Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö treenatessakin näyttää hyvältä?

Vierailija
12.04.2015 |

Olen alkanut laittaa merkille (fitnessbuumin levitessä käsiin) kuinka aikuiset kaverini tuntuvat kiinnittävän enemmän ja enemmän huomiota siihen miltä näyttävät treenatessaan, kuin siihen itse treeniin/hyvään oloon. 30+ ystäväni julkaisevat reisistään, takapuolistaan, uusista juoksuhousuistaan ja lenkkareistaan kuvia sosiaaliseen mediaan ja eräs tuttavani meikkaa ja laittaa hiukset ennen kuin lähtee juoksemaan.

Siis mitä ihmettä? Mahdan minä olla melkoinen suohirviö kun juoksen tukka laittamatta ja naama ihan luonnontilassa tuolla. En kyllä kehtaisi kuvaakaan ottaa, sen verran punainen ja kiiltelevä se naamakin on. Kalliit lenkkarit tosin on, koska juoksen aktiivisesti ja niistä en tingi, housut ja paidat on ensisijaisesti valittu sillä kriteerillä miten ne hengittävät muuta muutoin... Aivan sama. Olen kyllä muutoin ihan itseäni laittava, viehättävä kolmekymppinen nainen mutta olen aina ajatellut että lenkkipolulle en ryhtyisi tälläytymään. Olenko jo ainut? Milloin treenaamisestakin tuli niin ulkonäkökeskeistä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia naisilla on tiukat juoksu- ja treenitrikoot, mutta miehet käyttävät väljää ja peittävää varustusta? Juoksijoillakin vaikka alla olisi tyköistuvat spandeksit, päällä on usein esim. lökösortsit. 

Vierailija
22/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:22"]Minkä takia naisilla on tiukat juoksu- ja treenitrikoot, mutta miehet käyttävät väljää ja peittävää varustusta? Juoksijoillakin vaikka alla olisi tyköistuvat spandeksit, päällä on usein esim. lökösortsit. 
[/quote]
Kyllä nykyään aika monilla miehillä alkaa jo olla ihan juoksutrikoita.

Mulla ainakin ne lököttävät housut hiertää usein inhottavasti tai meinaavat tippua jalasta tai sitten pitää kiristää niin tiukalle että puristaa. siksi tiukat housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:22"]

Minkä takia naisilla on tiukat juoksu- ja treenitrikoot, mutta miehet käyttävät väljää ja peittävää varustusta? Juoksijoillakin vaikka alla olisi tyköistuvat spandeksit, päällä on usein esim. lökösortsit. 

[/quote]

Kyllä miesjuoksijoilla on pääasiassa tiukkoja juoksutrikoita... Ainakin tosissaan juoksevilla.

Ja mene kuule katsomaan naisten urheiluvaateosastolle. Sitä joutuu ostamaan mitä tarjotaan ja siellä ei suurimmaksi osaksi muita vaihtoehtoja ole kuin tiukkoja vaatteita.

Vierailija
24/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on jo sen verran itsetuntoa että menen luonnollisessa lookissa, ei oo kuntosalilla nk kuntosalille tarkoitettuja vaatteita, tavalliset verkkarit, pusero trikoo ja sattuu välillä tulemaan reikäinenkin mukaan.

Vierailija
25/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:53"]

Huomiota hakevat miehiltä.

[/quote]

Ei välttämättä. En itse pysty menemään minnekään edes treenaamaan ilman meikkiä & hiustenlaittamista, johtuu huonosta itsetunnosta. Luulen olevani ilman laittautumista niin ruma, että keräisin epätoivottua huomiota, meikki neutralisoi muuten ruman naamani.

[/quote]

Kunhan et vaan käytä hajuvesiä missään suljetussa tilassa. Salillakin joskus törmää hajuvesilöyhkäpommeihin. Pahimpia ovat uimahallien vesijuoksijat meikeissään ja hajuvesissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän