Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudutteko laittaan tupot nenään flunssassa?

Vierailija
11.04.2015 |

Oon niin väsynyt tähän flunssaan! Nenä tippuu kuin auki jäänyt hana. Ainoa mahdollisuus on laittaa nenään vessapaperitukot, jotta voi tehdä yhtään mitään, muuten joka paikka räässä. Nukkumaan menoa odotan kauhulla, kun joutuu menemään vaakatasoon tän nuhan kanssa. 

Kadehdin niin paljon niitä ihmisiä, joilla flunssassa senkun niistää vain viiden minuutin välein. Omalla kohdallani paperin pitää olla 24h/vrk nenän alla koska vuotaminen on yhtä mittaista, niistäminen ei auta mitään. Edes duact ei auta mitään. Ja tätä kestää monta päivää + pari viikkoa tämän jälkeen on joka kerta vuorossa jälkitautina poskiontelotulehdus. Aina sama juttu.

Töissä ihmetellään, kun FLUNSSAN takia joutuu olemaan viikon pois. Mitä voisin tehdä? Tavata asiakkaita vessapaperitupot nenässä? Ihan niinkuin itse nauttisin tilanteesta, helvetillistä tämä on! Kyllä kiitos ottaisin mielelläni sellaisen ihan tavallisen flunssan, jossa ei muuta kuin vähän nenää niiskautetaan silloin tällöin. 

Välillä tuntuu että onko kellään muulla flunssa näin järkyttävän kamala?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut sinoclearia? Mulla oli ennen aina poskiontelotulehdus ja valuva nenä, sillä loppu. Ei oo mitään halpaa, mutta toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla