Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työtön ei saisi ryypätä?

Vierailija
12.04.2015 |

Miksi te työttömien työssäkäyvät puolisot valitatte heti jos työtön ryyppää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:01"]

Stressin lievittämiseen on paljon terveellisempiä ja tehokkaampia tapoja kuin ryyppääminen.

[/quote]

Mutta ei mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa sekapäisenä sönkkäävä on aina yhtä ikävä, olipa hän sitten opiskelija, eläkeläinen, yrittäjä tai mikä tahansa. Kuinka aloittaja kuvittelee työttömän humalaisen olevan yhtään mukavampaa seuraa?

Vierailija
25/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:03"]

Stressin lievittämiseen on paljon terveellisempiä ja tehokkaampia tapoja kuin ryyppääminen.

[/quote]

Mutta ei mukavampaa.

[/quote]

Ainoa syy työttömällä stressiin on, jos on juustonaksut loppu ja lenkkareista nauhat umpparissa eikä pääse huoltikselta hakemaan lisää. Ameeballa ei niitä stressin aiheita liiemmin ole. 

Vierailija
26/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:03"]

[/quote]

Mutta ei mukavampaa.

[/quote]

Ainoa syy työttömällä stressiin on, jos on juustonaksut loppu ja lenkkareista nauhat umpparissa eikä pääse huoltikselta hakemaan lisää. Ameeballa ei niitä stressin aiheita liiemmin ole. 
[/quote]Voi kuule, rahahuolet. :(

Vierailija
27/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vai nyt on alkoholinkäyttäjien vuoro.

Ensin tuli kollektiivinen hyväksyntä haukkua ja alistaa tupakoitsijoita, sitten lihavat sai kyytiä ja nyt on enää jäljellä alkoholinkäyttäjät. :D 

Ja jälleen mua ihmetyttää mikä meissä kansana on vialla, kun saadaa ihan liian kovat kiksit siitä että saadaan paheksua toista tuntematonta?!

Vierailija
28/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:03"]

[/quote]

Mutta ei mukavampaa.

[/quote]

[/quote]

Toi nyt on ihan paskapuhetta. 2000 luvun alussa olin työttömänä vuoden ja jatkuva ahdistus päällä kun rahat ei riitä mihinkään. Nyt kun on töissä ja rahapulaa ei ole koskaan, niin ei kyllä ole minkäänlaista stressiäkään.

Vierailija
29/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:22"]

Ja jälleen mua ihmetyttää mikä meissä kansana on vialla, kun saadaa ihan liian kovat kiksit siitä että saadaan paheksua toista tuntematonta?!

[/quote]

Kun pääsee anonyyminä paheksumaan, niin sitten annetaan purkautua kaikki mikä ei itseä mielytä.

Vierailija
30/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:22"]

Jaahas, vai nyt on alkoholinkäyttäjien vuoro.

Ensin tuli kollektiivinen hyväksyntä haukkua ja alistaa tupakoitsijoita, sitten lihavat sai kyytiä ja nyt on enää jäljellä alkoholinkäyttäjät. :D 

[/quote]

Itse en ainakaan alkoholinkäyttäjiä paheksu ollenkaan. Sen sijaan ryyppääjiä paheksun ja pidän heitä säälittävinä typeryksinä.

Vierailija
31/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:49"]

Töissä käyviä vituttaa kun työtön voi ryypätä kun huvittaa. Kieltointo nostaa heti rumaa päätään. 

[/quote]

Miksi vituttaisi, kun en itse edes ryyppää? Mitä väliä minulla silloin on, milloin voin ryypätä? Jos työttömällä on varaa ryypätä, niin työtön saa liikaa tukia. Talouspaine kyllä tulee ajamaan niiden leikkaamiseen muutenkin, joten siltäkään osin ei minulla ole syytä vitutukseen.

[/quote]

Mitä ihmettä sä mäkätät? Jokaisen oma asia miten rahansa käyttää. Jos noin työttömien vähiä rahoja kadehdit niin tervetuloa porukkaan. Korjaa kuitenkin ensin vähän asennettasi.

Vierailija
32/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:22"]Jaahas, vai nyt on alkoholinkäyttäjien vuoro.

[/quote]

Eihän se nyt noihin rajoitu. Unohdit laihat, opiskelevat aikuiset joiden puoliso työssä, työssäkäyvät äidit joilla päiväkotilapsia, ei-imettäjät hysteeristen ylisuorittajien ikeen alla, sektion synnytystavaksi valitsevat, kuntosaliäidit, koti-isät, name it. Toisista vittupää meininki on ilmeisesti hassunhauskaa. Valinnat jokaisen omia mutta tuntuu kaivavan eniten muiden takapuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi