Lapsi kännissä kotiin
Kommentit (30)
Onko nää vitsejä vai oikeesti äidit noin sinisilmäsiä, ihan naurattaa :D "eipä tuota paljon viina tunnu kiinnostavan" joo, siis äitillehän siitä nimenomaan ensin ilmotetaan kun se alkaa kiinnostaa?? :D monukos näistä "ei oo tullu kännissä KOTIIN" on ollut kaverilla "yökylässä" hmmm. :D
Tiedän ettei ole koin aiemmin juonut tai sitten on ajanut mopolla kännissä
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:52"]Onko täällä muka joku, joka ei ole ollut itse 17-vuotiaana kännissä? Mun mielestä tollasesta on ihan turha mitään stressiä ottaa, koska toi on ihan normaalia. Ja joojoo, totta kai laillisesti saisi vasta vuoden kuluttua juoda, mutta silti hei haloo :D Jos olisin sinä niin olisin vain tyytyväinen, että tuli edes kotiin.
[/quote]
Minä. En juonut teininä. Enkä juo vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:20"]
Ei koskaan. Poika 19v urheilija
[/quote]
Nämä yleensä ratkeaa ryyppäämään vanhempina ja ajautuu alkoholisteiksi.
[/quote]
Höpö höpö. Taidat olla katkera juoppoteinin mutsi. Nykynuorista tosi moni on raitis. Lisääntynyt paljon.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:52"]
Onko täällä muka joku, joka ei ole ollut itse 17-vuotiaana kännissä?
[/quote]
Varmasti vaikka kuinka monta, mm. minä. Omat lapseni ovat nyt 21v, 19v ja 16v. Kukaan ei ole vielä tullut kännissä kotiin.
[/quote]
Mihinkähän he on sitten menneet..?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:39"]Onko nää vitsejä vai oikeesti äidit noin sinisilmäsiä, ihan naurattaa :D "eipä tuota paljon viina tunnu kiinnostavan" joo, siis äitillehän siitä nimenomaan ensin ilmotetaan kun se alkaa kiinnostaa?? :D monukos näistä "ei oo tullu kännissä KOTIIN" on ollut kaverilla "yökylässä" hmmm. :D
[/quote]
Minä oon 16 v. Ja en juo. Ei kukaan kavereistakaan juo. Yökylässä katsotaan filmejä ja leivotaan tms.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:52"]
Onko täällä muka joku, joka ei ole ollut itse 17-vuotiaana kännissä? Mun mielestä tollasesta on ihan turha mitään stressiä ottaa, koska toi on ihan normaalia. Ja joojoo, totta kai laillisesti saisi vasta vuoden kuluttua juoda, mutta silti hei haloo :D Jos olisin sinä niin olisin vain tyytyväinen, että tuli edes kotiin.
[/quote]
Olen 45 v enkä vielä ole ollut kännissä. :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:39"]Onko nää vitsejä vai oikeesti äidit noin sinisilmäsiä, ihan naurattaa :D "eipä tuota paljon viina tunnu kiinnostavan" joo, siis äitillehän siitä nimenomaan ensin ilmotetaan kun se alkaa kiinnostaa?? :D monukos näistä "ei oo tullu kännissä KOTIIN" on ollut kaverilla "yökylässä" hmmm. :D
[/quote]
Kerron sulle uutisen. Osa teineistä ei juo.
Terveisin fiksu 17 v. Joka ei juo ja osaa silti pitää hausksa. Ilman alkoa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:20"]
[/quote]
[/quote]
Olet täysin väärässä. Suurimmalla osalla alkoholisteista rankka juominen alkanut jo teinivuosina.
Päihdetyön tekijä
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:20"]
[/quote]