Ei joulua ilman Helmi ja Danny -juttua. Seiskassa. Olivat viettäneet joulun yhdessä
Kommentit (31)
Kuulun kuin puolukat hilloon, Amarilloon 🎺
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa (tietyissä kuvakulmissa) tuo Helmi on alkanut näyttämään ihan nuorelta Armilta. Onko sattumaa, vai harkittu muutos?
Musta tämä koko kuvio on jotenkin aivan creepy. Ihan liikaa ikäeroa.
"Leila kertoo Tuntematon Danny -kirjassa Dannyn naisihanteista. Leila itse vaihtoi Dannylla töissä aloittaessaan ballerinat korkokenkiin.
– Kaikilla Dannyn naisilla on korkokengät. Heillä saattaa olla alussa läpyskät, mutta ne muuttuvat pian piikkareiksi, Leila kuvailee."
Ilmankos Helmillä on nykyään aina nuo hervottomat piikkarit jalassa.
Joku jaksaa kiinnostua Dannyn ja Helmin asioista. Onko vielä Seiska -lehden tilaaja?
Jo ei tarvii vastata.
Vierailija kirjoitti:
"Leila kertoo Tuntematon Danny -kirjassa Dannyn naisihanteista. Leila itse vaihtoi Dannylla töissä aloittaessaan ballerinat korkokenkiin.
– Kaikilla Dannyn naisilla on korkokengät. Heillä saattaa olla alussa läpyskät, mutta ne muuttuvat pian piikkareiksi, Leila kuvailee."
Ilmankos Helmillä on nykyään aina nuo hervottomat piikkarit jalassa.
Piikkarit, pieni hamonen, pyllybikinit, vahva meikki, peroksidiblondi. Työuniformu jos haluaa Dannylle töihin?
- Jollekin on hienoa selvitä yksin, mutta minulle se ei ole tärkeää tai minkäänlainen arvo. Ymmärrän, mitä ihmiset ajattelevat ikäerosta. Ystäväni kuitenkin tietävät, että elämässäni tulee ja menee ihmisiä. Ei minun heillekään tarvitse määritellä ihmissuhteitani. Koen joutuneeni tavallaan nuorten mimmien ansaan. He ovat kivoja ihmisiä, mutta heidän myötään julkinen kuva Dannysta on muuttunut. En olekaan enää musiikin tekijä ja laulaja, vaan tyyppi, joka seurustelee nuorten naisten kanssa, Danny sanoo.
Danny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa (tietyissä kuvakulmissa) tuo Helmi on alkanut näyttämään ihan nuorelta Armilta. Onko sattumaa, vai harkittu muutos?
Musta tämä koko kuvio on jotenkin aivan creepy. Ihan liikaa ikäeroa.
Äläs nyt ole katkera, ei kuulu sulle, rakkaus ei katso ikää. Helmi on kuitenkin täysikäinen.
Helmin vanhemmat ovat varmasti ylpeitä kun tämä tulee taas kotiin eltaantunut muumiosperman haju hengityksessään.
kovin on totinen tyttö kuvissa, ehkä saa rahat näistä jutuista, luulisin. Eli sen takia hengailee dannyn kanssa, ei kai sillä mitään duunia ole.
Mitä ihmettä, vieläkö se Danny hengailee tämä Helmin kanssa? Eikös se jo käy kolmeakymmentä, eli Dannylle jo auttamattomasti yli-ikäinen.