Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1 miettii; syntymäpäiväni lähti käyntiin

Vierailija
12.04.2015 |

Pääsin alkuillasta vanhempieni luo, söin hyvin ja isäni lievästä painostuksesta johtuen lähdin sitten ulos kaupungille. Tunsin oloni vaivautuneeksi ja näin miten mukavaa isälläni oli, joten en kehdannut näyttää pahaa mieltäni suoraan, vaikka välillä minun teki mieli ruveta itkemään tai huutamaan, koska tuntui, että minun olisi pitänyt iloita samasta ympäristöstä ja olisin voinut ensimmäistä kertaa elämässäni huutaa omat ongelmat ja ahdistukset kirosanojen kera ilmi. 

Yhdessä baarissa isä kehotti minua myös lähestymään joitakin röökimuijia, jotka kuulemma katselivat minua. En ajatellut mitään pahaa heistä, mutta minulle ei tullut myöskään sellaista vaikutelmaa, että minulla olisi ollut mitään yhteistä heidän kanssaan (kuten ei yöelämässä yleensäkään) ja aika, paikka ja seura oli väärä. 

Kotiin tullessa piti kuulla juttua lähisukulaisen parisuhdekriisistä, jonka seurauksena äitini haukkui isäni, haukkui kaikki miehet rumilla nimillä ja sanoi olevansa valmis itsemurhaan. Tämän jälkeen äitini vielä halasi minua ennen nukkumaanmenoa ja isäkin jäi vähäksi aikaa juttelemaan ja onnittelemaan, kun vuorokausi oli jo vaihtunut synttäreiksi. 

Että hieman vaikeissa tunnelmissa päivä lähti käyntiin ja mietin josko pitäisi jo aamulla hypätä taas junaan ja yrittää vielä saada positiivisia kokemuksia vähän erilaisesta ympäristöstä vai olisiko helpompi jäädä samoihin maisemiin. 

-Mies 29v-

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:24"]

Pääsin alkuillasta vanhempieni luo, söin hyvin ja isäni lievästä painostuksesta johtuen lähdin sitten ulos kaupungille. Tunsin oloni vaivautuneeksi ja näin miten mukavaa isälläni oli, joten en kehdannut näyttää pahaa mieltäni suoraan, vaikka välillä minun teki mieli ruveta itkemään tai huutamaan, koska tuntui, että minun olisi pitänyt iloita samasta ympäristöstä ja olisin voinut ensimmäistä kertaa elämässäni huutaa omat ongelmat ja ahdistukset kirosanojen kera ilmi. 

Yhdessä baarissa isä kehotti minua myös lähestymään joitakin röökimuijia, jotka kuulemma katselivat minua. En ajatellut mitään pahaa heistä, mutta minulle ei tullut myöskään sellaista vaikutelmaa, että minulla olisi ollut mitään yhteistä heidän kanssaan (kuten ei yöelämässä yleensäkään) ja aika, paikka ja seura oli väärä. 

Kotiin tullessa piti kuulla juttua lähisukulaisen parisuhdekriisistä, jonka seurauksena äitini haukkui isäni, haukkui kaikki miehet rumilla nimillä ja sanoi olevansa valmis itsemurhaan. Tämän jälkeen äitini vielä halasi minua ennen nukkumaanmenoa ja isäkin jäi vähäksi aikaa juttelemaan ja onnittelemaan, kun vuorokausi oli jo vaihtunut synttäreiksi. 

Että hieman vaikeissa tunnelmissa päivä lähti käyntiin ja mietin josko pitäisi jo aamulla hypätä taas junaan ja yrittää vielä saada positiivisia kokemuksia vähän erilaisesta ympäristöstä vai olisiko helpompi jäädä samoihin maisemiin. 

-Mies 29v-

[/quote]Siis...

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Hyvää syntymäpäivää nyt kuitenkin toivotan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. :) Tiesitkös että 29v + 1v = 30v.?

Vierailija
4/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tänään on se päivä. Muutama on sen perään jo kysellytkin. Onnea sinulle!

