Hallitseeko tätä palstaa rokottamattomat?
Vastaa pliis rehellisesti. Haluan vaan tietää kumpia täällä on enemmän
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat ovat vaan äänekkäämpiä
Tämän paljon palstailevana olen itsekin huomannut.
En itse juurikaan enää edes jaksa avata rokotekeskusteluja, miksipä joku rokottamaton muutaisi mielipiteensä minun kertomani vuoksi, jos niitä vastaan vahvasti on.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu, että he hallitsevat palstaa (vaikka heitä olisi määrällisesti vähemmän), niin tuo on varmasti syy. Mua ei kiinnosta keskustella koronasta tai rokotteista lainkaan.
Rokottamattomia on todennäköisesti täälläkin (kuten koko väestöstä) vain pieni osa, mutta he jaksavat kovasti spämmätä. En itse jaksa enää edes lukea niitä aloituksia.
Niillä enempi aikaa roikkua täällä. Kun edustavat tiettyä kansanryhmää.
Jotainhan sekin kertoo, että vähemmistö pitää suurinta ääntä itsestään. Eikä koske pelkästään rokoittamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Jos rokottamattomien pitäisi maksaa omat sairaalakulunsa niin silloin myös ylipainoisten, tupakoitsijoiden, alkoholistien, vaarallisen harrastuksen omaavat yms. Itse ovat sairautensa aiheuttaneet.
Miten tää liittyy aiheeseen?
Rokottamattomat äänekkäimpiä täällä ja näemmä rokotuspisteillä sairaine uhkailuineen.
Vierailija kirjoitti:
Ovat paitsi äänekkäämpiä, keskustelevat myös itse itselleen sivutolkulla.
Ryssäbotteja. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat äänekkäimpiä täällä ja näemmä rokotuspisteillä sairaine uhkailuineen.
Jos luulet ettå tuo on jotenkin hurjaa niin odota vain kuin vastustus yltyy globaalinatsien tyrannien edessä. Euroopassa jo poliisit saavat turpiinsa. Tai ne jotka eivät ole haistattaneet hulluudelle ja nakanneet lätkäänsä katuun. Saksassa näytti olleen jouluna poliisien laajempi mielenilmaus tätä rokotemielisairautta vastaan.
Öyhöyh