Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on hyvät turvaverkostot...

Vierailija
11.04.2015 |

...siis isovanhemmat lähellä ja halukkaita osallistumaan lastenhoitoon. Kuinka usein lapsenne ovat yökylässä/hoidossa/pois kotoa viikonloppuisin? Itse vähän ihmettyneenä seuraan yhden pariskunnan tyyliä.. Lapsi on keskimäärin 2-3 viikonloppua joka kk pois kotoa ja vanhemmat bilettämässä joko yhdessä tai erikseen. Juu, tiedän, asia ei mulle kuulu pätkääkään ja myönnän avoimesti että olen vähän kade siitä että on turvaverkkoja toisin kuin minulla. Omaan ajatusmaailmaani vaan ei mahdu se että lasta ollaan lähes joka viikonloppu työntämässä mummoloihin. Vaikka itselläni olisi innokkaat isovanhemmat lähimaastossa valmiina lastenhoitoon, tuskin turvautuisin moiseen mahdollisuuteen kovin usein.. Ehkä kerran parissa kk:ssa olisi kiva päästä tuulettumaan, en sillä, mutta lähes joka viikonloppu.. En tajua. Kyllä mä aidon oikeasti haluan olla lasteni kanssa kotona viikonloppuisin enkä terassilla istumassa... Joskus toki aikuinen seura on hyvästä ja mieluusti lapset laitan hoitoon itsekin jos tilaisuus on, mutta että vähintään joka toinen viikonloppu...en ymmärrä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi