Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin tässä, että voisin alkaa antamaan suunsoittotunteja

Vierailija
11.04.2015 |

Maksaisiko joku? Opettaisin lapsesi soittamaan suutaan. Ei minulla ole oikein muitakaan soittotaitoja ja tarvitsisin rahaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä taito hallussa jo omasta takaa.

Vierailija
2/3 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:44"]

Meillä on tämä taito hallussa jo omasta takaa.

[/quote]

Oletko aivan varma? Voin tarjota myös erityiskursseja, esim. näin soitat suutasi opettajallesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kannattaa mennä tarjoamaan näitä näytöstunteja ja opiskelukursseja esim. ostareille ja koulujen läheisille bussipysäkeille, varmasti moni kiinnostuu ja maksaa karkkirahansa siitä hyvästä että oppii rujoksi!