Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aupairit Losissa, OMG!

Vierailija
12.04.2015 |

voiko joku jakaa tän tuskan mun kanssa! Oouu maaaai gaaaad ja yolo!:'D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaan ;D mikä myötähäpeä!

Vierailija
2/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sarja ja hyviä, energisiä tyttöjä. Ei mitään kynnysmattoja, jee Suomitytöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole kuin 23-sivuinen keskustelu aiheesta.

Vierailija
4/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judith on aivan IHANA! Ja Mira ja Hennakin menettelee, mutta tää Janita (?) on niiiiin raskas. Ap

Vierailija
5/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita, voi voi :(  ja Mira on ihan kujalla oman elämänsä kans. Judith on aivan omaa luokaansa, ihana tosiaankin :) Henna on kuin karkkikaupassa. Onko sitä muka itse ollut joskus noin naiivi?

Vierailija
6/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte tykätä Judithista? Ärsyttävä tekopyhä naivi pissis. Kuinka pitkällä ootte noissa jaksoissa?

Vierailija
7/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo toi Hennan eka perhe. o.O varsinkin toi isä.. :o

Vierailija
8/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa viides jakso:) ap

Vierailija
9/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nääkin hutsut vaan ryyppäämässä ja huoraamassa niinkun ne Lontoossa olleet? Vittu kylläpä antaa niin fiksun kuvan au pairin työstä...

Vierailija
10/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judith oli ekana ärsyttävä, sit jossain vaiheessa ihan kivanoloinen, lopussa taas ärsyttävä. Ymmärrän sen kolarijutun vaikutuksen Judithiin, mutta se everything happens for a reason-shitti ja kaikki unelmalöpinät on vaan niin kliseisiä ja naiiveja...

Vierailija
11/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:19"]Judith oli ekana ärsyttävä, sit jossain vaiheessa ihan kivanoloinen, lopussa taas ärsyttävä. Ymmärrän sen kolarijutun vaikutuksen Judithiin, mutta se everything happens for a reason-shitti ja kaikki unelmalöpinät on vaan niin kliseisiä ja naiiveja...
[/quote]
Ihqu daa...

Vierailija
12/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän ketjun vuoksi ykkös ja kakkos jaksot ja voi hyvä luoja..... mieleen tulee ainoastaan, että siinä on tynnyrissä kasvaneet naiivit suomiplikat päässeet maailmalle ihmettelemään. Henna on söpöin mutta hänen ihmettelevä ja ällistynyt ja kikatteleva olemuksensa on vain niin ....ärsyttävää :D näen muuten jo nyt, että Henna tulee olemaan vaikeuksissa emäntänsä kanssa. Henna on liian söpö, nuori ja vaalea ja se tulee luomaan jännitteitä heidän välilleen, olen varma siitä.

Vierailija
13/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen perheestä se Isäntä varasti niit rahoja?:O

Vierailija
14/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Janita se joka ei osannut hoitaa lasta ja sai potkut? Ärsyttävä ämmä! Judith oli ihana! :) Positiivinen ja elämäniloinen.

Vierailija
15/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, vähän liikaa musiikkiteeveetä ja jenkkileffoja. Lopputulos on surullinen satumaailma, jossa jenkkeihin mennään ja eletään kauniina ja rikkaana, kuin fantaasiassa. Sarjassa on ollut keskustelua näiden naikkosten puheutumisesta ym. Teinit ei tajua, että jenkit on monessa suhteessa hyvin vanhoillinen, ei siellä voi sekoilla miten sattuu huvittamaan. Harhainen, naiivi maailmankuva osalla noita akkoja, olivat sitten Lontoossa tai Losissa.