Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö treenatessakin näyttää hyvältä?

Vierailija
12.04.2015 |

Olen alkanut laittaa merkille (fitnessbuumin levitessä käsiin) kuinka aikuiset kaverini tuntuvat kiinnittävän enemmän ja enemmän huomiota siihen miltä näyttävät treenatessaan, kuin siihen itse treeniin/hyvään oloon. 30+ ystäväni julkaisevat reisistään, takapuolistaan, uusista juoksuhousuistaan ja lenkkareistaan kuvia sosiaaliseen mediaan ja eräs tuttavani meikkaa ja laittaa hiukset ennen kuin lähtee juoksemaan.

Siis mitä ihmettä? Mahdan minä olla melkoinen suohirviö kun juoksen tukka laittamatta ja naama ihan luonnontilassa tuolla. En kyllä kehtaisi kuvaakaan ottaa, sen verran punainen ja kiiltelevä se naamakin on. Kalliit lenkkarit tosin on, koska juoksen aktiivisesti ja niistä en tingi, housut ja paidat on ensisijaisesti valittu sillä kriteerillä miten ne hengittävät muuta muutoin... Aivan sama. Olen kyllä muutoin ihan itseäni laittava, viehättävä kolmekymppinen nainen mutta olen aina ajatellut että lenkkipolulle en ryhtyisi tälläytymään. Olenko jo ainut? Milloin treenaamisestakin tuli niin ulkonäkökeskeistä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
2/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kukin tyylillään. Treeni on pääasia ja jos samalla haluaa näyttää erityisen hyvältä, niin siitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota hakevat miehiltä.

Vierailija
4/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näytän hyvältä ilman meikkiäkin. Huonoksi iholle juosta ja treenata meikit naamassa. Päivän päätteeksi treenatessa en pese naamaa mutta aamulla treenatessa vaan hiukset ponnarille ja naama luonnontilassa.

Vierailija
5/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin treeni on pääasia mutta ne takapuolikuvat instagramissa.. No joo, ehkä ei saisi arvostella. Kaippa se on nykypäivää ja minä olen jo vähän vanha käpy :) -ap

Vierailija
6/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:53"]

[/quote]

Ei välttämättä. En itse pysty menemään minnekään edes treenaamaan ilman meikkiä & hiustenlaittamista, johtuu huonosta itsetunnosta. Luulen olevani ilman laittautumista niin ruma, että keräisin epätoivottua huomiota, meikki neutralisoi muuten ruman naamani.

Vierailija
7/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:53"]

[/quote]

Ei välttämättä. En itse pysty menemään minnekään edes treenaamaan ilman meikkiä & hiustenlaittamista, johtuu huonosta itsetunnosta. Luulen olevani ilman laittautumista niin ruma, että keräisin epätoivottua huomiota, meikki neutralisoi muuten ruman naamani.
[/quote]

Mutta nämä kuvat nettiin? Mies21

Vierailija
8/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:53"] Huomiota hakevat miehiltä. [/quote] Ei välttämättä. En itse pysty menemään minnekään edes treenaamaan ilman meikkiä & hiustenlaittamista, johtuu huonosta itsetunnosta. Luulen olevani ilman laittautumista niin ruma, että keräisin epätoivottua huomiota, meikki neutralisoi muuten ruman naamani. [/quote] Mutta nämä kuvat nettiin? Mies21

[/quote]

En siitä analysoi sen enempää kun sitä en harrasta, mutta kaipa se on tietynlaista egobuustausta laittaa kuvia nettiin jos ei oikeassa elämässä saa tarpeeksi huomiota miehiltä/yleisesti muilta :D

Vierailija
9/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ulkonäkökeskeistä. Kaikki naisten elämä nykyään. Vaatii vaan hyvän itsetunnon ettei lähde siihen mukaan vaan omaa rohkeutta olla oma itsensä. Hyvä itsetunto oikeasti näkyy. Mitkään pakkelikerrokset tai hiuslisäkkeet eivät sitä voita.

Vierailija
10/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ainakin vähän katon miltä näytän ennen kuin lähden juoksulenkille. Varsinkin kun täälläpäin ei ole mitään lenkkipolkuja niin joutuu ihan autotiellä asutuksen keskellä loikkimaan. Harjaan hiukset ja kiinnitän taakse ja saatan käydä naaman läpi puuterihuiskulla. Kun meikki on ollu semmoset kahdeksen tuntia naamassa niin ei näytä ihan niin hyvälle mitä aamusta.

N18

Vierailija
11/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kuvia minäkin ihmettelen.. Eri asia on toki nämä before-after kuvat. Ja erikseen sitten nämä.. huomionkerjuukuvat. Kukin tyylillään kyllä mutta kyllä ne minua aina vähän säälittävät.

Vierailija
12/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään.. :D Ite hikoilen ensimmäisenä ja kovasti päästä ja naamasta..! :D Siinä ne pakkelit karisis. Itse treenaan kestävyysurheilua tavoitteellisesti ja suoraan sanottuna näytän varmasti ap:n mainitsemalta suohirviöltä välillä, mitäpä tuosta. Ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee.  Varusteet ja vaatteet on tärkeät, eritysesti niiden ominaisuudet ja kiva ulkonäkö niissä on plussaa ja se omalta osaltaan motivoikin! 

Kai se on pääasia että liikkuu. 

Vierailija
13/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:57"]No kyllä mä ainakin vähän katon miltä näytän ennen kuin lähden juoksulenkille. Varsinkin kun täälläpäin ei ole mitään lenkkipolkuja niin joutuu ihan autotiellä asutuksen keskellä loikkimaan. Harjaan hiukset ja kiinnitän taakse ja saatan käydä naaman läpi puuterihuiskulla. Kun meikki on ollu semmoset kahdeksen tuntia naamassa niin ei näytä ihan niin hyvälle mitä aamusta.

N18
[/quote]

En ole ap mutta ehkä tuossa aloituksessa ei ihan tuota ajettu takaa.

Vierailija
14/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä liikunta ei oo enää niin muusta elämästä irrotettua kuin joskus ennen, joten jotkut tykkää sitte panostaa ulkonäköönsä silloinkin kun liikkuvat, kuten muutenkin arjessaan. Mä olen liikkunu ja liikun hyvinkin rönttösissä kamppeissa, nätit ja hengittävät vaatteet kyllä parantaa motivaatiotakin. Muuten en kyllä minäkään viitsi laittautua, hiukset ja naama saa olla semmosenaan, enkä myöskään suostu hajustamaan itseäni ennen liikkumista, olen sitä mieltä että hikisenä saakin haista (menen toki heti liikunnan jälkeen suihkuun).

Vierailija
15/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:57"]No kyllä mä ainakin vähän katon miltä näytän ennen kuin lähden juoksulenkille. Varsinkin kun täälläpäin ei ole mitään lenkkipolkuja niin joutuu ihan autotiellä asutuksen keskellä loikkimaan. Harjaan hiukset ja kiinnitän taakse ja saatan käydä naaman läpi puuterihuiskulla. Kun meikki on ollu semmoset kahdeksen tuntia naamassa niin ei näytä ihan niin hyvälle mitä aamusta.

N18
[/quote]

En ole ap mutta ehkä tuossa aloituksessa ei ihan tuota ajettu takaa.
[/quote]

Totta, voi olla. Mutta pitää ottaa huomioon että monet ihmiset käyvät urheilemassa työ/koulupäivän jälkeen ja aika harvat pesevät meikkejään pois tässä välissä. Sen vaan tahdoin sanoa

Vierailija
16/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Mitään ei "pidä". Ainoat asiat asiat joitaa pitää tehdä on verojen maksu ja kuoleminen.

Vierailija
17/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin vain pimeällä juoksemassa ja puuskuttamassa naama punaisena jossain epätrendikkäissä kuteissa, niin ei ollut mitään väliä. Nyt alkaa vaikeutua, kun illat ovat jo niin valoisia, mutta sateella juoksu on aika hyvä vaihtoehto, koska lenkkipolut tyhjillään.

Vierailija
18/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:53"]Huomiota hakevat miehiltä.
[/quote]

:D Ihana miten kaikesta naisten laittautumisesta ja ulkonäöstään huolta pitämisestä päästäön aina miehiin.

Vierailija
19/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan salilla mieti miltä näytän tai miltä muut näyttävät. Keskityn treeniini.

Vierailija
20/25 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:17"]Minä en ainakaan salilla mieti miltä näytän tai miltä muut näyttävät. Keskityn treeniini.
[/quote]

Hiukset laitan kiinni ihan käytännön syistä ja vaatteet ovat tilanteeseen ja treeniin sopivat ja juoksulenkillä sään mukaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi