Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idyllinen sunnuntaiaamu - kerro rehellisesti!

Vierailija
12.04.2015 |

Kerro rehellisesti millainen sunnuntaiaamu sinulla on tänään ollut. Itselläni rauhallinen, auringonvalo siivittyy verhojen läpi ja nautiskelen aamukahvia yksin. Muu perhe tuhisee onnellisena sängyissään. Tänään vietämme perheaikaa.

Totuus : heräsin niskakipuun ja otin särkylääkkeen. Auringonvalo paljastaa pölyt joten vedän verhoja ikkunan eteen. Mies kuorsaa kovaa. 11v on hereillä ja pelaa eikä tuu aamupalalle vaikka oon pyytäny jo kolme kertaa. Juon tässä kahvia. Tänään varmaan ihan tavallinen päivä, kuka tekee mitäkin. EHKÄ pihahommia yhdessä jos saan porukan innostumaan (tuskin!)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin seiskalta 2-vuotiaan kanssa, katsottiin lastenohjelmia, syötiin riisipuuroa ja mentiin pihalle. Ei ehditty kauaa olla kun vesisade alkoi.

Vierailija
2/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula jatkuu...

Vituttaa tämä yksinäisyys! Odotan vain että pääsen huomenna töihin!

Kumppanittomuus vaivaa kokoajan mieltä! Olen oikeasti hyvännäköinen ja mukava ihminen mutta silti yksin...

Sen vuoksi viini on alkanut maistumaan viime aikoina enemmän ja enemmän... Ei huvita edes lähteä kaupungille kun ei sieltä kuitenkaan ketään löydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:55"]Krapula jatkuu...

Vituttaa tämä yksinäisyys! Odotan vain että pääsen huomenna töihin!

Kumppanittomuus vaivaa kokoajan mieltä! Olen oikeasti hyvännäköinen ja mukava ihminen mutta silti yksin...

Sen vuoksi viini on alkanut maistumaan viime aikoina enemmän ja enemmän... Ei huvita edes lähteä kaupungille kun ei sieltä kuitenkaan ketään löydy
[/quote]

Voi :( kyllä sinäkin vielä jonkin löydät!
Mutta jos viiniä kuluu liikaa, niin katso ettei tuleva kumppani ole samanmoinen. Siitä harvemmin hyvää seuraa.

Vierailija
4/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellinyt vauvan ja miehen kanssa, vietetty perheaikaa, nyt hätistin miehen vauvan kanssa kummisedän luokse ja kauppaan että saan olla hetken yksin :D

Vierailija
5/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli 10 mutta makoilin sängyssä tunnin. Söin äskön aamupalan (hapankorppua, appelsiini ja smoothie) ja nyt juon kahvia ja syön suklaata;) perus sunnuntai...

Vierailija
6/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin ja haluun mennä takasin nukkumaan, kun tää mun rakas mieheni pyörätuolis ja aivoton. Ei jaksa ei. No keitin mä sille puurot ja laitoin lääkkeet. Mä haluun kans kaffit sänkyyn. 

Vierailija
7/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7. Käynyt koiran kanssa aurinkoisella aamukävelyllä. Rakastellut ja käynyt suihkussa. Syönyt aamupalaa lueskellen samalla. Laittanut hiukset. Rapsutellut lemmikkejä. Kohta lähdetään kyläreissulle.

Vierailija
8/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin hiukan kahdeksan jälkeen, muu perhe samoihin ikoihin. Olen ollut kipeä ja vielä on kova yskä. Menin sohvalle lukemaan, mies haki mulle laatikolta   Hesarin, keitti kahvit ja toi kupin nokaneteen. Mies laittøi itselleen ja lapselle aamupalaa, ja lapsi ruokki jahoiti kissat. Raahauduin ylös ja tein kannullisen hedelmäsmoothieta, ja lipitin sitä.  Lapsi teki fysiikantehtäviä, mies oli koneella, nyt molemmat on työhuoneessa katsomassa tietsikalta eilistä laukkakilpailua. Itse jatkan makoilua ja lukemista.

Vierailija
9/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli yhdeksän aikaan aamulla. Unet jäi vähän lyhyeksi kun treffasin kavereita eilen ja venähti kahteen asti että pääsen nukkumaan. Söin puuroa ja eilistä omenapiirakkaa ja makoiltiin miehen kanssa vähän aikaa. Seksiä tekisi mieli mutta ei tuo anna.

Vierailija
10/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: mies heräsi aikaisin ja meni sohvalle tekemään sudokuja, minä jatkoin vielä unia klo 09 saakka mikä on mulle täysi poikkeus. Heräsin päänsärkyyn kuten useimpina aamuina, taisi olla uniapneakohtauksia. Keiteltiin kahvia ja tehtiin munakasta, lapset nukkuivat 10.30 saakka. Rauhallinen aamu. Sitten pesin 4 isoa  ikkunaa ulkoa

Vierailija
11/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin siihen, että kissa laittoi ripaskaksi olkkarissa ja kolina ja pauke oli ihan järkyttävä. Nousin ylös, keitin kahvit. Yritin lukea hyvää kirjaa, mikä ei onnistunut, koska kissa päätti, että nyt on aika huomioida häntä. Jossain vaiheessa puolisokin nousi sängystä ja alkoi mäkättää jostakin turhanpäiväisestä. En jaksanut väsätä aamiasta, vaan söin puoli pussillista karkkia nälkääni.

N22

Vierailija
12/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin sohvalta koiran kanssa. Mies oli poikien saunaillassa eilen ja siirryin sohvalle nukkumaan kesken yön, kun mies kuorsaa humalassa kovasti. Klo 9 aikaan mies heräsi ja pyysi minua viereen köllimään. Makoiltiin tunnin ajan sängyssä ja juteltiin miehen illasta ja asuntonäytöstä, johon tänään menemme. Klo 10 aikaan noustiin ja päätettiin mennä aamusaunaan. Saunottiin rauhassa ja vilvoiteltiin aurinkoisella pihalla. Mies tilasi kebabia ja itselleni keitin kaurapuuroa. Nyt katsellaan telkkua ja tunnin päästä on asuntonäyttö samassa kaupungissa. Eiköhän miehen pahimmat krapulaoireet ole siihen mennessä hävinnyt, kun on jo aika skarppi.

Vierailija
13/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että meidän aamu oli parhaasta päästä. Idyllisiä ne eivät ole koskaan. Heräsin kun 5v nousi n.07. Haki nätisti tabletin ja alkoi pelata hiljaa. Nousin vessaan, koska olin heräillyt jo monta kertaa yöllä hätään (illalla join runsaasti kokista ja harrastettiin rajumpaa seksiä

Vierailija
14/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aika hyvä sunnuntaiaamu. Aina ei kyllä ole.

Heräsin puoli kymmeneltä ja kävin suihkussa. 10-v heräsi samoihin aikoihin. Tiskasin hiukan ja laitoin pesukoneen päälle.

Vähän kyllä mäkätin 10-veelle siitä, ettei ollut siivonnut pääsiäiskoristeita huoneestaan kuten oli luvannut viikolla tehdä.

Syötiin brunssi/aamiainen. Keitettyjä munia, riisimuroja ja hedelmiä. Juteltiin mukavia.

Piti polkea kirppikselle, mutta en lähdetty sateen takia. 10-v lueskeli mainoslehtiä ja minä tulin koneelle.

Vierailija
15/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 11.00  ja heti tekemään pojille ruokaa. 11v. Kiljuu ruokaa ja minä laitan ja samalla pesen kirppikselle kamaa ja hinnoittelen. 13.00 sain vasta aamukahvini ja kohta lähden laittamaan taas kirppiskamaa.

Kohta kirppikselle ja mies vie pojan uimaan, harrastaa kilpauintia ja ruikkaaa uimisen jälkeen Heseen. Keittiön lattia on paskainen ja ovet myös. Ihana ilma ulkona ja tuo kaiken lian esille. Nyt vaan ei ehdi siivoilla. 

Vierailija
16/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin eilisen treffiseurani yöksi, koska kaipasin kainalossa nukkumista. Kainalo oli täydellinen, nukuin hyvin, vähän pussailtiin. Aamulla heräsin samasta paikasta, kävin suihkussa ja kömmin takaisin peiton alle. N. kaksi tuntia sitten mies lähti, nyt olen kaivanut pakkasesta pitsaa ja jäätelöä, sekä nauttinut toimettomasta sunnuntaista :)

Vierailija
17/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7.30 siihen, kun teini vetäisi omassa huoneessaan verhot auki ja valaisi samalla myös meidän makuuhuoneen. Nousin ylös, luin Hesaria ja litkin 2 kuppia teetä. Teini jäi siivoamaan huonettaan ja lähdin miehen kanssa reippaalle metsäkävelylle, jossa vierähti 45 min. Takaisintultuani tein vielä lyhyen punttitreenin kotona, jonka jälkeen kävin suihkussa ja luin Hesarin loppuun.

Puolen päivän aikaan tein ruuan ja jatkoin muuta lukemista. Samalla vilkuilin ulos, josko lähtisi pihahommiin, mutta se vähän venähti kun siivoilin ohimennen taloa. Teini teki läksyjä ja luki kokeisiin.

Nyt notkun vähän aikaa av:lla ja kohta lähden sinne pihahommiin. Voi olla, että pitää piipahtaa ruokakaupassakin jossain vaiheessa.

Iltapäivällä todennäköisesti kuulustelen teinin koealueen, teen toisen ruuan ja loppuillasta tillitän töllötintä ja jatkan ohimennen siivoilua (laittelen roippeita paikoilleen).

Aika samansuuntaisia on meidän muutkin sunnuntait...

Vierailija
18/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:55"]

Krapula jatkuu... Vituttaa tämä yksinäisyys! Odotan vain että pääsen huomenna töihin! Kumppanittomuus vaivaa kokoajan mieltä! Olen oikeasti hyvännäköinen ja mukava ihminen mutta silti yksin... Sen vuoksi viini on alkanut maistumaan viime aikoina enemmän ja enemmän... Ei huvita edes lähteä kaupungille kun ei sieltä kuitenkaan ketään löydy

[/quote]

Oon hei löytänyt ihan pomminvarman paikan tavata miehiä. Se on Verkkokaupan myymälä Jätkäsaaressa. Se on iltaisin ihan täynnä miehiä. Varmaan monet olis mieluummin kotona kullan kainalossa. Menkää nyt hyvät sinkkunaiselle sinne!

Vierailija
19/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin läpi yön kaikenlaiseen mölinään. Lopulta heräsin kunnolla kahdeksalta ja kampesin itseni ylös seinän ja toisen ihmisen välistä. Olin nukkunut litistyneenä siinä koko yön. Meitä oli viisi tyyppiä samassa sängyssä. Keräsin kimpsuni ja kampsuni ja juoksin junaan, kun ne vihdoin alkoi taas kulkea. Kotiin päästyä söin paaaaaljon ruokaa ja menin takas nukkumaan.

Vierailija
20/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi loistavasti. Koiran kanssa pitkällä metsälenkillä, sen jälkeen suihku ja kahvit. Sitten heräsi pahantuulinen ja kiukutteleva teini ja siitä alkoi suunnaton vitutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä