tyttäreni on ruma:(
Tosiaan hän on ruma. Iso nenä, pulleat posket, pieni suu, karseat kulmakarvat ja näkyvät poski juonteet:( en tiedä miten tulee tuolla raa'assa maailmassa pärjäämää. Hän kärsii rumuudesta kun pojat eivät ole yhtään kiinnostunut:(( tyttö käyttää meikkiä ja osaa meikata mutta on hän silti niin omalaatuisen näköinen:( tiedän että tuomitsette minut alimpaan helvettiin mutta pitää hyväksyä tosiasiat. Tämä maailma on hyvin ulkonäkö keskeinen eli kauniit saa erilaista kohtelua kun rumat ja tyttö on hyvin seurankipeä eikä tule yksin pärjäämään muuten masentuu
Kommentit (34)
Kannattaa hankkia uusi tytär ja toivoa parempaa tuuria tällä kertaa.
Ei sinänsä liity aiheeseen, mutta pulleisiin poskiin ei valitettavasti laihdutus aina auta. Kokemusta on.
Kyllä lapsista kaunein on vielä kehdossaan: sen oivallatte kun ymmärrätte nenäänne pidemmälle:)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:31"]Hyvällä kropalla voi kompensoida naamaa
[/quote] hän pullea:( ei enää välitä kropastaan kun: "oon ruma mitä hyötyy ois vaik ois hyvä kroppa ku ei se rumuus siit katoo"
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:50"]Panosta ap tyttären vaatteisiin! Osta ns parempaa merkkivaatetta. Rumakin ihmine voi olla tyylikkäästi pukeutunut! :)
[/quote] hän käyttää löysiä huopareita ja löysiä vaatteita. Olen yrittänyt ostaa hienoja tyttöjen vaatteita mutta: "läskit näkyy" on aina vastaus:( olen ostanut tytölle uimahalli kortin kun tykkää uida mutta ei käy siellä enää
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:29"]
Tyttäret usein muistuttavat todella paljon äitiään, valitettavasti.
[/quote]
meillä muistuttaa isää molemmat. Vähän jopa pelottaa miltä näyttävät vanhempana. Molemmat silmiini kauniita ja äärettömän suloisia, mutta pelottaa vähän isän kasvonpiirteet joista kaikki ei sovi naisille. Minä olen kaunis (En ole itserakas, pidin itseäni rumana parikymppiseksi asti. Olen enemmän sellainen lapsena ei minkään näköinen pullaposki, aikuisena huonot piirteet lähteneet ja yllätyn välillä peilikuvastai)
Tyttäresi voi löytää ruman miehen, jolloin sukusi senkun rumenee entisestään. Lapsenlapsesi ovat luokkaa hirviöitä :))))
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:44"]Tyttäresi voi löytää ruman miehen, jolloin sukusi senkun rumenee entisestään. Lapsenlapsesi ovat luokkaa hirviöitä :))))
[/quote] älä viitsi pelotella:( jos tytär on jo noin ruma niin mitä hänen lapsensa ovat? Kierot silmät jotka on lähellä toisiaan?
Tässä yksi ruma paikalla? Mitä minusta tuli? Lakimies, äiti ja vaimo. Ei ne miehetkään aina sitä kauneinta valkkaa , ei ainakaan ne kenestä olen ollut kiinnostunut. Puolisoni ovat pitkä ja komea, ja jopa oma mummoni ihmetteli että olen niin komean miehen saanut. Kai se sen kehuksi tarkoitti?? Mutta hyvin menee rumuudesta huolimatta. Oma lapseni on maailman suloisin, vaikka onkin minun piirteitä perinyt, ja olenkin alkanut ajattelemaan, olenko sittenkään niin ruma vai sainko sen käsityksen muualta.
Näin miehenä tulee välillä nähtyä ja kiinnitettyä huomio todella rumiin tyttöihin. Sellaisiin, joista ei edes laittamalla saa siedettävää. Harvinaisiahan tälläiset ulkonäkönsä puolesta täysin toivottomat tapaukset ovat, ja siksikin sääliksi käy heitä. Sääliksi käy, etteivät tule elämään normaalia nuoruutta, eivätkä koskaan kokemaan miesten kiinnostuksen kohteena olemista. Toisaalta ajattelee, että toivottavasti eivät ainakaan lapsia tee, jottei heidän äärimmäinen rumuus periydy eteenpäin. Todella itsekästä on rumien ihmisten tehdä omia lapsia. Arvostan suuresti ihmisiä, jotka eivät tee lapsia juuri rumuutensa tai muun periytyvän huonon piirteen takia. Ikävä kyllä, lisääntyminen ohjautuu monella apinamaisten vaistojen välityksellä, eikä niinkään järkipäätöksellä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:30"]
Kannattaa hankkia uusi tytär ja toivoa parempaa tuuria tällä kertaa.
[/quote]
Tosi rumaa toivoa vauvojen vaihtumista synnärillä. Jotkut kauniit suomenruotsalaiset sitten ajautuisivat eroon pettämisepäilyjen takia.
Tyttäret usein muistuttavat todella paljon äitiään, valitettavasti.