Vierailija
5/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on nyt synttärit, Onnea!!!

Vierailija
6/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä myös viestitellyt ulkomaalaisen kaverini kanssa ja aion puhua puhelimessa hänen kanssaan ensimmäistä kertaa tänään. 

Synttäreillä kuuntelen aina kaikkia emotionaalisesti merkittäviä biisejä ja niin teen nytkin. 

Kirjoitan myös eräälle yli kaksi vuotta vanhalle paperille sanoja ja ajatuksia. Tein niin jo eilen junassa.

-Mies 29v + 1-

Vierailija
7/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2 vuotta vanhalle? :D Onko sillä jokin erityinen syy, ootko säästänyt tätä paperia jotenkin sitä varten, että aikanaan mietit siihen jotain erityisiä asioita? Vai ihan muuten vaan?

Vierailija
8/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mullakin on tänään synttärit, jee! Tosin täytän 20+1.

Vierailija
9/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:55"]

Yli 2 vuotta vanhalle? :D Onko sillä jokin erityinen syy, ootko säästänyt tätä paperia jotenkin sitä varten, että aikanaan mietit siihen jotain erityisiä asioita? Vai ihan muuten vaan?

[/quote]Kun se sattui säilymään, se sai erityismerkitystä. Alunperin 28v synttäreille kirjoittelin siihen erilaisia sanoja kymmenellä eri kielellä muistaakseni ne sanat; esim.eläinten ja esineiden nimiä, mutta en vieläkään muista niitä kaikkia. Tänään tein siihen pieniä lisäyksiä ja luettelin kokemukseni ikävuodelta 29. 29v synttäreillä klo.23:50 kirjoitin paperiin tussilla, että "haluaisin rakastua". Se on vihon aukeama, joten siinä on vielä paljon tilaa, vaikka nelikymppiseksi asti, kunhan käsiala on tarpeeksi pieni.

-Mies 29v-

Vierailija
10/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:59"]

[/quote]Onneksi olkoon. Aika romanttista että meillä on samana päivänä tai olisi todella romanttista, jos olisimme yhdessä.

-Mies 29v-

Vierailija
11/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä vois olla ikuisesti mies 29v tai ehkä vielä paremminkin sit mies 30v, pliiiiiiis? Mulle tulee mieleen 1 huone (alkovi) ja keittokomero, tosta mies 29 + 1v:stä ... Tai sit vain 1-vuotias vauva ja sekin on huono mielleyhtymä, kun et sä oo vauva :). Tosin kai mä tuohon 1h + k -mielleyhtymään tottuisin...

Kaino pyyntö, mieti ainakin

Vierailija
12/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:09"]

[/quote]Onneksi olkoon. Aika romanttista että meillä on samana päivänä tai olisi todella romanttista, jos olisimme yhdessä.

-Mies 29v-

[/quote]

Mä tapailin joskus miestä, jolla oli samana päivänä synttärit. Mutta ei meillä oikein klikannut!

t. 20+1

Vierailija
13/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:09"]

-Mies 29v-

[/quote]

Mä tapailin joskus miestä, jolla oli samana päivänä synttärit. Mutta ei meillä oikein klikannut!

t. 20+1

[/quote]Mitä tähän voi sanoa...naisilta ei jää mitään kokematta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 29+1v oletko koskaan koskenut naisen rintoja tai vaginaa, jos et niin miltä kuvittelet niiden tuntuvan? kuvailisitko omin sanoin?

-N23

Vierailija
15/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:38"]

mies 29+1v oletko koskaan koskenut naisen rintoja tai vaginaa, jos et niin miltä kuvittelet niiden tuntuvan? kuvailisitko omin sanoin?

-N23

[/quote]

Pillu haisee pahalle, ihan esinahalle

-Mies29v+1v-mieS-

Vierailija
16/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-N23

[/quote]Olen riisunut 16v tytön rintaliivit ja pidellyt rintoja käsissä. Tuntuu samalta kuin omakin rinta; minulla oli gynekomastia 29-vuotiaaksi asti, kunnes pääsin kunnon leikkaukseen. Tietysti naisia imartelee ajatus siitä, että naisen rinnassa olisi jotakin taikaa, mutta mielestäni miehen ja naisen rinnassa on molemmissa omat erikoisuutensa keskimäärin. Kyllä minä siis naisten rinnasta silti tykkään, että siitä ei ole kysymys; en vain näe sitä sukuelimien jatkeena tai muuten erikoisempana asiana kuin vaikka naisen reisiä tai mahaa, jos kulttuurillinen tabutus unohdetaan.

Sormeni ei ole ikinä ollut emättimen sisäpuolella enkä ole koskettanut vulvaakaan (häpyhuulet, klitoris) kunnolla tai juuri ollenkaan. Kerran kyllä kosketin pikkuhousujen päältä, mutta en kehdannut viedä kättäni tarpeeksi matalalle, jotta olisin tuntenut mitään erikoista. Miestenhän on monesti vaikea käsittää, miten matalalla naisen sukuelimet ovat ja naisten vaikea käsittää, miten korkealla miesten sukuelimet ovat. Ajattelisin emättimen tuntuvan samalta kuin suun limakalvojen, paitsi lämpimämmältä (ehkä) ja häpyhuulet aika lailla samalta kuin muukin iho, mutta vähän karheammalta ja pehmeämmältä/joustavammalta kuin moni muu lähellä oleva kohta. 

Olen kyllä nähnyt monta kaunista ajeltua alapäätä eri kuvakulmista taideharrastuksen myötä ja jokusen vähemmän kauniin.

-Mies 29v-

Vierailija
17/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29 kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä t. ilonpilaaja

Vierailija
18/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:48"]

-N23

[/quote]Olen riisunut 16v tytön rintaliivit ja pidellyt rintoja käsissä. Tuntuu samalta kuin omakin rinta; minulla oli gynekomastia 29-vuotiaaksi asti, kunnes pääsin kunnon leikkaukseen. Tietysti naisia imartelee ajatus siitä, että naisen rinnassa olisi jotakin taikaa, mutta mielestäni miehen ja naisen rinnassa on molemmissa omat erikoisuutensa keskimäärin. Kyllä minä siis naisten rinnasta silti tykkään, että siitä ei ole kysymys; en vain näe sitä sukuelimien jatkeena tai muuten erikoisempana asiana kuin vaikka naisen reisiä tai mahaa, jos kulttuurillinen tabutus unohdetaan.

Sormeni ei ole ikinä ollut emättimen sisäpuolella enkä ole koskettanut vulvaakaan (häpyhuulet, klitoris) kunnolla tai juuri ollenkaan. Kerran kyllä kosketin pikkuhousujen päältä, mutta en kehdannut viedä kättäni tarpeeksi matalalle, jotta olisin tuntenut mitään erikoista. Miestenhän on monesti vaikea käsittää, miten matalalla naisen sukuelimet ovat ja naisten vaikea käsittää, miten korkealla miesten sukuelimet ovat. Ajattelisin emättimen tuntuvan samalta kuin suun limakalvojen, paitsi lämpimämmältä (ehkä) ja häpyhuulet aika lailla samalta kuin muukin iho, mutta vähän karheammalta ja pehmeämmältä/joustavammalta kuin moni muu lähellä oleva kohta. 

Olen kyllä nähnyt monta kaunista ajeltua alapäätä eri kuvakulmista taideharrastuksen myötä ja jokusen vähemmän kauniin.

-Mies 29v-

[/quote]Unohdin taas:

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
19/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:48"]

M29 kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä t. ilonpilaaja

[/quote]Kirjoitin kaikki. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
20/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen videoita päivältä 12.4.2009, jolloin täytin 24. En ole ennen näitä katsonut, koska on hävettänyt oma puhe, mutta nyt jo kehtaa katsoa ja jopa nauran joillekin omille vitseilleni, joita en todellakaan voi muistaa.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi