toinen "hukkapätkä" mies

Vierailija
25/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei misseillä ole koskaan kainalossa sellaista sympaattista nörttiä, vaan aina joku nhl-pelaaja tai sitten muuten joku menestynyt, pitkä, leveäharteinen ja itsevarma alfa? 

Täh? Häh? Mitä? Just niin, vetäkää käteen jos kuvittelette olevanne jotenkin vähemmän pinnallisia kuin miehet.

Vierailija
26/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nainen on ystävä. Sori, en voi allekirjoittaa ap:n tekstiä.

Vierailija
27/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mulla on kaunis edustusmuija
[/quote]

[/quote]Kauniiksi olen kehunut useinkin, terhakat tissit ja kiinteä herkkuperse, kuntoilee ja syö terveellisesti. Edustusmuijaksi en o viittiny sanoo, voi ottaa hatkat. Ei se mikään penaalin terävin kynä ole. Mutta todella kaunis.
[/quote]

Ja mistähän hyvästä yläpeukut tälle vajakille?

Vierailija
28/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitäpä ihan lonkalta joku arvaus, kuinka monta kertaa naiset ovat sanoneet että olen liian lyhyt? Jos tästä aiheesta syntyy jotain miehiä kritisoivaa keskustelua, niin se on kyllä sellainen kaksinaismoralismin riemuvoitto ettei mitään rajaa.

Mies 160 cm

[/quote]

En mä itsekään voisi seurustella kovin lyhyen miehen kanssa, mutta onhan se nyt IHAN ERI ASIA kuin vaatia jotain veistoksellista ulkonäköä!!! Naisen kuitenkin pitää saada tuntea itsensä naiseksi. Miehille naiset on vaan narsistisen halun jatkeita!

AP

Vierailija
29/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:01"]

Mies 160 cm

[/quote]

Paha sanoa moniko on sulle suoraan sanonut, mutta se on selvää että niitä naisia jotka ajattelevat niin vaikkeivät sanokaan, on varmaan satakertainen määrä.

T. Toinen "hukkapätkä" mies

[/quote]

Liityn jonon jatkoksi :D Mua on nimitelty myös naisten taholta kääpiöksi ja milloin miksikin ja että mun pituinen mies ei edes ole mikään mies. MUTTA kyllä löytyy myös niitä naisia keitä pituuteni ei häiritse. Palauttaa uskon ihmiskuntaan kun sellaisia osuu kohdalle :)

Vierailija
30/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:08"]

Mies 160 cm

[/quote]

En mä itsekään voisi seurustella kovin lyhyen miehen kanssa, mutta onhan se nyt IHAN ERI ASIA kuin vaatia jotain veistoksellista ulkonäköä!!! Naisen kuitenkin pitää saada tuntea itsensä naiseksi. Miehille naiset on vaan narsistisen halun jatkeita!

AP

[/quote]

Niin siis sä vaadit miehiltä jotain mihin ne ei voi edes itse vaikuttaa ja millä ei ole edes mitään funktiota elämässä (toisin kuin terveellä rasvaprosentilla ja lihasvoimalla)? Kuka vittu sä olet arvostelemaan?

T. Se 160 cm mies

Vierailija
31/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:52"]

Niin. Rumatkin miehet katsovat oikeudekseen ladella ulkonäköehtoja, vaikka itselläänkään ei ole juuri hurraamista sillä saralla..

[/quote]

Ja epävarmat naiset hakevat itsevarmaa miestä, vaikkeivät itse uskalla edes suuta avata. Ei voi miehiä arvostella tässäkään asiassa.

Vierailija
32/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:12"]

Mies 160 cm

[/quote]

AP

[/quote]

Niin siis sä vaadit miehiltä jotain mihin ne ei voi edes itse vaikuttaa ja millä ei ole edes mitään funktiota elämässä (toisin kuin terveellä rasvaprosentilla ja lihasvoimalla)? Kuka vittu sä olet arvostelemaan?

T. Se 160 cm mies

[/quote]

En tiedä, ei ollut tarkoitus loukata tai mitään. En jotenkin oo koskaan ajatellut asiaa tuosta näkökulmasta. Onhan siinä pointti että pituuden tavoittelulle ei ole parempia objektiivisia perusteita kuin kauneudenkaan ja onhan sitäkin todistettu että kauneus korreloi terveyden ja hedelmällisyyden kanssa ja ääh... en tiedä enää edes miksi aloitin koko keskustelun.

AP

Vierailija
33/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaadi mieheltä mitään muuta kuin sen, että huolehtii hygieniastaan (ei haise ja ole rasvainen ja limaisen oloinen), omaa perustason maalaisjärjen (ei ole ihan umpityhmä tallukka, rasisti tai sovinistinen) ja osaa elää myös itsenäisesti.

Ulkonäöllä ja pituudella ei muuten ole niin väliä, mutta en halua alkaa passaamaan mitään mieslasta.

Itse olen ihan perusnätti nuori nainen, 162 cm pitkä ja 54kg painava. Vaikka itse en ole koskaan arvostellut yhdenkään miehen ulkonäköä, on minulle alettu pidemmissä suhteissa napisemaan ulkönäöstäni/luonteestani. Yhdelle olin liian pitkä ja painava, yhden mielestä olen liian helppo kun en vaadi mieheltä mitään enkä suutu koskaan turhasta ja tykkään olla oma-aloitteinen suhteessa (wtf?).

Saa nähdä mistä seuraava pistää suhteen poikki, jos sellaista joskus tulee.

Vierailija
34/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä sisäisesti kauniita naisia löytyy? Tinderistä?

Vierailija
35/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 160 cm

[/quote]

AP

[/quote]

minä, minä, minä

Vierailija
36/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole oikein vaatia keneltäkään mitään jos ei itsekään suostu täyttämään mitään kriteerejä. Jos on toiselle tiukkojakin ulkonäkövaatimuksia niin paree itsekin sitten täyttää sellaiset sen toisen näkökulmasta.

Vierailija
37/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaatettaa tyttöystäväni avioliittomme alussa mieleisekseni, mutta lopetin sen kun huomasin muidenkin miesten kiinnostuvan hänestä. Minusta tuli mustis ja kateellinen, kun vaimoni olikin liian viehättävä. Siis hän on nykyinen vaimoni, tai ollut jo kolmekymmentävuotta.

Vierailija
38/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tyhmä nainen ei ole edustusmuija.

Vierailija
39/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:26"]

Minä en vaadi mieheltä mitään muuta kuin sen, että huolehtii hygieniastaan (ei haise ja ole rasvainen ja limaisen oloinen), omaa perustason maalaisjärjen (ei ole ihan umpityhmä tallukka, rasisti tai sovinistinen) ja osaa elää myös itsenäisesti.

Ulkonäöllä ja pituudella ei muuten ole niin väliä, mutta en halua alkaa passaamaan mitään mieslasta.

Itse olen ihan perusnätti nuori nainen, 162 cm pitkä ja 54kg painava. Vaikka itse en ole koskaan arvostellut yhdenkään miehen ulkonäköä, on minulle alettu pidemmissä suhteissa napisemaan ulkönäöstäni/luonteestani. Yhdelle olin liian pitkä ja painava, yhden mielestä olen liian helppo kun en vaadi mieheltä mitään enkä suutu koskaan turhasta ja tykkään olla oma-aloitteinen suhteessa (wtf?).

[/quote]

Perusnätti = vitun ruma

t. M21

Vierailija
40/55 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:26"]

[/quote]

Perusnätti = vitun ruma

t. M21

[/quote]

komp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme