seurustelu narkkarin kanssa
Olen hiljattain tavannut miehen, joka suoraan sanottuna on täysi nisti. On sanonut olevansa piriin koukussa ja että muut aineet on vain ""viihdettä"". Valitettava tosiasia on, että olen ihastunut mieheen...
Vaikea yhtälö sinänsä, kun itse en ole ikinä kokeillut edes mitään. Hän kysyikin että ""etkö edes pilveä?"" .
En edes tiedä tuleeko tämä etenemään mihinkään seurusteluasteelle, mutta jos/kun, kuulisin mielelläni vastaavassa tilanteessa olevilta, ja muiltakin, kommentteja.
Mikään täysi absolutisti en itsekään ole, viina kyllä maistuu ja viihteellä tulee käytyä melkein viikottain. Mulla kuitenkin on vakituinen työpaikka jne. Joten vietän kuitenkin ns. normaalia elämää. Mies tekee satunnaisia poke-hommia.
Viime yön kun oli (selvinpäin) mun tykönä ja puhuttiin tästä asiasta hän kyllä suoraan sanoi ettei kukaan voi aineiden käyttöön vaikuttaa ja tyyliin jos on vetämässä niin ""ei silloin tule mieleen soittaa tyttöystävälle että mennäänkö vaikka leffaan"", toisin sanoen hän saattaa olla useita päiviä näissä reissuissaan...
Mä loukkaannuin siitä ja sanoin että taitaa olla parempi että otat sinä yhteyttä sitten jos haluat nähdä ja hän lähti päivällä vähän happaman oloisena sitten pois. Halattiin, mutta ei mitään ""soitellaan"" tai ""koska nähdään"".. ei ole kuulunut sitten koko päivänä mitään.. enkä viitsi soitella perään, ja antaa itsestäni heti mitään pirttihirmun kuvaa.
Ahdistaa koko tilanne, kaikinpuolin.
Kommentit (21)
Kaikki nistit tappaa naisen. Eksäni alkoi olee nistin kanssa ja se tappoi eksäni. Joten onnea vaan et elä kovin pitkään.
Unohda tuo mies! Miehiä riittää, selväpäisiä liiankin kanssa. Lupaan, että puolen vuoden päästä kiität itseäsi, että unohdit tuon miehen kokonaan. Itse en olisi koskaan lähtenyt päihderiippuvaisen matkaan, jos olisin tiennyt mitä se tuleman pitää. Onneksi ne ajat ovat takana päin. Jo tuo on vaarallinen merkki, että on päiviä poissa.
Kannattaa. Se kuitenkin antaa niin paljon ja ottaa vain rahat. Nistit on parhaita isiä.
En ihannoi huumeidenkäyttöä, mutta henkilökohtaisesti näen eron siinä, onko pirinkäyttäjä töissä/opiskeleeko vai onko täysin toimeton. Vähän samalla tavalla kuin koen että on enemmän ok kiskoa viinaa vaikka joka viikonloppu, kunhan maanantaina on työkuntoinen, vai onko se humalassaolo (tai sen suunnittelu) kokopäivätyötä.
Sanon tämän siksi, että elämässäni on ihminen joka käy töissä ja samalla opiskelee toista korkeakoulututkintoaan, viikonloppuisin näkee kavereitaan parin piripäissään. Samoin elämässäni on ihminen, jolle huumausaineet ovat ainoa syy nousta sängystä. Itse olen piriä kokeillut pari kertaa eikä mielestäni ollut niin kivaa, että sitä putäisi ottaa ajanviettotavaksi.
Ehkä selvänä tai pienessä ihmiset voivat olla symppiksiä. Mutta aineissa tai alkoholeissa osalla voi pimetä, tilalle tulee entiteetit ja osa ihmisistä voi jopa tappaa tässä tilassa - kiduttaa. Että kannattaisi ehkä olla aina varovainen ja pysyä kaukana vääristä tyypeistä, vaikka ehti rakastua tai ihastua. Jotkut aineita käyttävät eivät tunne mitään jossain pisteessä, eikä ole ehkä vastavuoroista rakkautta olemassa tai tärkeämpää on menot. Osa ihmisistä on arvaamattomia. Jos tätä ei havaitse ajoissa, harmi, koska aineiden vaikutus voi kestää jälkikäteen myös kauan. Osalla muuttuu persoona. Ja alkoholi ei ole suurena määränä sen parempi. Näistä ei usein vain puhuta. On paljon turvallisempia tapoja kokeilla eri asioita.
Menetät suurellla todennäköisyydellä omaisuutesi, mielenterveytesi, muun ystäväpiirisi ja pahimmassa tapauksessa henkesi. Että kannattaako? Usko viisaampia nyt.
Ei, suhde narkomaanin kanssa ei todellakaan ole hyvä idea. Onko sinulla itselläsi jotain psyykkisiä ongelmia tai pulmia muodostaa terveitä ihmissuhteita kun edes harkitset tuollaista? Käy hyvä ihminen lukemassa esim. täältä kokemuksia siitä, millaista helvettiä elämä on kun läheinen käyttää:
https://keskustelu.paihdelinkki.fi/c/vilpola/51
Haluatko rakastaa hänet ehjäksi? Ihan kuin olet valmis hyppäämään luodin eteen vapaaehtoisesti. Juokse!
Suomessa on 2,75 miljoonaa miestä, joista sinullekin sopivaan ikähaarukkaan riittää varmasti suuri määrä. Näistä kaikista onnistuit sitten kaivamaan ongelmatapauksen, jista tuskin mutään hyvää seuraa.
Mies on jo varattu, ei toiselle henkilölle vaan vielä pahemmalle ja sitovammalle eli huumeille. Sellaista tilannetta ei tule, että hän valitsisi sinut ennemmin kuin huumeet. Tiedossa on aikamoinen helvetti, jos jäät tuollaiseen parisuhteeseen.
Ap sanoi miehen olevan pirikoukussa, käyttävän muitakin huumeita ja tekevän töitä vain satunnaisesti.
Ei kannata aloittaa suhdetta noin huonot näkymät omaavan tyypin kanssa.
no, haluat täällä kuulla, että voit rakastaa hänet ehjäksi, vai..?? oikeesti, luepa tekstisi ja mieti.
Jos hallitsee käytön (viesti 13/13) niin eihän se silloin ole ongelma mutta se ei ole nisteilyä. Mielenkiintoisia ja persoonallisia tyyppejä löytyy vähemmän haitallisillakin ominaisuuksilla. Eli ei nistille. Jos haluaa auttaa niin voi ihan kaveripohjalta kysellä onko selvillä toiminnan juurisyy ja onko harkinnut/hakenut siihen apua.
Pakko kysyä että mitä positiivisia puolia nistin kanssa seurustelussa on? Itselle tulee mieleen vain epävakaus, luottamusongelmat, katoamistemput, rahaongelmat, kaveripiiri (kuka tulee perimään milloin mitäkin)... Jne. Eli mitä hyvää tuollaisessa suhteesta voisi olla?
ei.
Se ei tule koskaan menemään parempaan suuntaan, ellei mies yritä nyt jo valmiiksi päästä huumeista eroon.
Turha kuunnella lässytyksiä siitä miten kaikki käyttävät huumeita. Seurasin tuota asennetta kolmisen vuosikymmentä sivusta ilman seurustelusuhdetta narkkareihin ja voin kertoa, että se on jatkuvaa alamäkeä. Muutos voi olla hidasta, mutta se on sitäkin irvokkaampaa kun käyttäjät eivät itse edes ymmärrä muuttuneensa kaikkien kliseiden mukaisiksi narkkareiksi. Sitten niiden paras kaveri on oma diileri. Muut kaverit on jotain avaruusolentoja, jotka pitää yhteyttä telepatialla.
Taas tätä. Mikä v*ttu niissä v*tun narkkareissa teitä naisia viehättää? Narkkarit ovat erittäin arvaamattomia paskiaisia. Heistä ei tiedä missä maailmassa he kulloinkin ovat. Narkkarit ovat hyviä vain nyrkkeilysäkkeinä.
Juokse.
Ystäväni menetti puolisonsa ja seurusteli muutaman vuoden sekopääpilleristin kanssa.
Sai itselleen kosolti vaikeuksia, mm. pahoinpitelysyytteen, läheisilleen aiheettomia lasuja jne.
Yritti parantaa selakäyttäjäraukkaa, mutta oli tuhota oman elämänsä.