mulla meni juuri vedet!
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:36"]Jee! Onnea matkaan! Ainakin jos puhuit lapsivesistä. Jos tarkoitut astianpesukoneesi vuotoa niin tsemppiä.
[/quote]
Lapsivesiä tarkoitin :D nyt tulee supistuksia 6 min välein :D
Onnea matkaan! Itsellä meni neljä tuntia vesistä siihen että nyytti syntyi
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:08"]Onnea matkaan! Itsellä meni neljä tuntia vesistä siihen että nyytti syntyi
[/quote]
No nyt vähän jännittää :D mies lähti ajamaan työmatkalta kuopiosta tänne helsinkiin, kerkeeköhän mukaan :D
Oih...saisinpa minäkin joskus tuntea sen tunteen...
t. N28
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:12"]Oot aika av-koukussa
[/quote]
Enkä vaan aika :D vikat viikot ollu niin tylsiä että olen vain lukenut tätä :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:12"]Oih...saisinpa minäkin joskus tuntea sen tunteen...
t. N28
[/quote]
Jos ei mitään fyysistä ongelmaa ole nii oikean miehen etsintään vain ;)
Mulla kaksi synnytystä takana ja vedet menneet vasta salissa puhkastessa. Olisi hauska tietää miltä tuntuu kun vedet holahtaa itsestään :) Tsemppiä koetukseen!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:18"]Mulla kaksi synnytystä takana ja vedet menneet vasta salissa puhkastessa. Olisi hauska tietää miltä tuntuu kun vedet holahtaa itsestään :) Tsemppiä koetukseen!
[/quote]
Eka luulin että pissaan sänkyyn sitten tajusin että vedet menee :D tulee ihan järkyttävän kipeitä suppareita. pitää varmaan soittaa että miten pitää toimia. supistusten väli on harventunut nyt 4 minuuttiin :o
Kannattaisikohan lähteä sairaalaan?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:33"]Kannattaisikohan lähteä sairaalaan?
[/quote]
Ei kuulema vielä pitää odottaa että säännöllisesti kipeitä supistuksia on 2 tullut tunnin ajan. :)
Tätä menoa me seurataan av synnytystä kotonasi..
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:41"]Tätä menoa me seurataan av synnytystä kotonasi..
[/quote]
Toivottavasti ei. Kipeetä tekee mutta suihku helpottaa vielä jotenkin, panadolista ei mitään hyötyä. En kyllä ajatellut kahta tuntia odottaa jos nämä tästä vielä kiihtyy ennen sitä :D
Nyt ihan oikeasti pelottaa kerkeekö se mies ajaa tänne ennen kuin tää puksahtaa ulos täältä :D
Ihanaa. Tiedätkös kumpi sieltä on tulossa?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:45"]Ihanaa. Tiedätkös kumpi sieltä on tulossa?
[/quote]
Poika on näyttänyt itsensä ultrassa kahdesti niin ettei ole epäselväksi jäänyt :D
Minut käskivät heti tulemaan sairaalaan kun vedet meni, ei pitäny mitään supistuksia ootella.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:48"]Minut käskivät heti tulemaan sairaalaan kun vedet meni, ei pitäny mitään supistuksia ootella.
[/quote]
Mulle sanoivat äsken että jos supistuksia ei kuulu niin 12h vesienmenon jälkeen tai säännöllisiä suppareita 2h (kätilöopisto)
Jee! Onnea matkaan! Ainakin jos puhuit lapsivesistä. Jos tarkoitut astianpesukoneesi vuotoa niin tsemppiä.